A Cina Custruirà una Linea di Trenu à Alta Velocità Sottomarina cù i Stati Uniti cum'è l'ultima tappa

Cina custruirà una linea di trenu à alta velocità sottumarina, l'ultima tappa di quale hè l'USA
Cina custruirà una linea di trenu à alta velocità sottumarina, l'ultima tappa di quale hè l'USA

A Cina custruirà una linea di treni d'alta velocità sottumarini di 200 miliardi di dollari, l'ultima tappa di quale hè l'USA. Stu prughjettu maravigghiusu hà da facilità u trasportu di a Cina è a relazione cù Siberia, Alaska, Canada è infine i Stati Uniti.

L'ingegneri chinesi travaglianu in un prughjettu rivoluzionariu in u trasportu. U sughjettu hè un prughjettu di u trenu d'alta velocità (YHT) chì culligarà a Cina è i Stati Uniti sottu u mari in u futuru. U prughjettu in questione duverà a stallazione di 13 mila chilometri di ferrovia, cù e so caratteristiche dimustrate. Per d 'altra banda, l'ingegneri prevede ancu a custruzzione di un tunnel sottu à u mare cù una lunghezza di circa 103 chilometri.

Stu prughjettu maravigghiusu hà da facilità u trasportu di a Cina è a relazione cù Siberia, Alaska, Canada è infine i Stati Uniti. Per a realizazione di u prugettu in questione, i dirigenti chinesi anu bisognu di mobilizà una quantità di circa 200 miliardi di dollari. A ghjudicà da e prughjezzione attuale, u 2027 serà aspittatu chì stu travagliu sia messu in opera.

Inoltre, stu prughjettu hè statu fattu publicu uni pochi di mesi dopu à l'annunziu di u prugettu da i scientisti chinesi per sviluppà un "Maglev" chì pò viaghjà à una vitezza di 620 chilometri à l'ora - vale à dì, un trenu chì vola nantu à un airbag cù cuntrollu magneticu. rails.

A ghjudicà da a nutizia annantu à sta iniziativa, l'ughjettu primariu hè di fà u trasportu trà e cità cinesi u più prestu pussibule. In fatti, l'idea di creà un tali trenu hè stata pruposta da a cumpagnia chinesa CRRC in 2015. In ghjennaghju, una squadra di scientisti chinesi di Chengdu in a pruvincia di Sichuan hà presentatu un tali prototipu. U trenu, cunnisciutu cum'è "Maglev", viaghja nantu à un colchju d'aria cuntrullatu magneticamente nantu à i rails.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*