I residenti di Başkent si sò affollati in l'area di recreazione di Çubuk-1 Dam

I residenti di a capitale si sò affollati à l'area di ricreazione di a diga di bar
I residenti di a capitale si sò affollati à l'area di ricreazione di a diga di bar

L'area di recreazione di a diga di Çubuk-29, chì hè stata aperta da u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, u 1 d'ottobre, u ghjornu di a Repubblica, hè diventata una destinazione frequente per a ghjente di a capitale durante a festa di Eid-al-Adha è u weekend di cunnessione. Cù l'effettu di u clima caldu in Ankara, i residenti di Başkent chì volenu rilassate à l'aria aperta si sò affollati in a diga di Çubuk-1 cù e so famiglie è anu godutu e so vacanze.

L'area di recreazione di a diga Çubuk-2020, chì hè stata inaugurata da u sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş in u 29th anniversariu di u 97 d'ottobre di u ghjornu di a Repubblica in 1, hè inundatu da i citadini di a Capitale.

Cù u so circondu rinnuvatu, i parchi di ghjocu, a Casa Atatürk, i percorsi per bicicletta, i spazii di attività è di recreazione, serra, campu di sport, natura magnifica è abbagliante tutte e sfumature di verde da u so bar, l'Area di Recreazione di Çubuk-1 Dam era ancu una destinazione frequente per i citadini di a capitale durante a festa di Eid-al-Adha.

GRAZIE À U PRESIDENTE YAVAS

L'area di recreazione di a diga Çubuk-1, chì era inattiva per parechji anni è hè stata rinnuvata cumplettamente durante u periodu di u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş, hè diventata unu di i lochi più visitati da e famiglie di a capitale cù l'iniziu di u prucessu di nurmalizazione.

A ghjente di Başkent, chì hà avutu mumenti piacevuli durante a festa di l'Eid al-Adha in l'Area Recreation di Çubuk-1 Dam, hà ringraziatu Yavaş, chì aumenta u numeru di spazi verdi in Ankara ghjornu per ghjornu, cù e seguenti parolle:

- Presidente Erkan: "Avemu cunnisciutu u vechju statu di stu locu, è u statu attuale hè assai bellu. Sò ghjuntu eri, sò ghjuntu oghje. Purtaraghju a mo famiglia dumane. Benedite e mani di quelli chì l'anu fattu ".

- Yusuf Pigeon : "Vulemu ringrazià a nostra municipalità per avè offre una zona cusì bella".

-Gokhan Kaygusuz: "Stu locu hè statu apertu u 29 d'ottobre, u ghjornu di a Republica l'annu passatu. Vengu per a prima volta. Ùn pudemu micca vene quì cù a nostra famiglia prima. Avà hè diventatu un locu induve pudemu vene cù a nostra famiglia. Hè un bellu parcu. Grazie à quelli chì anu cuntribuitu ".

- Ferhat Camlica : "Sò nativu di questu locu, cunnoscu a versione antica di u parcu. Semu assai cuntenti di sta situazione. Seyir Tepe hè abbastanza bella. Vulemu ringrazià u nostru presidente Mansur ".

-Ali Cigdem: "Semu cuntenti di tutte l'attività di u nostru presidente Mansur. L'apprezzemu veramente di tuttu u core è vi auguremu successu continuu. Viva Mansur, u mo presidente. Spergu ch'ellu sarà un candidatu una volta di più, cuntinuà da induve l'abbandunò è aghjunghje successu à i so successi ".

-Mertcan è: "U parcu hè veramente bellu. Tuttu hè statu pensatu. Hè un parcu assai bellu cù u so parcheghju, fontane, parchi di ghjocu è piazze barbecue. Felicitate a Municipalità Metropolitana ".

- Mirac Moment: "Questa hè a mo prima volta chì vene quì da Elvankent. U Parcu Goksu hè quì. Hè bellu ancu quì, ma l'Area Recreation Çubuk-1 era veramente fantastica. Serviziu assai bellu. Vulemu multiplicà più tali spazii. Grazie mille à a Municipalità Metropolitana ".

-Adem Guzel: "Semu nati è cresciuti quì. Sapemu digià u statu di stu locu. Ùn pudemu micca vene per 15 anni. A natura hè bella, l'arburi sò belli, tuttu hè bellu. Hè un locu perfettu per a famiglia. Avemu bramatu un locu cusì. Grazie à quelli chì anu cuntribuitu ".

- Hassan Caliskan : "Sò statu quì prima. I guardiani di sicurità di Seyir Tepesi sò assai interessati. Hè ancu assai bellu chì i posti di barbecue sò separati. Semu assai felici di esse quì ".

- Leader Demir: "Ci hè una bella atmosfera di famiglia quì. Si sbarcò di u so vechju. Vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana per furnisce una tale opportunità ".

- Serkan Calkap : "Sò venutu per u colazione cù a mo famiglia oghje. Sò venutu quì da zitellu. Ùn sò micca vinutu per parechji anni. Quandu sò ghjuntu avà, aghju vistu ch'ella avia cambiatu assai è hè diventata più bella. A municipalità hà spesu assai soldi quì. Semu cuntenti chì avemu l'uppurtunità di passà un tempu divertente cù i zitelli quì ".

-Gulay Gurlenkaya: "Era un locu assai pulitu è ​​decentu. Stu locu risponde à tutti i nostri bisogni. WC, moschea, serviziu di noleggio di bicicletta hè assai bellu. Vogliu ringrazià u presidente Mansur per avè furnitu cusì boni opportunità ".

-Selim Bartin: "L'ultima volta chì sò ghjuntu à u bar diga hè stata in u 2016. Aghju da vultà dopu à parechji anni. Bona furtuna à quelli implicati. I parchi sò ben pensati. Un bonu principiu hè statu fattu. Era pulita è pulita. ”

-Emrah Ozbek: "Venu spessu. 8 anni fà questu era un locu abbandunatu. Siccomu hè un legatu lasciatu da Mustafa Kemal Atatürk, stu locu hà ancu un valore spirituale. Ci sò stati prublemi di sicurità. Vogliu ringrazià u presidente Mansur per avè purtatu stu locu à a ghjente di Ankara. Ci sò opere in un sensu ciid à u puntu di esse vicinu à u centru di u puntu di vista. Greening, lavandini, parcheggi sò stati assai belli. Sò venutu cù a mo famiglia, avemu un bellu tempu quì. Ci hè piaciutu assai i servizii ".

-Ilknur Demirbas: "Venu quì quandu era zitellu. Mi mancava stu locu. Hè bellu chì stu locu hè statu rinnuvatu. Aghju campatu a nostalgia è ricurdatu i mo ricordi di a zitiddina. Tuttu hè statu pensatu, lavandini, sale di preghiera, mercati è parchi di ghjocu. Preferimu fermamente. Hè assai adattatu per i zitelli. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

-Erdogan Guzel: "Aghju 90 anni. Ùn era micca cusì bellu prima. Avà sò cuntentu di u novu aspettu. Aria, pulita. Bona furtuna à quelli chì anu cuntribuitu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*