Zone Commerciali di Stazioni di Metro in Istanbul Andate à Tender

I spazii cummirciali di e stazioni di metro in Istanbul sò in licitazione
I spazii cummirciali di e stazioni di metro in Istanbul sò in licitazione

METRO İSTANBUL, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, u più grande operatore di u sistema ferroviariu urbanu di Turchia, apre e so stazioni à marche è imprenditori. Servindu più di 16 milioni di passageri à ghjornu in 189 stazioni nantu à 2,5 linee, i zoni di metro sò diventati unu di i più grandi centri cummerciale in Turchia. A prima offerta hè u 4 d'Aostu ...

METRO ISTANBUL, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), furnisce u serviziu 2,5 ore à ghjornu in 16 stazioni nantu à 189 linee, cù una capacità di passageru di più di 18 milioni à ghjornu. I spazii cummirciali è i vending machines in i metro, chì anu una superficie interna tutale di più di 1 milione di metri quadrati, sò aperti à u mondu cummerciale per offerta.

Dichjarà chì, cum'è Metro Istanbul, stanu travagliendu per realizà a visione "Fair, Green, Creative City" presentata da IMM in u campu di u trasportu, u direttore generale di METRO ISTANBUL Özgür Soy hà dettu: "U trasportu rapidu è ecunomicu hè u dirittu fundamentale di ogni citadinu. Questu; Quandu e dimensioni di cunfortu, puntualità è ambientalismu sò aghjuntu, i sistemi ferroviari venenu in prima. L'aumentu di l'usu di u trasportu publicu, in particulare u sistema ferroviariu, in a mobilità urbana hè cunsideratu unu di l'indicatori di u sviluppu in u mondu sanu. A nostra municipalità hà fattu investimenti enormi in u campu di u sistema ferroviariu in l'ultimi dui anni. A custruzzione di 10 metri cuntinueghja à u stessu tempu in Istanbul. "Avemu apertu 2020 linee novi in ​​2021 è 3", disse.

"SEremu U VEHICULU PIÙ PREFERITU IN ISTANBUL"

Dichjarà chì, cum'è Metro Istanbul, sò u veiculu di trasportu publicu più preferitu trà l'operatori di trasportu publicu in Istanbul, cù 33 anni di sperienza operativa, u General Manager Soy hà dettu:

"U nostru presidente Ekrem İmamoğluIn a so presentazione "Big Move in Rail Systems", hà parlatu di u scopu di fà i sistemi ferroviari a spina di u trasportu publicu. A scelta di modi di trasportu à bassa emissione per a vita urbana sustinibili hè assai impurtante per Istanbul. U nostru scopu hè micca solu di esse u veiculu di trasportu publicu più preferitu in Istanbul, ma ancu di esse u veiculu più preferitu in Istanbul. Per assicurà chì a metro hè a prima scelta di i Istanbuliti chì pussede veiculi privati ​​​​per u trasportu urbanu. U nostru scopu hè di aumentà a parte di u metro in u trasportu publicu à 45 per centu. Averemu un numeru di passageri ogni ghjornu assai più altu. Questu significa chì u valore cummerciale di e nostre zone metropolitane aumenterà ghjornu per ghjornu. Travagliemu per a felicità di i Istanbuliti. Sapemu chì ogni minutu passatu in Istanbul, una di e metropolis principali di u mondu, hè impurtante. Da u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu, avemu u scopu di piglià a gestione di i treni un passu più. U metro accelerà digià a vita di l'Istambuli, è in più, cuncepemu e zone di u metro in una manera chì i nostri passageri ùn perdenu mancu un minutu. Gestemu i metri di Istanbulites cù a voce di Istanbulites è migliurà u serviziu chì furnimu per risponde à l'aspettattivi di sta voce. In parallelu cù u nostru valore di a cità creativa; "Avemu u scopu di trasfurmà e zone di metro, tunnel veloci, intersezioni di cultura-arte è sportivi è spazi viventi cù soluzioni chì ponu risponde à i bisogni", disse.

I ZONI APERTI SONO AFFETTUATI PER TENDER

Enfatizendu chì, cum'è una di e filiali di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, gestiscenu i valori publichi cù principii di serviziu onesti, ghjusti è trasparenti in una unità publica, Özgür Soy hà dettu: "Ùn ci scurdemu mai chì avemu da esse rispunsevuli di u publicu senza. compromessi nantu à sti principii. Un pocu fà, "Istanbul hè a toia!" Avemu cuminciatu à travaglià dicendu: Siccomu Istanbul hè a cità di Istanbulites; Sapendu ciò chì succede in sta cità, una gestione di a cità trasparente, è un approcciu municipale chì favurizeghja a cumunicazione aperta sò i più grandi diritti di l'Istambuli. Hè per quessa chì oghje; Avemu riunitu cun voi quì per annunzià è spiegà chì avemu apertu e zone metropolitane di Istanbul per u cummerciu, è per dì venite è unisciti à noi. Affittemu spazii cummirciali di metro per via di licitazione aperta. Ùn lasciate nimu senza sente ! "I Metro aspettanu l'apertura di marche è imprenditori cù più di 2,5 milioni di passageri è 132 magazzini", disse.

