Karsan hà ricevutu u Premiu à l'Esportazione d'Oru 2020 di l'OIB!

Karsan Oibnin hà ricevutu u Gold Export Award
Karsan Oibnin hà ricevutu u Gold Export Award

Offrendu soluzioni di trasportu mudernu à e cità cù i so sistemi di trasportu publicu, Karsan hè statu cunsideratu degnu di un premiu per a so cuntribuzione à l'esportazioni di l'industria automobilistica turca. Karsan hà ricevutu u Premiu di l'Esportazione d'Oro in parte di u premiu datu da l'Associazione di l'Esportatori di l'Industria Automobilistica Uludağ (OIB) à e cumpagnie membri di l'OIB chì anu cuntribuitu à l'industria automobilistica chì a rende u campione di l'esportazione in 2020.

U CEO di Karsan, Okan Baş, chì hà ricevutu u so premiu da u membru di u Cunsigliu di l'OİB Cenk Uğur Sermet in nome di Karsan, chì hè trà e cumpagnie automobilistiche chì anu più esportatu in 2020, hà dettu: "In 2020, quandu ci sò stati pause in a produzzione è l'esportazioni per via di a pandemia, avemu focu annantu à l'esportazione di veiculi elettrici d'alta tecnulugia, mentre chì sinceramente Avemu ancu rispostu à e richieste di u mercatu domesticu cù l'esportazione di veiculi di combustione. Duranti stu pirìudu, mentri a nostra gamma di prudutti elettricu travaglia senza-stop in parechje parte di l'Europa, u nostru focus principale hè elettricu, è infine avemu acceleratu u nostru travagliu nantu à u primu veìculu autonomu di livellu 4 di l'Europa è di l'America prodottu in massa. Cuntinuemu à avanzà e nostre esportazioni è aumentà i nostri prufitti operativi cù a reta di distributori chì avemu stabilitu in diversi paesi, in particulare in Europa, è l'investimenti chì avemu fattu in parechji spazii prufittuali. "Vulemu ringrazià l'Associazione Esportatori di l'Industria Automobilistica, chì face cuntributi significativi à l'industria automobilistica cù u so travagliu, per stu premiu significativu". disse.

U fabricatore domesticu Karsan, chì offre suluzioni di trasportu adattati per i bisogni di mobilità di l'età in a so fabbrica in Bursa, cuntinueghja à corona i so successi di produzzione è di vendita cù premii. Infine, Karsan hè statu ritenutu degnu di u premiu per u successu di l'esportazione in u scopu di u premiu urganizatu da l'Associazione di l'Esportatori di l'Industria Automobilistica Uludağ (OIB) à e cumpagnie membri di l'OIB, chì, cù u so travagliu dedicatu, anu cuntribuitu à u 2020u campione consecutivu di esportazione di l'industria in 15. In questa direzzione, Karsan, chì hè stata classificata 2020 in u ranking di e cumpagnie automobilistiche chì anu più esportatu in 29 malgradu e cundizioni pandemiche è hà dimustratu un rendimentu d'esportazione superiore, hà ricevutu u "Golden Export Award".

U CEO di Karsan, Okan Baş, chì hà ricevutu u so premiu da Cenk Uğur Sermet, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di OİB in i stabilimenti di produzzione di Karsan in Bursa, hà dettu: "In u 2020, quandu a produzzione è l'esportazioni sò state fermate per via di a pandemia, avemu focu annantu à u l'esportazione di veiculi elettrici d'alta tecnulugia, mentre avemu focu annantu à l'esportazione di veiculi di combustione interna.Inseme à l'esportazioni, avemu ancu rispostu à e dumande di u mercatu domesticu. Duranti stu pirìudu, mentri a nostra gamma di prudutti elettricu travaglia senza-stop in parechje parte di l'Europa, u nostru focus principale era elettricu, è infine avemu acceleratu u nostru travagliu nantu à u nostru primu vechju autonomu di livellu 4 di produzzione di massa in Europa è in America. Cuntinuemu à avanzà e nostre esportazioni è aumentà u nostru prufittu operativu cù a reta di cuncessione chì avemu stabilitu in diversi paesi, in particulare in Europa, è l'investimenti chì avemu fattu in parechji spazii prufittuali. Vulemu ringrazià OİB, chì hà fattu cuntributi significativi à l'industria di l'automobile cù u so travagliu, per stu premiu significativu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*