U novu museu candidatu à u simbulu di Istanbul Gazhane hè apertu

U novu simbulu candidatu à u museu Gazhane di Istanbul hè apertu
U novu simbulu candidatu à u museu Gazhane di Istanbul hè apertu

A nova amministrazione di l'IMM hà apertu u storicu Hasanpaşa Gazhanesi, chì l'anziana amministrazione avia fattu una offerta in 2014 è prumessu di compie in 2019, dopu à circa 1,5 anni di travagliu, sottu u nome "Museum Gazhane". Parlendu à l'apertura di u Museu Gazhane, chì hè un candidatu à diventà unu di i novi simboli di Istanbul, u presidente IMM Ekrem İmamoğlu"Vogliu dà a bona nova à a ghjente d'Istanbul chì avemu principiatu i travaglii di risturazione in Yedikule Gazhanesi, chì sparte u stessu destinu cù questu locu è hè in un statu inattivu, è chì vi purteremu, a ghjente di Istanbul, inseme cù una zona di cultura-arte assai preziosa, una zona di museu ".

Unu di u patrimoniu culturale industriale più impurtante di Turchia KadıköyA storica Hasanpaşa Gazhanesi in Istanbul hè diventata una di e quattru case di gas chì sò state stabilite in Istanbul in u 1800. per 4 anni Kadıköy U schedariu di risturazione preparatu da l'ITU trà 32-1998 in quantu à a Gashouse Hasanpaşa di 2001 mila metri quadrati chì furnisce gas à è intornu à a cità hè statu appruvatu da u Cunsigliu di Conservazione in 2014. U prughjettu appruvatu hè statu licitatu da l'amministrazione precedente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) l'8 di ghjennaghju di u 2014. I travaglii, cuminciati u 7 di marzu di u 2014, sò previsti per esse cumpletati in 2019. Tuttavia, i studii ùn pudianu esse cunclusi à tempu per diversi motivi. Ekrem İmamoğlu A nova amministrazione IMM sottu a gestione di l'IMM hà datu una impurtanza speciale à Hasanpaşa Gazhanesi appena hà pigliatu u postu. Dopu un periodu di circa 7 anni, IMM hà purtatu Hasanpaşa Gazhanesi à u populu di Istanbul sottu u nome di "Museum Gazhane".

ATTIVITÀ CULTURA-ARTE INIZIATE

U Museu Gazhane, chì hè un candidatu à esse unu di i zoni simbolichi di Istanbul, hè u presidente di l'IMM. Ekrem İmamoğlu hè stata messa in serviziu da Dentru a so struttura; L'apertura di u Museu Gazhane, chì ospita 6 sale d'esposizione / museu, 2 teatri / sale di cuncertu, studi di spettaculu, una biblioteca, Libreria di Istanbul, 3 spazii di cibo è bevande, attelli, spazii di co-working è un parcheghju coperto, hà ospitatu culurite. avvenimenti. À İmamoğlu à l'apertura, Kadıköy U sindaco Şerdil Dara Odabaşı è u sindaco di Kartal Gökhan Yüksel l'anu accumpagnatu. Prima di l'apertura, İmamoğlu è a delegazione accumpagnata anu fattu una breve visita di u novu locu simbolicu di Istanbul. Prima di l'apertura, una performance di coru audiovisuali live hè stata realizata in cullaburazione cù l'İBB City Orchestra è u "Chromas Chorus (Başak Doğan), Amir Ahmedoğlu è Tolga Böyük" produttu è creatu da Lalin Akalan. Mestendu u coru tradiziunale cù a tecnulugia, u spettaculu hà prisentatu à l'audienza un spettaculu di sonu è culore intrecciatu, accumpagnatu da visuale minimali chì ricordanu i culori di l'alba è u tramontu di Istanbul, codificati è proiettati nantu à u gigante schermu LED. U spettaculu, chì hà revelatu a cuntribuzione di a produzzione cullettiva è a tecnulugia à l'arti tradiziunali, hà sottolineatu i valori scurdati di u mondu individualizatu.

