İmamoğlu Parla à l'Atelier di Pianu Maestru di Sport di Istanbul

imamoglu hà parlatu à l'attellu di u pianu maestru di u sportu di a cità di Istanbul
imamoglu hà parlatu à l'attellu di u pianu maestru di u sportu di a cità di Istanbul

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluHè cuminciatu cù u discorsu di apertura Parlendu à l'attellu, chì hè statu cunvucatu per creà e pulitiche è strategie di a visione sportiva, İmamoğlu hà dettu: "Aspittemu chì tutti quì oghje sustenemu l'attività chì organizzeremu soprattuttu per i nostri zitelli è i nostri ghjovani, è chì ci offrenu idee novi. U prughjettu pazza per mè hè chì ùn ci hè micca un zitellu in Istanbul chì ùn faci micca sport. Puderaghju assai chjaramente chì unu di i fatturi chì determinaranu u futuru di u nostru paese serà u ritmu di i nostri figlioli chì facenu sport ", disse. Spartendu ch'ellu hè felice di include "Donne è Sport" trà i temi di l'attellu, İmamoğlu hà ricurdatu a discriminazione affruntata da u picculu ghjucadore di handball di Şanlıurfa, Merve Akpınar, è hà dettu: "Ùn hè micca u nostru locu per dì "Semu cun voi, simu daretu à voi". , sustenemu'. Sapemu chì se e donne volenu è fucalizza, facenu u megliu in u sportu, senza bisognu di l'omi ".

U secondu ghjornu di l'attellu urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) per creà u Pianu Maestru di Sport di Istanbul City, chì coprerà un periodu di 30 anni in Istanbul, u Dr. Hè tenutu à l'Architettu Kadir Topbaş Performance and Art Center. L'attellu, in u quale u prugressu di l'investimenti è i servizii in u campu di u sport hè statu discutitu in un certu prugramma, hè statu tenutu da u presidente di l'IMM. Ekrem İmamoğluHè cuminciatu cù u discorsu di apertura Accademici, rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, sperti, chì sò i stakeholder di u sughjettu; IMM Vice-Segretariu Generale Murat Yazıcı, SPOR İSTANBUL General Manager İ. I rapprisentanti di i club sportivi, in particulare Renay Onur è u presidente di u Club BBSK di Istanbul, Fatih Keleş, anu assistitu.

"CREDU CHE U WORKSHOP FAI UNA CONTRIBUZIONE SIGNIFICATIVA "

U presidente İmamoğlu, chì hà iniziatu u so discorsu presentendu dati nantu à u sportu di u mondu è di a Turchia, hà dettu chì a ghjente hè privata di a libertà di muvimentu chì trovanu in a campagna è in i boschi. Hà nutatu chì a vita sedentaria hà righjuntu dimensioni enormi cù l'effettu di a tecnulugia, è e cità sò diventate lochi per a folla luntanu da a cultura sportiva. Dichjarà chì a ghjente di Istanbul, cum'è l'abitanti di ogni cità in u mondu, manca è volenu aria verde, pulita è muvimentu, İmamoğlu hà dettu chì anu cuminciatu à realizà prughjetti per purtà i prughjetti di Life Valley, chì hà realizatu durante u so periodu di sindaco. , à 15 diverse regioni di Istanbul. Dicendu "U nostru scopu hè di attruverà u nostru populu à a natura, u sport è una vita attiva", İmamoğlu hà spressu u benefiziu chì sperava da l'attellu, "Per aumentà a qualità di vita in Istanbul. Per creà una cità chì abbraccia u sportu cum'è una cultura di vita è abbraccia i valori olimpichi ".

İMAMOĞLU: "İSTANBUL NON HA UN PIAN MASTER SPORTIU"

Nutendu chì attribuisce una grande impurtanza à prufittà di a cunniscenza è l'esperienza di i participanti chì anu cuntribuitu à l'attellu, İmamoğlu hà dettu: "Cù ciò chì imparemu da voi, vulemu preparà è implementà un pianu maestru di sport à longu andà per questu magnificu. cità. Perchè, cum'è in parechji campi, ùn avemu micca un pianu maestru in u campu di u sport ", disse. Enfatizendu chì u prugressu suciale hè pussibule cù u sport, İmamoğlu hà datu un esempiu di a so vita. Espristendu chì hà scontru l'atletica grazia à u so maestru di educazione fisica, İmamoğlu hà nutatu chì, grazie à u ramu di l'atletica ch'ellu hà scontru in ghjovana età, hà sempre sperimentatu i benefici di l'abitudini di travagliu programati è di a disciplina acquistata da u sport oghje.

