U Mercatu Cooperativu di Produttori di Istanbul hè riapertura

U mercatu cooperativu di pruduttori di Istanbul hà riaperto
U mercatu cooperativu di pruduttori di Istanbul hà riaperto

U mercatu cooperativu di pruduttori, chì permette à i prudutti cultivati ​​​​in i campi di l'agricultori di Istanbul di scuntrà direttamente cù i cunsumatori, hè statu riapertura. Sicondu i dati di u Dipartimentu di Alimentazione, Agricultura è Allevamentu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, storica Kadıköy Ci era un gran numaru di applicazioni per vende à u Mercatu di u Marti. In ogni casu, i pruduttori 150 è e cooperative 38 chì scontranu e cundizioni di l'applicazione sò stati datu spaziu per fà vendita regulare. A riapertura di u mercatu, chì era chjusu per via di a pandemia, hà fattu felice u pruduttore è u cunsumadore.

Storia di a Municipalità Metropolitana di Istanbul l'annu passatu Kadıköy U "Mercatu Cooperativu di Pruduttori", chì hè statu implementatu u Mercatu di u Marti, hè stata riapertura dopu chì e restrizioni pandemiche sò state alzate. Ci era un intensu interessu in u mercatu, chì permette à u pruduttu da u campu di l'agricultore à scuntrà u cunsumadore senza intermediari. Un totale di pruduttori 350 da l'internu è fora di Istanbul hà dumandatu à u mercatu, chì ùn hè micca attivu da dicembre, ma un certu nùmeru di pruduttori è cooperative chì e so cundizioni sò stati scontri sò stati datu spaziu per fà vendita regulare in u mercatu.

U LONGU DI FRUTTA E VERDUMI FRESCHI HA FATTU

Cù a riapertura di u Mercatu Cooperativu di Pruduttori, chì hà avutu a sospettà e so attività da dicembre in u scopu di e misure COVID-19, a brama di i cunsumatori chì vulianu accede à frutti è ligumi freschi è naturali hè finitu. I citadini dicianu ch'elli eranu accolti da i profumi naturali ch'elli mancavanu da u mumentu ch'elli entravanu in u mercatu, è ch'elli mancavanu i prudutti chì portavanu da i campi di l'agricultori à i so tavulini durante u periodu quandu u mercatu era chjusu.

COLLECTU AIERI, VENDU OGGI

storicu Kadıköy I pruduttori, chì eranu felici di scuntrà i cunsumatori di novu cù u ritornu di u Mercatu di u Marti, anu enfatizatu chì sò stati onorati da i prudutti chì offrenu à u publicu è chì ùn anu micca usatu additivi o droghe. « L’avemu cullatu eri è l’avemu purtatu à u mercatu oghje », dicenu l’agricultori, aghjustendu chì ancu s’ellu ùn anu micca apertu una stalla dapoi un bellu pezzu, a ghjente s’hè abituata è si cuntenta di l’interessu.

A PARTICIPAZIONE CONTINUA

Storia di u primu esempiu Kadıköy Un totale di i pruduttori 350 anu dumandatu per u Mercatu Cooperativu di Pruduttori tenutu u Mercatu di u Marti. Solu i pruduttori 150 è e cooperative 38 anu permessu di vende regularmente, in cunfurmità cù e cundizioni, in u mercatu induve l'intensità di a dumanda hè aumentata, ancu in Istanbul è fora. E dumande di participazione à u mercatu, chì ponu esse assistiti da i pruduttori residenti in Istanbul, pruduzzione è registrati in u Sistema di Registrazione Agricultore, è tutte e cooperative di pruduttori chì producianu è operanu prudutti agriculi in tutta a Turchia, cuntinueghjanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*