Nova Cullaburazione in u Prughjettu HAVA SOJ

nova cuuperazione in u prugettu air soj
nova cuuperazione in u prugettu air soj

In u numeru 122 di a rivista di cumunicazione interna di l'Industria Aeroespaziale Turca, infurmazione nantu à a nova cooperazione in u scopu di u Prughjettu HAVA SOJ hè stata trasmessa.

Turkish Aerospace Industries (TUSAŞ) hà firmatu una grande cooperazione in u scopu di u prugettu HAVA SOJ, chì serà consegnatu à e Forze Armate Turche mudernizzandu quattru aerei di missione speciale di guerra elettronica in totale. Cù l'accordu firmatu, TAI realizà u disignu di a cabina interna, a produzzione è a fornitura di i cumpunenti è l'assemblea di l'aeronave inseme cù TCI (Turkish Cabin Interior) utilizendu risorse domestiche. TAI; cuntinueghja u so travagliu senza rallentà per l'aviò HAVA SOJ chì duverà compie cum'è a difesa aerea è l'alerta anticipata.

"Avemu u scopu di rinfurzà a nostra capacità ancu di più"

In u quadru di l'accordu, in quale i sistemi di missione da esse integrati in l'aeronave Bombardier Global 6000 preferiti in u prughjettu HAVA SOJ seranu ancu pruduciutu cù risorse naziunali, TAI è TCI agiranu in cunfurmità cù u calendariu previstu per circa cinque anni. . In questu prucessu, l'ingegneri di e duie cumpagnie anu da fà studii cumuni.

TUSAŞ Direttore Generale Prof. Dr. Temel Kotil hà dettu u seguente à a ceremonia di firma:

"Cù a cooperazione chì avemu realizatu, avemu u scopu di rinfurzà ancu a nostra capacità di integrazione è mudificazione in corso di l'aviò di guerra elettronica. In cunfurmità cù e dumande di u nostru statu è di e nostre forze armate, continueremu à furnisce u nostru paese cù piattaforme aeree uniche è piattaforme di missione speciale cù i mezi naziunali. Vogliu ringrazià tutti i mo amichi chì anu cuntribuitu ".

U scopu di cumplettà u disignu di a cabina interna, a produzzione di cumpunenti, i pacchetti di travagliu di fornitura è assemblea cù TCI, TAI assume l'imprenditore principale di u prughjettu HAVA SOJ. Quattru aerei di missione speciale di guerra elettronica saranu consegnati à e Forze Armate Turche cum'è parte di u prugettu HAVA SOJ, chì hè statu lanciatu in Aostu 2018 per detectà / diagnosticà i sistemi di cumunicazione è radar nemici, truvà e so pusizioni è mischjà questi sistemi in modu chì ùn pò esse usatu contr'à elementi amichevuli, soprattuttu in operazioni transfrontaliere.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*