Capitale per ghjunghje à un terminal d'autobus mudernu: AŞTİ hè rinnuvatu da cima à fondu

baskent averà una muderna terminal d'autobus, asti hè stata rinnuvata da a testa à i pedi
baskent averà una muderna terminal d'autobus, asti hè stata rinnuvata da a testa à i pedi

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so travaglii di rinnuvamentu, chì hà iniziatu u 27 di ghjennaghju di u 2021, per dà à AŞTİ un aspettu più mudernu è còmode. Annunziando chì anu iniziatu i travaglii di mantenimentu, riparazione è rinnuvamentu in AŞTİ attraversu i so cunti suciali, u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş hà dettu chì a capitale uttene a stazione d'autobus chì si merita.

I travaglii di rinnuvamentu iniziati da a Municipalità Metropolitana di Ankara per dà à AŞTİ un aspettu più mudernu è còmode continuanu ininterrottamente.

I travaglii avanzanu rapidamente nantu à una basa 7/24 in l'Operazione di Terminal Intercity di Ankara (AŞTİ), induve un travagliu cumpletu di mantenimentu-riparazione è rinnuvamentu hè statu iniziatu. U sindaco metropolitanu Mansur Yavaş, chì hà infurmatu i residenti di AŞTİ per mezu di i so cunti suciali, hà dettu: "Continuemu à travaglià cù un approcciu municipale orientatu à l'omu, rinnuvemu AŞTİ, chì hà servutu milioni di persone per circa 30 anni, è hè. a tistimunianza di e nostre siparazioni è riunione, à piena velocità. Quandu i travaglii di mantenimentu, riparazione è rinnuvamentu sò finiti, Başkent riceverà a stazione d'autobus chì merita ".

Destinazione : Un terminal d'autobus digne di a Capitale è funziunale

U prugettu hè statu implementatu dopu l'offerta per a "Rinnovazione di u Complex AŞTİ Sicondu i Regolamenti" hè stata fatta in 2020.

I travaglii di rinnuvamentu post-licitazione in AŞTİ, chì serve in a capitale dapoi parechji anni è hè unu di i più grandi terminal d'autobus in Turchia, sò cuminciati da u 27 di ghjennaghju di u 2021. E squadre travaglianu duramente per a custruzzione di un terminal d'autobus mudernu è funziunale degne di a capitale.

U serviziu cunfortu in l'AŞTİ rinnuvatu

A rinnuvata Operazione di Terminal Intercity di Ankara (AŞTİ) hè stata custruita cù a qualità è a funziunalità per risponde à i bisogni di i passageri.

Dichjarà chì cuntinueghjanu i so travaglii di rinnuvamentu interni è esterni, İbrahim Ersoy, unu di l'architetti di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana, a Direzzione di a Branca di Custruzzione di Custruzzione, hà datu l'infurmazioni seguenti:

"AŞTİ hè un stabilimentu occupatu è attivu in generale. E porte di scappata di u focu seranu stallate per fà chì l'edificiu terminale, chì serve à i citadini da quasi 30 anni, rispettu a legislazione di u focu. Rinuvemu u sistema di riscaldamentu-raffreddamentu. In quantu à l'articuli di custruzzione, rinnuvemu gesso è texture di custruzzione, in particulare i rivestimenti di muru chì sò stati purtati dapoi anni. Mentre cuntinuemu u nostru travagliu senza sacrificà a qualità, pigliamu ancu e misure di sicurezza necessarie ".

In u campu meccanicu, i sistemi di riscaldamentu è di raffreddamentu, l'installazione di u focu è i tubi chì necessitanu riparazioni in l'edifiziu cuntinueghjanu, mentre chì l'illuminazione è a sostituzione di cavi, i sistemi di seguimentu di càmera è l'equipaggiu seranu rinnuvati unu per unu in AŞTİ.

Tippu di tettu gess à AŞTİ

Hè previstu di compie i travaglii di rinnuvamentu, cumprese l'insulazione di u pavimentu nantu à e strade, u tettu sospesu à u pianu di i passageri chì arrivanu, i pavimenti di l'edificiu, a cunversione di caldaie à vapore à gas naturale, un ascensore disabilitatu è un prughjettu di evacuazione di u focu à a fine di u 2021.

A Municipalità Metropolitana, chì serà ancu licitata per i travaglii di u prugettu in u scopu di a rinnuvazione di l'uffizii di l'autobus, i caffè è i chioschi in AŞTİ, installà ancu un sistema di energia solare nantu à u tettu di AŞTİ.

U sistema di energia solare di u tettu, chì furnisce 3/2 di u cunsumu energeticu annuale, hè statu iniziatu, è u sistema SPP di u tettu hè destinatu à esse cumpletu in nuvembre 2021, dopu l'offerta per a creazione di u sistema appruvatu da u ministeru. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*