U cambiamentu climaticu globale rende l'accessu à l'alimentariu difficiule

U cambiamentu climaticu globale complica l'accessu à l'alimentariu
U cambiamentu climaticu globale complica l'accessu à l'alimentariu

L'aumentu rapidu di a pupulazione mundiale è l'approfondimentu di e dimensioni di a crisa climatica glubale facenu più difficiule per l'umanità di ghjunghje à l'alimentariu ghjornu per ghjornu. A Campagna "Protect Your Food - Prutegge u vostru Table", urganizata da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta in cuuperazione cù l'Organizazione Internaziunale di l'Alimentazione (FAO) per prevene a perdita è a perdita di l'alimentariu, hà lasciatu 1 annu.

A Prima Dama Emine Erdoğan è u Ministru di l'Agricultura è a Foresta Dr. Birol Celep, Deputy Coordinator of Aegean Exporters' Associations and Hayrettin, President of Aegean Fresh Fruit and Vegetable Exporters' Association, chì hà participatu à "Protect Food - Protect Your Table Campaign 1st Year Event" in u Campus Ankara di u Ministeru di l'Agricultura. è Silvicultura cù a participazione di Bekir Pakdemirli L'aviò enfatizatu l'impurtanza crescente di l'alimentariu per l'umanità.

Spieghendu chì 850 milioni di persone in u mondu stanu affruntendu a fame è ancu tante persone in lotta cù l'obesità, Birol Celep, Vice Coordinatore di l'Unioni di l'Esportatori Egei, hà dettu chì a Turchia ùn solu risponde à i so bisogni alimentarii, ma ancu esporta prudutti alimentari per un valore di 18 miliardi di dollari annu. Hà dichjaratu chì, per mantene a so pusizioni, deve aduprà e risorse d'acqua in modu efficiente, priservendu i so 24 milioni di ettari di terra agricula.

Enfatizendu chì a "Protect Food - Protect Your Table Campaign" di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta hà fattu a Turchia capisce a so ricchezza, Celep hà dettu: "U prughjettu ci hà ricurdatu chì duvemu cuncentrazione nantu à a Banca Alimentaria in Turchia. Duvemu investisce in a banca alimentare cù i nostri guverni lucali è l'urganisazioni non governamentali. U 61% di i rifiuti alimentari venenu da e nostre case. Avemu bisognu di sensibilizà nantu à questu ", disse.

Perdita è perdita in frutti è ligumi freschi 50 per centu

Rimarchendu chì a Turchia hà pruduttu 2020 milioni di tunnellate di frutta è verdura fresca in u 55, u presidente di l'Associazione esportatori di frutta è verdura fresca di l'Egeu, Hayrettin Aircraft, hà dettu chì i frutti è ligumi freschi pruduciati anu patitu perdite in i prucessi di produzzione, trasfurmazioni, trasportu è distribuzione, è sprechi. In i fasi di vendita è di cunsumu, hà nutatu chì a mità di i 55 milioni di tunnellate di frutti è ligumi freschi chì pruduce ùn pò micca esse cunsumati per via di perdite è di perdite, è chì hè destinatu à riduce queste perdite cù u "Protect Your Food - A cura di a vostra tavola "Campagna.

Enfatizendu chì a distanza coperta da a campagna "Protect Food-Take Care of Your Table" in 1 annu hè assai preziosa, Uçar hà dettu: "L'alimentariu persu ùn hè micca limitatu à a perdita di l'alimentariu. Ci hè ancu una perdita di energia, acqua, terra, travagliu è tempu. Se a ghjente cuntinueghja à cunsumà in u stessu modu cum'è in u passatu, u mondu attuale ùn serà micca abbastanza per l'umanità. In 2015, i capi di u mondu detti 17 missaghji assai impurtanti sottu u paraplu di e Nazioni Unite (ONU). Questi missaghji copre parechji temi. U prublema più impurtante trà questi missaghji hè u disastru ambientale. Se continuemu à cunsumà l'umanità cum'è avemu fattu finu à avà, avemu bisognu di trè mondi in u 2050. Dunque, avemu bisognu urgente di cambià i nostri abitudini di produzzione è di cunsumu. Avemu bisognu di implementà tutte e pulitiche nantu à l'assi di a crisa climatica. Avemu da fucalizza nantu à u prugramma Green Harmony di l'Unione Europea. "Protect Food-Take Care of Your Table Campaign" di u nostru Ministeru di l'Agricultura è a Foresta ci disciplinarà ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*