Cina hà da custruisce 43 aeroporti in quattru anni

un aeroportu serà custruitu in Cina in quattru anni
un aeroportu serà custruitu in Cina in quattru anni

Chengdu, a capitale di a pruvincia cintrali di Sichuan, hà unitu à e cità cù dui aeroporti internaziunali dopu à Shanghai è Pechino. L'aeroportu di Tianfu di Chengdu, chì a custruzzione hè stata finita à a fine di marzu, hà apertu à l'usu da u 28 di ghjugnu.

Sicondu u novu pianu quinquennale aduttatu in Pechino sta primavera, 30 novi aeroporti civili seranu custruiti è inaugurati in i prossimi cinque anni. Cusì, a capacità di passageru di l'aviazione civile serà aumentata da 43 per centu à dui milioni annu.

Hè cunnisciutu chì a pandemia ùn hà micca affettatu i piani di l'aviazione di u guvernu; perchè i so viaghji domestici anu digià righjuntu u livellu epidemicu pre-corona. Hè vistu ancu chì u numeru di viaghji aerei aumenterà gradualmente. Duranti u periodu precedente di u pianu di cinque anni, 43 aeroporti sò stati custruiti. Questi includenu l'Aeroportu Daxing di Pechino, chì hè statu messu in opera in settembre 2015.

A capacità di a Cina di mantene i prucessi di custruzzione di l'aeroportu brevi à questu puntu deriva da a so sperienza in questa zona. In fatti, a Republica Populari Chine hà u più grande numaru di aeroporti in u mondu cù 241 aeroporti certificati internaziunali. Intantu, l'aeroporti regiunale sò previsti per esse custruiti in cità mediane cum'è Shuzhou Shanxi), Jiaxing (Zhejiang), Ruijin (Jiangxi) è Aral (Xinjiang). Stu tipu di trasportu aereo à media distanza hè cunsideratu assai utile è necessariu, in particulare per e regioni induve u trasportu veloce per terra hè problematicu.

Per d 'altra banda, l'intersezioni impurtanti di u trafficu aereu cum'è l'Aeroportu Internaziunale di Shanghai Pudong, l'Aeroportu Internaziunale di Guangzhou Baiyun è l'Aeroportu Internaziunale di Shenzhen Bao'an seranu ancu allargati. Inoltre, novi aeroporti seranu custruiti in Xiamen (Fujian), Hohhot (Regione Autònoma di Mongolia Interna). In i prossimi cinque anni, ci saranu circa 40 aeroporti adattati per i voli internaziunali in Cina.

Sicondu un novu pianu di custruzzione di l'infrastruttura per i prossimi 15 anni annunziatu in ferraghju, e custruzzioni sopra citate ùn compie micca a reta di l'aviazione cinese. Di conseguenza, ci sarà un totale di 2035 aeroporti in Cina da u 400. Questu significa chì una media di deci aeroporti seranu custruiti annu. Tuttavia, d'altra banda, u guvernu hà spartutu i so miri di investisce assai in altre rotte di trasportu.

In fatti, Pechino hà u scopu di aumentà a lunghezza di a reta naziunale di treni d'alta velocità à 2035 70 chilometri da u 38. Questu hè parechje volte più altu ch'è u scopu di 15 mila chilometri stimatu l'annu passatu. Inoltre, a lunghezza di a rete ferroviaria tutale di u paese aumenterà à 200 37 chilometri in 460 anni, chì hè XNUMX per centu più altu di ciò chì si pensava prima. A durata di l'autostrade express ghjunghje à XNUMX mila chilometri.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*