Chì significà a lege Cabotage, chì hè a so impurtanza? Quandu hè stata applicata a lege di cabotage ?

Chì significà a lege di cabotage ?
Chì significà a lege di cabotage ?

Cabotage hè un privilegiu cuncessu da un statu à i so porti in quantu à u cummerciu marittimu. Siccomu solu i citadini chì beneficianu di stu privilegiu feranu una cuntribuzione significativa à l'ecunumia naziunale, i stati anu ricursu à impone una prohibizione di cabotage à i navi di bandiera straniera. Certi cunvenzioni internaziunali cuntenenu ancu disposizioni in quantu à l'autorità di impone una prohibizione di cabotage.

Quandu hè entrata in vigore a Legge di Cabotage ?

U privilegiu di u cabotage cuncessu da l'Imperu Ottumanu à i navi stranieri in u quadru di e capitulazioni hè statu abulitu in u 1923 cù u Trattatu di Pace di Lausanne. Hè statu ancu accettatu u 20 d'aprile di u 1926. A Legge di Cabotage entra in vigore l'1 di lugliu di u 1926. Sicondu sta lege; Mantene i veiculi guidati da machini, vele è remi in fiumi, laghi, u Mari di Marmara è u strettu, in tutte e acque territuriali è in golfi, porti, baie è lochi simili in elli; I citadini turchi anu datu u dirittu di trasportà merchenzie è passageri cun elli. Inoltre; Hè statu dichjaratu chì i prufessiunali di immersione, pilota, capitanu, wheelman, crewman è professioni simili ponu esse rializatu da i citadini turchi. Hè stata accettata chì e navi straniere puderanu purtari solu persone è carichi trà i porti turchi è i porti di paesi straneri.

Chì significà a lege Cabotage, chì hè a so impurtanza?

Cabotage, littiralmenti, hè u nome datu à i privilegii cuncessi da i stati à i so porti in u cummerciu marittimu. U fattu chì solu u so propiu pòpulu benefiziu di i privilegii face una grande cuntribuzione à l'ecunumia naziunale. Per quessa, i stati anu u dirittu di impone una prohibizione di cabotage à i navi stranieri.

L'Imperu Ottumanu applicò certi privileghji di cabotage à i navi di paesi stranieri cù e capitulazioni. Sti privileggi finìu in u 1923 cù u Trattatu di Pace di Lausanne. A Legge di Cabotage hè entrata in vigore u 1 di lugliu di u 1926.

Sicondu a lege; Solu i citadini turchi anu u dirittu di avè veiculi chì si movenu cù vele, remi, machini, è di trasportu merchenzie o passageri cù questi veiculi, in u Mari di Marmara è in i stretti, laghi, in tutte l'acque territuriali, in tutti i golfi, porti, baie è lochi simili.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*