Dui treni di merci si sò scontrati in Russia, 2 morti

Dui treni di merci scontranu in Russia
Dui treni di merci scontranu in Russia

Nant'à a linea Ulak-Elga in a regione Amur in Russia, 2 treni di merci chì trasportavanu carbone si scontranu frontalmente, si movenu in un puntu vicinu à a stazione di treni Verkniy Ulak. Tutti i vagoni di carbone, cumprese i locomotive, anu cascatu nantu à i rails per via di l'impattu di a collisione. E squadre di salvezza sò stati diretti à a regione è u travagliu hè statu cuminciatu per salvà u meccanicu è l'impiegati.

In i travaglii realizati da e squadre, i corpi morti di 2 meccanichi sò stati ghjunti, mentre chì i meccanichi 2 sò stati sguassati vivi da u naufragio. Mentre i meccanichi feriti sò stati trattati in l'uspidale, a so cundizione hè stata informata per esse seria.

In a so dichjarazione, u cumitatu d'investigazione di l'accidenti di trenu hà dichjaratu chì a causa di l'accidentu era un fallimentu meccanicu, secondu i risultati preliminari. Hè statu dichjaratu chì l'investigazioni tecniche in quantu à a causa esatta di l'accidentu cuntinueghjanu, è hè statu annunziatu chì i gru di ferrovia sò stati mandati in a regione per caccià i vagoni rovesciati è i sforzi di pulizia cuntinueghjanu. Mentre una investigazione hè stata lanciata annantu à l'accidentu, u trasportu ferroviariu in a regione hè statu suspesu per via di l'accidentu. Hè statu dichjaratu chì i servizii di treni seranu riavviati dopu à a fine di u travagliu realizatu in a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*