"L'INGRESU ENTRARÀ U CAFÈ D'ISTANBUL"

Rimarchendu chì l'area cummerciale previamente determinata in i metro era limitata à una superficie di 80 metri quadrati cù 1.900 magazzini, Özgür Soy hà datu l'infurmazioni seguenti:

"U 30 per centu di i spazii cummerciale esistenti sò stati vacanti per 7 anni. Questu significa una perdita enorme di ingressu per Istanbul. Cù u novu termini, IMM hà apertu l'offerta per i spazii cummerciale. Cum'è Metro Istanbul, avemu intrapresu a gestione di e zone cummirciali cum'è l'istituzione chì migliurà l'esperienza di i passageri è gestisce queste zone in u megliu modu. Avemu pianificatu e nostre novi spazii cummirciali in modu chì ùn impediscenu micca i flussi di passageri, ma ancu arricchisce l'esperienza di viaghju. U nostru scopu hè di truvà l'operatori ghjusti in questi spazii è di implementà 132 magazzini è vending machines in 3 mesi. U redditu ottenutu da quì serà di novu utilizatu per a ghjente di Istanbul. Dunque, stu ingressu entrerà in e casse di Istanbul. Di sicuru, u nostru unicu scopu ùn hè micca di generà ingressu, ma di migliurà a qualità di vita di l'Istanbuliti è di creà novi spazii chì ponu serve i nostri passageri à a stessa velocità di a so velocità è di a so freccia di ogni ghjornu.

ZERO MINUTI À METRO

Özgür Soy hà dettu chì l'apertura di una tenda in e zone metropolitane serà un investimentu prufittuosu per ogni impresa, sia grande o chjuca, "I nostri stazioni anu più trafficu chì ancu i centri commerciali più affollati. Per esempiu, quasi 20 mila persone passanu per a nostra stazione Gayrettepe à ghjornu. Cù i nostri spazii cummirciali, offremu à l'imprendituri l'uppurtunità di apre un magazinu in e nostre stazioni di metro, chì sò aperti 7 ore à ghjornu, 18 ghjorni à settimana, ancu aperti 24 ore à ghjornu in i ghjorni di metro di notte, è mai chjude ancu durante a pandemia. prucessu. Inoltre, sti magazzini sò zero minuti di distanza da u metro. Cridemu chì serà un investimentu prufittuamente per ogni marca è imprenditore, da a catena di magazzini à l'imprese boutique. "Prima, l'offerta di i vending machine serà messe à l'asta u 14 di lugliu, è dopu a nostra prima offerta di e zone cummerciale serà cunclusa u 4 d'Aostu", disse.

"CREAremu UNA ZONA DI SHOPPING SENZA VERSA CEMENTE"

Ricordendu chì i sistemi ferroviari sò u tipu di trasportu più amichevule per l'ambiente, u General Manager Soy hà dettu: "Per lascià un Istanbul induve e generazioni future ponu respira comodamente, hè necessariu di prevene a concrezione è di caccià i veiculi da u trafficu. In questu cuntestu, apremu e nostre zone metropolitane per u cummerciu è creendu un centru cummerciale in i nostri spazii sotterranei esistenti, senza versà cimentu in spazii enormi è custruisce edifici alti. "Spergu chì stu prughjettu, chì risponde cumplettamente à i nostri valori" Fair, Green, Creative City ", serà benefica per a nostra Istanbul", disse.

"SARA UN INVESTIMENTU PROFITTIVU PER OGNI AFFARI, GRANDE O PICCOLO"

U subdirector generale di l'Operazioni di Metro Istanbul, Hakan Orhun, hà dichjaratu ch'elli sò entusiasti di aghjunghje un valore significativu à Istanbul è hà datu e seguenti informazioni nantu à e zone cummerciale:

"A nostra prima offerta hè di vending machines. U nostru prucessu di licitazione hà iniziatu è si concluderà u 14 di lugliu. Avemu 3 zone di vending. Avemu identificatu 279 punti di vendita in queste regioni, duie chì sò in u latu europeu è unu in u latu anatolia. Mentre determinava questi punti, avemu curatu per assicurà chì l'operazione era sustinibule è hà u scopu di assicurà chì i nostri passageri puderanu riceve u megliu serviziu. Per questu mutivu, avemu focu annantu à e cumpagnie chì prima operavanu vending machines. In più di questu, per assicurà una alta qualità di serviziu, guarantimu chì i vending machines sò sempre in funziunamentu è a qualità è u livellu di stock di i prudutti in e cundizioni specificate in u cuntrattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*