Un aumentu di u 87 per centu in l'esportazione di veiculi di trasportu ecologicu, bicicletta

Aumentu % in l'esportazione di biciclette di trasportu di trasportu ecologicu
Aumentu % in l'esportazione di biciclette di trasportu di trasportu ecologicu

U veiculu di trasportu ecologicu, a bicicletta, pedaleghja à un record in l'esportazioni. A necessità di campà in un mondu più verde aumenta a dumanda di u veiculu di trasportu ecologicu, a bicicletta. A tendenza versu u ciclismu in u mondu riflette ancu positivamente nantu à e cifre d'esportazione di bicicletta in Turchia. In a prima mità di u 2021, Turchia hà aumentatu e so esportazioni di bicicletta à 87 milioni di dollari cù un aumentu di 70 per centu.

Mentre l'esportazioni di bicicletta di Turchia eranu 2017 milioni di dollari in 30, anu aumentatu continuamente in l'anni successivi è hà righjuntu 2020 milioni di dollari à a fine di u 92.

L'industria turca di a bicicletta, chì hà ricevutu una grande dumanda in particulare da i paesi europei, hà ottenutu un aumentu di 2021 per centu in l'esportazioni in u periodu di ghjennaghju à ghjugnu di u 87. L'esportazioni di bicicletta di Turchia, chì eranu 2020 milioni di dollari in u periodu di ghjennaghju à ghjugnu di u 37,2, anu righjuntu 2021 milioni di dollari in a prima mità di u 70. U settore hà u scopu di esportà 2021 milioni di dollari à a fine di u 150.

A Regione Egea realiza u 70% di l'esportazioni di bicicletta

U presidente di u coordinatore di l'Unione di l'Esportatori di l'Egeu, Jak Eskinazi, hà dettu: "U mondu chì vole riduce l'emissioni di carbone si rivolge à l'usu di a bicicletta", chì dopu à a pandemia, e biciclette ùn sò più usate per scopi di hobby, chì una cultura di bicicletta hè formata soprattuttu in e società sviluppate. , chì hè cunsideratu cum'è un mezzu di trasportu, chì u 70% di l'espurtazioni di a bicicletta di Turchia sò in a Regione Egea. Hà sparte l'infurmazioni chì hè stata fatta da.

Rimarchendu chì Manisa hè u capu di Turchia in l'esportazioni di bicicletta di 2021 milioni di dollari in a prima mità di u 40,5, Eskinazi hà dettu: "Izmir; Cù 8,2 milioni di dollari di esportazioni di bicicletta, hè u terzu postu dopu à Manisa è Istanbul. Cridemu chì l'esportazioni di bicicletta da a nostra regione aumenteranu cum'è a dumanda di bicicletta aumenta. À a fine di u 2021, 150 milioni di dollari in Turchia, da a Regione Egea; Avemu u scopu di esportà e biciclette più di 100 milioni di dollari ", disse.

Eskinazi, chì sparte a so cunvinzione chì cù l'adattabilità di a natura di Turchia è a pruvisione di e piste necessarie, furnisce una fonte impurtante di valuta straniera cù u turismu in bicicletta in u periodu à vene, hà dettu chì Izmir hè a prima cità di Turchia à unisce à l'Europa. Rete di Cycling Route Network (EuroVelo), è chì cù l'espansione di sta reta, u turismu in bicicletta hà da aumentà.

Mentre a Turchia hà esportatu e biciclette in 2021 paesi in 92, a Germania hè stata prima cun una dumanda di 10,2 milioni di dollari. Finlandia; Hè diventatu u cumpagnu di a cima cù 9,8 milioni di dollari di esportazioni di bicicletta. Turchia hà esportatu 9,3 milioni di dollari di bicicletta in Francia è 8,7 milioni di dollari in l'Olanda. L'Italia hà classificatu quintu in l'esportazioni di bicicletta cù 8 milioni di dollari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*