Ünver di CHP hà dumandatu nantu à i danni nantu à a linea Ankara Konya YHT

chpli unver hà dumandatu nantu à i danni nantu à a linea ankara konya yht
chpli unver hà dumandatu nantu à i danni nantu à a linea ankara konya yht

Partitu Populari Republicanu Karaman Deputy Atty. İsmail Atakan Ünver hà dumandatu à u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastruttura nantu à i danni à i rails per via di a pioggia chì hè accaduta nantu à a linea di Trenu Ankara - Konya High Speed ​​​​in i ghjorni passati. Unver, chì hà datu una pruposta nantu à u sughjettu; "Hè currettu di definisce stu dannu cum'è solu causatu da disastri naturali? E cumpagnie chì facenu sta linea ùn anu micca difetti? ella dumandò.

In a dumanda scritta sottumessa à a Presidenza di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia nantu à a dumanda di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Ünver hà dichjaratu chì una parte di a linea Ankara - Konya High Speed ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ U risultatu di a precipitazione di u 03.07.2021 è un eventuale disastru hè statu impeditu cù l'attinzioni di u persunale di TCDD, hà ricurdatu à u ministeru di u disastru di u trenu chì hè accadutu in Çorlu. Ünver hà dichjaratu chì 5 vagoni s'hè annullatu in u risultatu di u slittamentu di u culvert di a terra sottu à i rails per via di a precipitazione in Çorlu è chì a capacità di i culverts era insufficiente in u rapportu d'espertu in quantu à l'accidentu.

Dopu à u disastru di u trenu in Çorlu, Ünver hà dichjaratu chì u Partitu Populare Republicanu hà presentatu una pruposta di ricerca in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è dumandava a determinazione di e persone rispunsevuli di u disastru di u trenu di Çorlu è a determinazione di e misure da piglià. chì piglià e misure necessarie hè stata posposta da u guvernu.

Ünver hà dichjaratu chì i danni causati da a pioggia nantu à a linea Ankara - Konya YHT sò simili à i motivi chì anu causatu u disastru di u trenu Çorlu; "Qua, i culverts sò soprappiati è i rails sò stati inundati. In questu casu, induve i danni causati da a precipitazione sò stati avvistati prima è e precauzioni necessarie sò state pigliate, un eventuale disastru hè statu impeditu grazia à l'attenzione di u persunale di TCDD. disse.

Ünver hà dumandatu e seguenti dumande à u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu per risponde:

    1. Per mezu di quali istituzioni o cumpagnie sò i travaglii di mantenimentu è di ispezione realizati nantu à a linea di trenu induve u dannu hè accadutu?
    2. Quale cumpagnia hà custruitu a linea Ankara - Konya High Speed ​​​​Train (YHT) sopra citata? Qualchese azzione serà presa contr'à i rispunsevuli di i danni ?
    3. In e dichjarazioni di l'autorità cum'è u risultatu di i studii post-dannu, hè currettu per definisce stu dannu solu cum'è un disastru naturali? E cumpagnie chì facenu sta linea ùn anu micca difetti?
    4. Quandu hè stata l'ultima volta chì i cuntrolli necessarii sò stati fatti nantu à a linea ferroviaria citata ? Quantu spessu u vostru ministeru porta u cuntrollu è l'ispezione necessarii?
    5. Chì sò i studii realizati è previsti per esse fattu à u puntu di rilevazione di pussibuli disrupzioni chì ponu accade per via di inundazioni è disastri naturali simili in a linea Ankara - Konya High Speed ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
    6. Finu à chì puntu a dichjarazione "forti precipitazioni sopra i normali staggione", espressa da l'autorità cum'è a causa di u dannu in quistione, coincide cù fatti scientifichi ? Perchè ùn era micca previstu chì questi è avvenimenti naturali simili puderanu causà disastri? Ùn ci hè micca una tecnica di ingegneria per impedisce a terra di drenu trà u culvert è u rail ?
    7. Mentre hè assai chjaru chì questu è danni simili pò purtà à disastri è u dulore di u disastru chì avemu avutu in Çorlu hè sempre assai frescu; Chì misure seranu pigliate per impediscenu tali incidenti di novu?
    8. Davanti à i cattivi risultati attribuiti à "condizioni naturali, cundizioni staggione, sviluppi sopra à e cundizioni staggione" dopu à avvenimenti simili è disastri causati da i cosiddetti accidenti accaduti per via di sti avvenimenti, era cum'è s'è a scienza è a scienza eranu / sò impotenti. di fronte à tali situazioni, a percepzioni hè creata. Sì cusì, i nostri citadini in Turchia viaghjanu nantu à e ferrovie affidate à Allah? Quandu vi abbandunà sta capiscitura è valutà l'avvenimenti à a scala di a scienza è a scienza, è piglià l'azzioni legale contru à i rispunsevuli?

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*