İBB riunisce i zitelli à u Carnaval di u Quartiere

ibb riunisce i zitelli à u carnaval di quartiere
ibb riunisce i zitelli à u carnaval di quartiere

IMM urganizerà avvenimenti "Play to Play" chì durà quattru mesi per furnisce un estiu divertente per i zitelli in tuttu Istanbul. I zitelli, chì si moveranu in l'area di l'attività in un cortu in i carrughji, porranu l'entusiasmu di carnavale in i carrughji di a cità.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) aghjunghjerà una nova à e so attività per i zitelli chì sò luntanu da e scole è e strade durante u periodu pandemicu. Campu di a Natura, Ghjochemu fora è Carnaval di i zitelli seranu realizati cù l’attività « Ghjucà à ghjucà », chì tornanu à temi istruttivi è divertenti. I zitelli di tuttu Istanbul si scontranu à i carnavali chì ghjucanu è ghjucanu.

L'attività da esse realizatu da u Dipartimentu di Cultura IMM ghjunghjeranu à i zitelli in e zone luntanu da e zone di manifestazione di Istanbul. "Play to Play", chì hè previstu di durà quattru mesi, hè destinatu à scuntrà i zitelli è e famiglie in 80 quartieri di Istanbul.

Cum'è parte di a serie di l'eventi, i zitelli ghjunghjeranu à a zona di manifestazione passendu per e carrughji cù un corteghju chì serà furmatu da una cumpagnia di viaghju chì vene in i so quartieri. In u prugettu, chì hà u scopu di furnisce un tempu di divertimentu per tutti i residenti di u quartiere, da 7 à 70, è ancu i zitelli, spettaculi cum'è arti di circu, ballu è acrobazie in terra seranu exhibiti in un cuncettu teatru.

I carnavals di quartieri, chì anu u scopu di fà ridere è rinfriscà a ghjente di Istanbul, accuminciaranu da u latu anatolianu u 10-11 di lugliu è cuntinueghjanu da i dui lati di a cità u 12, 14, 17, 18, 26, 28, 30 è 31. XNUMX lugliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*