Karaismailoğlu hà scontru cù Rappresentanti Settoriali è Spedizionieri in a Base Logistica di Ankara

karaismailoglu hà scontru cù i rapprisentanti di u settore è i trasportatori in a logistica di Ankara
karaismailoglu hà scontru cù i rapprisentanti di u settore è i trasportatori in a logistica di Ankara

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà visitatu a Base Logistica di Ankara in u distrittu di Kahramankazan in Ankara è hà scontru cù rapprisentanti di u settore di u trasportu stradale è i trasportatori. In u scopu di a visita, una presentazione video hè stata fatta à u Ministru Karaismailoğlu nantu à i travaglii in a Base Logistica di Ankara.

"L'autostrade sò una di e zone più impurtanti in termini di logistica"

Ricevendu infurmazioni nantu à i travaglii in corso, u Ministru Karaismailoğlu hà cunsultatu cù i rapprisentanti di u settore. cù i speditori sohbet In u so discorsu, Karaismailoğlu hà dettu; Dichjarà chì u settore logisticu hè una zona assai impurtante per u scopu di Turchia di esse una di e prime 10 economie in u mondu, hà dettu: "L'autostrade sò una di e zone più impurtanti in termini di logistica. Semu quì oghje sia per visità voi è per scambià opinioni nantu à u settore. Semu ghjunti quì oghje per ascoltavi ", disse.

"A nostra cooperazione è a cuuperazione continuerà"

Dichjarà chì, cum'è u Ministeru, travaglianu cunsiderà tutti i prublemi è i prublemi davanti à u settore cum'è i so propri prublemi è prublemi, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Travaglieremu diligentemente per ottene risultati u più prestu pussibule in linea cù a suluzione di i prublemi. Pudete esse sicuru di quessa. Spergu chì sta cooperazione è a cooperazione cuntinueghjanu. Dopu tuttu, se a Turchia cresce, cresce cun voi ", disse.

"Stendu u periodu di validità di i certificati, avemu assicuratu chì a validità di i certificati d'autorizazione cuntinueghja"

Nutendu chì cum'è u Ministeru di i Trasporti è l'Infrastruttura, sustenenu i trasportatori cù e regule chì anu implementatu, u Ministru Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì;

"In questu cuntestu, avemu allargatu u periodu di validità di i certificati è assicuratu a continuazione di a validità di i certificati d'autorizazione. Per quelli chì anu persu u requisitu di capacità minima, avemu cessatu i so veiculi per via di scadenze, assicurazioni è ispezioni. Per riduce u risicu di trasmissione durante u periodu pandemicu, avemu scontru e richieste di i nostri trasportatori via fax o e-mail senza dumandà i documenti originali. Di novu, per via di a pruibizione di l'assemblea durante u periodu pandemicu, avemu datu l'uppurtunità di ùn cercà temporaneamente u requisitu di capitale stipulatu in a legislazione da e Cooperative chì utteneranu o rinnuvà i so certificati d'autorizazione per a prima volta, in u quadru di KTY o Regolamenti TIO. Avemu allargatu l'obbligazione di mandà dati à u sistema U-ETDS finu à u 1 dicembre 31 per e persone reali chì anu un certificatu d'autorizazione K2021. Avemu furnitu un scontu di 75% per quelli chì trasportanu solu i so beni di a casa cù camioni pickup. Avemu prupostu finu à u 5% di scontu nantu à e transazzioni da esse fatte via e-government ".

