L'abbronzatura diminuisce a produzzione di vitamina D?

L'abbronzatura riduce a produzzione di vitamina D?
L'abbronzatura riduce a produzzione di vitamina D?

Specialista di l'Università Yeni Yüzyıl Gaziosmanpaşa Hospital Dipartimentu di Dermatologia. Dr. Emre Araz hà datu infurmazioni nantu à i "danni causati da i raggi di u sole nantu à a pelle".

U passu più impurtante chì duvemu attente à a prutezzione di u sole hè di evità u sole, soprattuttu trà 10:00 è 14:00, quandu a luce di u sole hè in u più forte. Hè sempre preferitu à stà à l'ombra quandu simu fora. Micca solu in u tempu chjaru è assolellatu, ma ancu in i ghjorni nuvole è nuvole, u 80% di i raghji ultraviolet (UV) ghjunghjenu à a superficia di a terra.

I nostri vestiti formanu una barriera impurtante in a prutezzione di u sole. Cappelli è occhiali di sole deve esse usatu. Idealmentu, un caprettu cù una visiera di u sole di 10 cm deve esse usatu, è a tela opaca deve esse preferita quandu sceglite un caprettu. Tessuti grossi, tessuti stretti, tessili chì anu scontru un pocu cù u lavatu, i vestiti di poliester anu proprietà protettive più altu. I vestiti sbiaditi o bagnati anu menu proprietà protettive. L'occhiali di sole cù filtri UVA-UVB si deve esse usatu per prevene l'effetti di i raghji di u sole nantu à l'ochji è a furmazione di cataratte.

Attenti à questi quandu esce in l'estiu.

I creme è lotioni di u sole deve esse appiicati 30 minuti prima di esce, è deve esse rinnuvati ogni 2-4 ore. Hè cunnisciutu chì a prima repetizione 30 minuti dopu à esce in u sole aumenta l'efficacità. Sè vo passate assai tempu in u mare o in a piscina, i formule resistenti à l'acqua deve esse preferitu. A crema solare deve esse riapplicata dopu a natazione, l'attività eccessiva è l'asciugatura. Per esse efficaci i filtri di u sole, hè assai impurtante di usà abbundante. Hè da esse appiicata à tutti i spazii esposti à UV in un gruixu suffirenziu, senza fretu per furmà una capa. Circa abbastanza sunscreen per a zona di a faccia hè 1/3 teaspoon. Quandu un quartu di sta quantità hè appiicata, a prutezzione di u pruduttu diminuite 8 volte. Sunscreens ùn deve esse usatu per prolongà l'esposizione à u sole.

U vostru sunscreen deve cuntene UVB è UVA

Quandu sceglite u sunscreen, i prudutti di spettru largu chì prutegge contr'à UVA è UVB deve esse sceltu. Perchè i "protettori fisichi" in i sunscreens bluccanu fisicamente i raghji di u sole (per esempiu, l'oxidu di zincu o diossidu di titaniu), sò usati in cumminazione cù conservanti chimichi in prudutti di spettru largu. Ancu l'usu di SPF 15 hè abbastanza in i mesi d'invernu in i zoni cù l'esposizione media di u sole, stu valore hè insufficiente in i mesi di l'estiu. A prutezzione sottu SPF 15 ùn deve esse usata, è creme cù un fattore di prutezzione di almenu 30 deve esse usata per i mesi di l'estiu.

I filtri solari affettanu a sintesi di vitamina D?

U timore chì l'usu di u sunscreen interferiscenu cù a sintesi di vitamina D hà causatu a ghjente per evità a prutezzione. In ogni casu, solu 10-20 minuti di esposizione à u sole di ogni ghjornu nantu à a faccia è u spinu di e mani furnisce a più alta produzzione di vitamina D, ancu s'ellu hè usatu un sunscreen regularmente. L'abbronzatura riduce a produzzione di vitamina D. A sintesi di vitamina D da a pelle diminuisce cù l'età. Per tutti sti mutivi, s'è a vitamina D hè deficiente, pare più logicu per eliminà sta carenza pigliendu supplementi di vitamina D da l'esternu, invece di u sole, chì hè cunnisciutu di causà cancer per a so sintesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*