L'Europa Ritira u Supportu di Finanziamentu da a Sezione di Canal Istanbul di a Linea Ferroviaria

L'Europa Ritira u Supportu di Finanziamentu da a Sezione di Canal Istanbul di a Linea Ferroviaria
L'Europa Ritira u Supportu di Finanziamentu da a Sezione di Canal Istanbul di a Linea Ferroviaria

Sözcü L'articuli di u ghjurnale Çiğdem Toker dichjara chì u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu HalkalıSituatu in a regione Kanal Istanbul nantu à a linea ferroviaria Kapikule,HalkalıHà scrittu chì hà ritiratu u sustegnu finanziariu da a sezione "Ispartakule".

U Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu (BERD), chì seguita da vicinu i prughjetti ferroviari in Turchia. Halkalı- Hè statu dichjaratu chì a parte di a linea ferroviaria Kapikule chì coincide cù Kanal Istanbul hà ritiratu u so sustegnu finanziariu.

Sözcü In l'articulu d'oghje intitulatu "Kanal Istanbul è a realità di l'EBRD", u so autore, Çiğdem Toker, hà scrittu i dettagli di u rifiutu di l'EBRD di furnisce un sustegnu finanziariu à u prugettu.

Da a pagina Turchia di l'EBRD "Halkalı- Linea ferroviaria Kapikule 1ª tappa (Çerkezköy-Kapıkule) è 2 parti (Halkalı-Ispartakule è Ispartakule-Çerkezköy) si compone di. Fase 1 (in costruzione) è Fase 2 Halkalı- A sezione Ispartakule ùn serà micca una parte di u prughjettu finanziatu da u bancu "Toker hà dettu: "Allora dice u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu,"Halkalı"Ùn participu micca à u finanziamentu di a sezione Ispartakule", hà scrittu.

Toker continuò:

Mi dumandu perchè?

A parte chì l'EBRD ùn furnisce micca finanziamentu hè a parte chì aghju annunziatu l'offerta cù u nome di "Canal Istanbul Pass" in u mo articulu precedente. In l'offerta "invitata" tenuta da u Ministeru di i Trasporti u 3.5 di ghjugnu cù un costu apprussimativu di 28 miliardi TL, l'offerta di 3.1 miliardi TL data da u partenariatu Gülermak+Yapı è Yapı+Taşyapı pare esse l'offerta più adatta per avà. .

U vicepresidentu di CHP Ahmet Akın, per via di a transizione di u BERD à Kanal Istanbul HalkalıEllu hà dettu chì hà ritiratu u so sustegnu à Ispartakule. Più precisamente, dichjara chì u Ministeru di i Trasporti hà divisu u prugettu sepandu a parte di u Canal Istanbul traversu per chì tuttu u sustegnu finanziariu ùn sia micca tagliatu. Akin continuò e so parolle cusì:

"Pudete imagine, un prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) hè statu divisu in una linea separata di 66.8 chilometri è una traversata di Canali Istanbul di 8.1 chilometri. In u risultatu, cum'è avete scrittu, una licitazione chjusa hè stata fatta in fretta per a traversata di Kanal Istanbul nantu à a linea di 8.1 chilometri. Questu hè in realtà un'indicazione chjara chì u guvernu ùn pò truvà soldi per Kanal Istanbul ".

Akın enfatiza chì l'istituzioni finanziarii internaziunali cù certi principii ùn volenu micca finanzià a transizione à Kanal Istanbul. Un'altra nota impressiunante in termini di risorse pubbliche hè chì stu prughjettu YHT hè di 2020 miliardi di lire in u prugramma d'investimentu 3.1. In 2021, hè aumentatu à 7 miliardi TL. Akın dichjara chì quandu l'ultima offerta hè inclusa, questu significa chì u costu hà superatu i 10 miliardi, è dice: "Come l'esistenza di Kanal Istanbul nantu à a carta affetta negativamente tutti i prughjetti publichi".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*