"Avemu fattu un regulamentu in u Regolamentu di Trasportu Stradale"

Cunsiderendu u rapidu sviluppu è a crescita sperimentata in u settore di a carica è postale, prevenendu a duplicazione di e responsabilità in u settore; Enfatizendu chì anu fattu arrangiamenti in u Regolamentu di u Trasportu Stradale per eliminà l'esitazioni chì ponu esse sperimentate in l'implementazione di a legislazione è per assicurà chì l'obligazioni operative di u settore di a carica sò regulate da u BTK, u Ministru Karaismailoğlu hà datu e seguenti dichjarazioni. in a so dichjarazione;

"In cunfurmità cù e richieste ricevute da u nostru Ministeru in quantu à l'attività di trasportu di merchenzie, avemu principiatu i studii nantu à l'applicazione di ton x chilometru (prezzu di basa). Per risolve i prublemi sperimentati in u Trasportu Stradale Internaziunale; In u risultatu di a chjusura di a strada di u Turkmenistan, a Russia-Kazakhstan hè diventata a strada principale per u trasportu à i paesi di l'Asia Centrale, è un totale di 2021 14.500 documenti di passaghju di transitu sò stati ottenuti da Russia è 14.000 3.500 da Kazakhstan in 74.000. Ottenendu 110.000 documenti supplementari bilaterali da a Russia, una grande comodità hè stata furnita per u nostru trasportu. Un passu impurtante hè statu fattu per risolve u prublema di u documentu di transitu Ungherese; 2.000 certificati di transitu (5.000 cù a quota attuale) è 31 certificati di transitu bilaterali supplementari (45 cù a quota attuale) sò stati ottenuti. A quota per i documenti di passaghju di l'Azerbaijan hè stata aumentata da 38.000% à 60 mila. A quota di u passaghju di l'Uzbekistan hè stata aumentata à 16.000, è u numeru di certificati gratuiti hè statu aumentatu da 400% à 2.4. I documenti di transitu di l'Uzbekistan furnisceranu 3 USD per viaghju è 10 milioni di USD in totale à i nostri trasportatori. I principii di Distribuzione di Documenti di Transizione sò stati mudificati, è per i documenti chì appartenenu à i paesi chì ùn anu micca un prublema di documentu di transitu, i trasportatori anu l'uppurtunità di ottene un documentu di transitu direttamente da l'uffiziu di distribuzione (una seconda vendita di una volta) senza bisognu di una applicazione supplementaria à u nostru Ministeru. Inoltre, l'applicazione di interdizione di documenti di XNUMX ghjorni hè stata finita per l'imprese chì ùn ponu micca rinvià i so documenti di ritornu obligatoriu XNUMX volte, sempre chì facenu u prucessu di ritornu via e-Government.

"U travagliu cuntinueghja per creà l'infrastruttura per u transitu di transitu rapidu è pocu costu da u nostru paese"

Esprimendu chì 70 milioni di trasporti internaziunali sò realizati annu da Turchia à quasi 1.3 paesi, Karaismailoğlu hà dettu: "I trasporti bilaterali / di transitu sò gratuiti cù 24 di questi paesi. Più di 1 milione di permessi sò scambiati cù altri paesi ogni annu. In u risultatu di i studii, quandu i primi 2021 mesi di u 6 è u listessu periodu di u 2020 sò paragunati, si vede chì ci hè un aumentu di 25% in i nostri trasporti stradali in generale è finu à u 40% in i nostri trasporti in particulare per certi paesi di l'UE. Cuntinuemu à travaglià per limità i tempi d'attesa à tutti i nostri porti di cunfini di l'autostrada à un massimu di 6 ore, per permette à i trasportatori di seguità u statutu di u documentu restante più facilmente, è per evità d'aspittà à i parchi TIR vultendu à rotte alternative in casu. di a manca di documenti di transitu. Da u nostru Ministeru; I sforzi cuntinueghjanu à facilità u trasportu di transitu è ​​à creà l'infrastruttura per u transitu rapidu è à pocu costu da u nostru paese.

Allora, riunendu cù i cummercianti di i cunduttori, chì sò i più impurtanti attori di l'industria, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì anu da fà tuttu u travagliu necessariu nantu à l'ore di travagliu di i cunduttori, e scale in i punti di cruciamentu, u Certificatu SRC, u Trasportu. Certificatu d'urganizazione (TIO).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*