Halkalı Serà a stazione cumuna di Istanbul Airport Metro è Marmaray

Halkali serà a stazione cumuna di Istanbul Airport Metro è Marmaray.
Halkali serà a stazione cumuna di Istanbul Airport Metro è Marmaray.

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, in Istanbul, Küçükçekmece (Halkalı)-Başakşehir-Arnavutköy-Airport Metro hà assistitu à a Cerimonia di Arrivata di 2 TBM. Karaismailoğlu hà ricevutu un briefing da l'autorità nantu à u prugettu prima di a ceremonia. Dopu u so discorsu à a ceremonia, u Ministru Karaismailoğlu hà appughjatu u buttone è e macchine TBM cuminciaru à travaglià, è 10 minuti dopu, e macchine apparsu rompendu a superficia di u tunnel. Bandiera turca hè stata appesa nantu à a punta di a macchina TBM.

"A lunghezza tutale di i metri chì offremu à a nostra ghjente in Istanbul hà righjuntu 80 chilometri".

Parlendu à a ceremonia, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu Istanbul; Dichjarà ch'elli cuntinueghjanu à fà un novu terrenu per fà una di e cità più sviluppate in u mondu, cunvene à a so storia è a so cultura; Hà nutatu chì anu pigliatu Istanbul oltre i sogni, à un puntu completamente diversu, cù prughjetti giganti di punta.

Karaismailoğlu hà dettu: "In più di questi prughjetti giganti, equipamu in tutta Istanbul di rete di sistemi ferroviari moderni. Cum'è u Ministeru, a lunghezza tutale di e metri chì offremu à u serviziu di u nostru populu in Istanbul, inseme cù a Linea di Metro Marmaray è Levent-Hisarüstü, hà righjuntu 80 chilometri. In e nostre 5 linee, i nostri travaglii di custruzzione cuntinueghjanu 7/24. Sti linii, cù una lunghezza tutali di 91 chilometri; Aeroportu di Pendik-Tavşantepe-Sabiha Gökçen, Bakırköy (İDO)-Bahçelievler-Güngören-Bağcılar (Kirazlı), Hospital Başakşehir-Çam Sakura-Kayaşehir, Gayrettepe-Kağıthane-Kemerburgaz-Göktürk-İçüktürk (Kirazlı)Halkalı")-Progetti di metro di l'aeroportu Başakşehir-Arnavutköy-Istanbul", disse.

"U nostru ministeru furnisce u 52 per centu di a reta di u sistema ferroviariu di Istanbul"

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà datu a bona nutizia à a ghjente di Istanbul nantu à a linea di u Sistema Ferroviario Altunizade-Ferah Mahallesi-Çamlıca di 4 km, chì i prucessi di licitazione sò stati cumpletati è i fundamenti seranu posti assai prestu, hà continuatu cusì:

"Avemu pigliatu passi per inizià l'attività di custruzzione di u prughjettu di Trasfurmazione di Trasportu Urbanu è Recreazione Kazlıçeşme-Sirkeci, chì hà una lunghezza tutale di 8,3 chilometri. Cum'è què; Quandu i nostri 103,3 prughjetti cù una lunghezza totale di 7 chilometri sò cumpletati, a lunghezza tutale di a reta di u sistema ferroviariu di Istanbul, chì hè attualmente 251 chilometri, aumenterà à 2023 chilometri in 354,3. Cusì, u nostru ministeru furnisce u 52 per centu di a reta di u sistema ferroviariu di Istanbul. St'opere, chì avanzanu è si compie prestu è messe à u serviziu di u nostru populu, ci facenu fieri. Cum'è sapete, cum'è u ministeru, offremu i passi chì i rispunsevuli di l'infrastruttura di trasportu di Istanbul ùn anu micca fattu è i servizii chì ùn anu micca furnitu à a ghjente di Istanbul. Facemu i nostri duveri cù a cuscenza è a serietà di guvernà u statu. Perchè simu membri di a pulitica di serviziu ".