POLAT: "AIAmu TRUVATU DI PRODUCE UNA BACINA CULTURA-ARTI"

À l'apertura per via di a pandemia, rispettivamente; Mahir Polat, Vice Sicritariu Generale di l'IMM, Kadıköy U sindaco Odabaşı è u presidente İBB İmamoğlu anu fattu discorsi. Polat, chì hà fattu u primu discorsu, toccu u prucessu storicu di u Museu Gazhane è spiegà e fasi di u prugettu in detail. Dichjarà chì anu purtatu a fase suciale di u prugettu à un puntu completamente diversu cù 1,5 anni di travagliu, Polat hà dettu: "Avemu pruvatu à pruduce un bacinu di cultura-arti in Hasanpaşa. Di sicuru, questu era un compitu assai difficiule. Perchè, inseme cù i bisogni di a zona, i sentimenti di a ghjente davanti à ellu, i risentimenti quì è altre tappe, Hasanpaşa era un prughjettu chì vacillava trà esse un bonu spaziu publicu apertu è esse un spaziu mediocre. Da quellu ghjornu, cù a visione è u sustegnu di a nova cumuna è di tutti i studii di campu da sviluppà nant'à u dirittu di a cità, soprattuttu per pruduce una zona civile, u nostru prisidenti assai stimatu. Ekrem İmamoğluCù l'impurtanza data à sta zona da u primu ghjornu, avemu fattu un forte prugressu in a rapida cumpleta di sta zona ", disse.

ODABAŞI: "Una grazia si finisce"

Kadıköy U sindaco Odabaşı hà aghjustatu: "Oghje, un desideriu finisce. Quì oghje, cù Gazhane KadıköyA ghjente di Istanbul abbraccia Gazhane. Una lotta chì durò oghje circa 30 anni ; Hè coronatu cù a vittoria di quelli chì resistenu, pruducenu, credenu in a scienza è l'arti. Quì oghje KadıköyAghjunghjemu un novu à i valori chì facenu. Più precisamente, aghjurnemu a memoria è u rinviamu à u so postu in u nostru repertoriu. Gazhane Kadıköy Indicà a so impurtanza per l'ecunumia turca, Odabaşı hà dettu: "Gazhane hè a nostra memoria storica è suciale. inutilizatu dapoi u 1993 ma KadıköyHè una memoria tamanta chì lü hà una relazione custante cù è mantene in a so mente. Hè un tistimone di un'epica cù a so funzione è l'architettura. Gazhane hè u focu è a luce di sta regione, chì hè di circa 100 anni.

GRAZIE DA ODABAŞI À İMAMOĞLU

Rimarchendu chì dopu à l'elezzioni di u 23 di ghjugnu, ci hè statu un cambiamentu radicale di mentalità in a Municipalità Metropolitana, Odabaşı hà dettu, Kadıköy è u travagliu cumuni di IMM chì hà cambiatu a faccia di u distrittu. Odabaşı, chì hà ringraziatu u presidente İBB İmamoğlu per u cambiamentu di mentalità, hà dettu:

"A nostra lotta era cù a mentalità chì manteneva a so propria ghjente occupata per anni è ùn lasciava micca e cose succede. À a fine di quellu magnificu cambiamentu di mentalità, ci hè un sindaco metropolitanu chì hà tombu ciò chì ùn hè micca avà è cuntinueghja a so strada cù u mottu di serve 16 milioni di persone. Ci hè una squadra travagliadora chì merita applausi. in dui anni Kadıköyper a vostra cuntribuzione à; per a vostra rabbia contr'à l'attacche à l'estetica urbana; per u vostru curagiu contr'à i nemici di sta cità antica; per a vostra resilienza in una lotta fraterna per a vita; per a vostra ghjustizia, chì sparte cun noi in ogni circustanza; U più impurtante, grazie per esse presidente di 16 milioni. Tuttu va bè "

İMAMOĞLU: "GAZHANE SERA UNA LUCE PER L'ARTE È A SCIENZA DA ORA"

Parlendu dopu à Odabaşı, İmamoğlu hà dettu: "Avemu piacè è fieri di aghjunghje stu bellu principiu di u nostru patrimoniu industriale di 130 anni, u Museu Gazhane, à a vita culturale è artistica. Hasanpaşa Gazhanesi, chì hà datu energia è luce à Istanbul per anni, serà una luce per a cultura, l'arte è a scienza da avà. E pussibulità è l'esperienze pruposte da u Museu Gazhane, chì illuminaranu a vita, in questa magnifica atmosfera storica ". Enfatizendu chì crede chì u Museu Gazhane diventerà u centru di a vita suciale, İmamoğlu hà ringraziatu i scientisti chì anu cuntribuitu à u prucessu. Dicendu "Vogliu ringrazià u nostru defuntu maestru Afife Batur, i membri di a facultà di a Facultà di Architettura di l'ITU Gülsün Tanyeli, Yıldız Salman, Deniz Aslan, Sevim Aslan è i Voluntarii Ambientali di Gazhane", İmamoğlu hà aghjustatu chì u nome di Batur hè statu postu in a biblioteca in u cumplessu. annunziatu chì hè statu datu.

