A stazione d'autobus da esse custruita in u distrittu Hani di Diyarbakir

Una stazione d'autobus serà custruita in u distrittu hani di Diyarbakir
Una stazione d'autobus serà custruita in u distrittu hani di Diyarbakir

A municipalità metropolitana di Diyarbakir custruirà una stazione di autobus di distrittu in Hani. A Municipalità Metropolitana custruirà una stazione di autobus di distrittu in Hani per furnisce un serviziu megliu à i citadini di i veiculi di trasportu publicu è per riduce a densità di u trafficu.

Ci saranu 9 piattaforme di trasportu publicu in l'area aperta di a stazione d'autobus di u distrittu è un totale di 37 parcheggi in duie sezioni diverse.

In a stazione di l'autobus, chì averà una zona chjusa di 383 metri quadrati, 5 punti di vendita di biglietti, sala d'attesa, WC per e donne-omi-disabile, sala di preghiera, sala di cura di i zitelli, sala tecnica, sala di supervisore, cucina, WC -Duscia, cisterna d'acqua, camera da letto è sala di riposu di u persunale. Includerà.

Per a sicurità di a stazione d'autobus di u distrittu da esse custruita nantu à a strada Çarşı Caddesi è Dicle Hani, i mura di u giardinu seranu longu 1 metru è i pannelli di recinzione seranu applicati nantu à a lunghezza di u muru. Lastre di basaltu seranu disposte nantu à u pianu di 2 metri quadrati di a stazione di autobus di u distrittu, induve 432 entrate diverse seranu fatte.

Ci sarà ancu un garage per i pompieri.

A Municipalità Metropolitana utilizerà l'area di 121 metri quadrati in a sezione di giardinu di a stazione d'autobus di u distrittu di Hani cum'è garage di camion di focu.

Tender fattu

A Municipalità Metropolitana hà tenutu l'offerta per a stazione di autobus di u distrittu di Hani cù a participazione di 4 cumpagnie. A cumpagnia vincitrice serà annunziata dopu chì l'offerte sò riviste in u periodu determinatu in cunfurmità cù i regulamenti legali.

E squadre cumincianu i travaglii di custruzzione dopu à u prucessu di licitazione è compie a stazione di autobus di u distrittu di Hani in 120 ghjorni è mette à u serviziu di i citadini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*