 "Attualmente, avemu finitu u 70 per centu di u nostru travagliu di tunnel"

A linea chì site attualmente HalkalıU Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì parte da Istanbul, passa per Atakent, Başakşehir (Kayaşehir), Arnavutköy è ghjunghje à l'aeroportu di Istanbul è hè custituitu da 31,5 stazioni cù una lunghezza di 8 km.Halkalı L'area di magazzinu chì servirà tutti i veiculi di u sistema di metro è e piattaforme di a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità, chì hè pensata per passà per l'Aeroportu, sò ancu custruite in u scopu di stu prughjettu. Quandu u nostru prughjettu hè finitu; di Marmaray Line Halkalı"Una continuazione serà furnita à l'aeroportu di Başakşehir-Arnavutköy-Istanbul, è serà furnita l'opportunità di trasferisce à a linea di metro di Başakşehir Çam è Sakura Hospital, chì hè ancu custruita da u nostru Ministeru," disse.

Karaismailoğlu "Küçükçekmece (Halkalı)-Duie di e 8 macchine di scavi di tunnel aduprate in u scopu di u prughjettu di l'Aeroportu Başakşehir-Arnavutköy-Istanbul anu finitu e so scavi. Attualmente, i nostri 6 machini cuntinueghjanu i so scavi. Finu à oghje, avemu finitu 62 mila 603 metri, o 43 per centu, di u nostru travagliu tutale di 763 mila 70 metri. Finiremu tutti i travaglii di scavi di tunnel rimanenti da marzu 2022. Cunsiderendu tuttu u travagliu in u nostru prughjettu, u nostru tassu di prugressu generale hà righjuntu u 60 per centu. "Avemu pensatu di mette sta linea di 2022 chilometri à u serviziu di u nostru populu à a fine di u 31,5", disse.

"Seranu guadagnati più di 2 miliardi 361 milioni d'euros"

Sottulineendu chì sta linea, custruita da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, furnisce l'accessu à i centri impurtanti di Istanbul, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Secunnu i calculi di fattibilità chì avemu fattu, Küçükçekmece (Halkalı)-Dopu à a fine di a linea di l'Aeroportu Başakşehir-Arnavutköy-Istanbul, 20 miliardi 2 milioni cù un guadagnu di benefici esterni cum'è u mantenimentu di l'autostrada è u guadagnu di l'operazione, i guadagni per accidenti, u risparmiu di tempu è a riduzione di l'inquinamentu di l'aria, u cambiamentu climaticu, l'inquinamentu di a terra è di l'acqua. un periodu di 361. Earnings sopra l'euro seranu ottinuti. Beneficii cum'è guidà menu, ottene un accessu più prezzu, andendu più veloce, è menu dependenza di carburante seranu benefici tangibili chì toccanu a vita di ogni ghjornu di ognunu di i nostri citadini. Questa quantità resterà in e sacche di tutti i Istanbuliti! Ellu hà dettu:

Karaismailoğlu hà continuatu e so parolle cusì: "Duie di e macchine chì s'assumiglianu a talpe giganti, lunghe 97 metri è pesanu 570 tunnellate, sò state cacciate da a Stazione Olympiaköy circa 4,5 mesi fà, u 1 di marzu di u 2021. Halkalı L'avemu mandatu versu a stazione. Oghje simu inseme di novu per quelli dui machini. I nostri machini compie un totale di 5 mila 255 metri di scavi è Halkalı Passavanu a Stazione di u Stadiu è ghjunsenu à u nostru puntu. Prestu assisteremu à duie macchine chì scavanu à turnu l'ultimu pezzu di terra è cumpiendu cù successu un'altra sezione di u metro. E so novi avventure è a so ultima missione in u scopu di u prugettu sò di scavà 7 mila 575 metri più. HalkalıArrivanu à Marmaray da . "Spergu, avemu da tistimunià tutti inseme à a fine di l'annu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*