Ùn s'hè scurdatu di a data TOPBAŞ

Enfatizendu chì e lotte preziose sò state date in u prucessu di trasfurmazioni di u Gazhane, İmamoğlu ùn hà micca scurdatu di u tardu Kadir Topbaş, l'ex presidente İBB chì hà iniziatu u prugettu. Dicendu: "Vogliu ringrazià u tardu Topbaş per avè principiatu stu prucessu", İmamoğlu hà dettu, "Quandu avemu pigliatu l'uffiziu dopu, avemu prestu superatu i prublemi di bilanciu di bilanciu è di produzzione di quellu periodu, a custruzzione grossa di quale era stata finita per in gran parte è francamente, avemu trovu u prucessu incertu ", disse İmamoğlu. Avemu acceleratu u travagliu. È cun una nova visione è pianificazione veramente preziosa, avemu trasfurmatu Hasanpaşa Gazhanesi in u campus di cultura, arte è scienza chì vede oghje.

"PURTEremu ZONI CONTEMPORANEI CU I LOCALI DI ISTANBUL"

Spartendu i dettagli di e unità chì saranu situate in u campus, İmamoğlu hà dettu: "Semu ancu ispirati da alcuni centri veramente riesciuti in diverse parti di u mondu. Arricheremu è sviluppà e nostre attività, soprattuttu cullaburendu cù i preziosi artisti è diseggiani di u mondu è u nostru paese. Vogliu annunzià à tutti i Istanbuliti chì stu campus di 32 mila metri quadrati, chì permette di travaglià inseme cù diverse discipline, diventerà un novu centru artisticu. Vogliu dà un'altra bona nutizia: vogliu dà a bona nova à a ghjente di Istanbul chì avemu principiatu u travagliu di risturazione in Yedikule Gazhanesi, chì sparte a stessa sorte cù questu locu è hè in un statu inattivu, è chì vi purteremu à voi è à l'Istanbuliti cun una zona di cultura-arte assai preziosa, una zona di museu. In più di sti prughjetti, riunitemu a ghjente di Istanbul creendu spazii di cultura è arte cuntempuranei in Haliç Shipyard, Feshane, Bulgur Palas, chì avemu pigliatu a pruprietà, è a Cisterna Basilica, chì avemu da compie a risturazione di, piglià in contu i bisogni di u ghjornu.

A FESTA VISUALE SIA VIVATA

Dicendu: "Sempre sapemu è sentimu chì a cultura è l'arte sò una fonte di gioia è speranza in a vita", İmamoğlu hà dettu, "Semu cuscenti chì scuntrà a cultura è l'arte hè una di e cose più preziose chì i nostri figlioli anu bisognu per avè. un futuru criativu in sta bella cità. Cù sta dimensione, nimu ùn deve dubbità chì avemu da prisentà un prucessu assai scientificu, tecnicu è significativu à l'Istanbulisti, in modu chì Istanbul riceve u valore chì merita è spazii chì dà opportunità à quelli creativi ". U spettaculu di luci tenutu dopu à i discorsi hà creatu una festa visuale in u celu di Istanbul.

U MUSEU GAZHANE ASPETTA I SOS INVITATI

Concessione operativa, filiale IMM Kültür A.Ş. U patrimoniu industriale ripigliatu da a cumpagnia diventerà un centru di cultura è di l'arti cù i grandi sforzi di a ghjente di a regione è di i circoli accademici è cuntinuà a so strada cum'è u Museu Gazhane. U museu Gazhane hà u scopu di creà un valore universale cuncentrazione nantu à u patrimoniu industriale è i valori culturali lucali. In questu cuntestu, s'ispira da decine di centri culturali è artistici in diverse parti di u mondu. U museu Gazhane si prepara à scuntrà sia l'Istambuli sia l'ospiti di e diverse parti di u mondu cù prughjetti è avvenimenti chì sò identificati cù Istanbul è avè una visione universale in u prossimu periodu. I cunti di e social media di Müze Gazhane sò i seguenti:

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*