AUMENTA A RICE DI I CIDELLI FACENDU SPORT

İmamoğlu hà dettu chì i ghjovani chì travaglianu in un calendariu, sò sicuri di sè stessu, vivenu in armunia cù i so corpi è e so capacità, si socializanu attraversu u sport, è migliurà i so gradi, purteranu a Turchia in parechji posti diffirenti, İmamoğlu hà dettu: "Era assai impurtante per noi chì u sughjettu di u sport è l'educazione sò stati evaluati cù diverse dimensioni in u nostru attellu. Aspittemu à tutti i prisenti quì à sustene l'attività chì faremu soprattuttu pè i nostri zitelli è ghjovani, è chì ci pruposti idee novi. U prughjettu pazza per mè hè chì ùn ci hè micca un zitellu in Istanbul chì ùn faci micca sport. Puderaghju assai chjaramente chì unu di i fatturi chì determinaranu u futuru di u nostru paese serà u ritmu di i nostri figlioli chì facenu sport ".

"E DONNE FACEN U MEGLIU SE VOLENU"

Esprimendu ch'ellu era felice cum'è tutti i participanti di vede u tema Sports è Donne in l'attellu, chì includeva 8 temi, İmamoğlu hà ricurdatu e parolle di u picculu ghjucatore di handball di Şanlıurfa, Merve Akpınar, è hà cuntinuatu cusì:

"Aghju vistu ciò chì un amicu di Merve hà passatu quandu era in a scola primaria. Quasi 40 anni sò passati. Quantu dulore. Se ùn vedemu micca e donne cum'è unu di i cumpunenti più impurtanti in tuttu u nostru travagliu, faremu un grande sbagliu ... Ùn ci hè micca un limite à u successu chì pudemu ottene quandu avemu fiducia in i nostri ghjovani è purtemu a struttura in volleyball à diverse. rami. A mo dumanda speciale à e donne quì oghje hè di esse più attivu in questu sensu. Cum'è in ogni campu, ùn hè micca difficiule di prevede chì u sviluppu accelerà quandu u nùmeru di gestori femini in u sport aumenta. Parechji studii internaziunali apuntanu à sta verità simplice ma impressiunante. E donne chì anu fattu sport in a so ghjuventù sò più riesciuti micca solu in u campu di u sport, ma ancu in diverse istituzioni, cumpagnie è u mondu accademicu. L'sport migliurà a so fiducia in sè stessu è li rende più faciule per sfondà i preghjudizii suciali. Tocca à voi per salvà i nostri ghjovani da una vita sedentaria è a prissioni di diversi circles. Pudete cambià u destinu di u nostru paese cuntendu à masse più larghe ciò chì a nostra figliola Merve hà sappiutu, è ciò chì innumerevoli donne in u nostru paese anu sperimentatu nantu à i campi di sport, è superendu e difficultà inseme. Ùn hè micca u nostru locu per dì vi "semu cun voi, simu daretu à voi, vi sustenemu". Sapemu chì se e donne volenu è fucalizza, facenu u megliu in u sportu, senza bisognu di l'omi ".

ATELIER DE PLAN MASTER DE SPORTS D'ISTANBUL CITY

IMM urganizeghja u Workshop di u Pianu Maestru di u Sportu di a Città di Istanbul cù a participazione di tutti i stakeholder pertinenti per pianificà u futuru di a cità in u campu di u sport. Cù l'attellu nantu à a creazione di u Pianu Maestru di Sport di Istanbul City iniziatu da a Direzzione di a Ghjuventù è di u Sport IMM, sparghje u sportu è u spiritu olimpico à grandi masse, creendu una cultura sportiva, creendu una sucità sana è sportiva aumentendu u livellu di l'attività fisica. , l'investimenti è i servizii da fà in u campu di u sportu, ind'è un certu prugramma, è ciò chì deve esse fattu per prugressu in una manera chì risponde à e so aspettative sò discututi.

U sicondu ghjornu di l'attellu, induve e riunioni in linea sò state tenute u primu ghjornu, u Dr. Hè tenutu faccia à faccia à l'Architecte Kadir Topbaş Performance and Art Center.

8 SUGETTI

Ottu temi sò trattati in l'attellu, chì hè stata urganizata in modu di pusà e basi di e strategie da furmari per ghjunghje à u scopu di "Amplià l'Oportunità Sportive di a Cità aumentendu a diversità è l'accessibilità di i servizii sportivi".

Intestazioni di u sughjettu - Temi

  1. Sport è mudelli novi di gestione
  2. Sport è Educazione
  3. Sports è donne
  4. Sport è Media
  5. Effetti Suciali di Sport è Responsabilità Sociale
  6. Sport è vita urbana
  7. Sport, Sviluppu Personale è Salute
  8. Performance Sports è Clubs

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*