Ultima Situazione in Manavgat Forest Fire!

l'ultima situazione in u focu forestale di Manavgat
l'ultima situazione in u focu forestale di Manavgat

Ministru di l'Agricultura è Foreste Dr. Bekir Pakdemirli è u Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu anu inspeccionatu l'area di u focu, chì hà cuminciatu à 4 punti in u distrittu di Manavgat d'Antalya è si sparse in una larga zona.

Pakdemirli, in a so dichjarazione dopu à l'inchiesta, hà dettu chì 31 di l'incendii in tutta a Turchia sò stati cuntrullati è chì i sforzi per cuntrullà 10 incendi cuntinueghjanu.

"MANAVGAT FIRE SOTTU CONTROLLO"

Pakdemirli, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à l'incendii forestali in Adana, hà dettu:

"U nostru focu di Antalya Manavgat hè sottu cuntrullatu, ma un focu chì hà scoppiatu in Akseki di notte cuntinueghja sempre. Ci hè un focu in Kayseri Yahyalı. U focu cuntinueghja in u distrittu Aydıncık di Mersin. Hè pensatu chì u focu in Silifke hè statu causatu da una linea d'alta tensione. 3 aerei, 29 elicotteri, 458 camions d'acqua è 1832 persone sò travagliendu in questa zona per cuntrullà i focu. Sfurtunatamente, avemu una perdita. Un nostru citadinu di 82 anni hè mortu in u distrittu di Akseki Kepezbeleni. A nostra pruprietà hè impurtante, ma nunda hè più impurtante chè a nostra vita. Un nostru ziu di 82 anni, chì era lasciatu solu in casa soia mentre chì Kepezbeleni era evacuatu, hè mortu. "Avemu bisognu di rispettà l'annunzii è e chjama".

"A CONDIZIONE DI I NOSTRI CITTADINANI INTRAPPATI IN DAM OYMAPINAR hè BONA"

Spieghendu chì certi quartieri sò stati evacuati, Pakdemirli hà dettu: "Ci hè infurmazione chì 10 persone sò state intrappulate in a diga di Oymapınar. "Ùn sò micca minacciati per a vita, hè stimatu chì sò risturatori". disse.

Pakdemirli hà dichjaratu chì u travagliu hè statu iniziatu per salvà i citadini è hà dettu: "A nostra ambulanza è e squadre AFAD sò in strada per i nostri citadini in Oymapınar Dam. "A strada hè aperta, pruvaranu à evacuà in qualchì manera". disse.

U Ministru di l'Agricultura è a Foresta, Bekir Pakdemirli, hà dichjaratu chì ùn ci hè micca una minaccia per qualsiasi insediamentu significativu o vita per via di l'incendii.

U Ministru Pakdemirli hà dettu chì l'intervenzione aerea à i fochi hà iniziatu à e prime ore di a matina è chì anu realizatu e so attività in modu difficiule.

"Una INVESTIGAZIONE MULTIPLE hè stata fatta nantu à a causa di u focu".

Pakdemirli hà enfatizatu chì a so priorità in u travagliu hè i zoni residenziali è hà dichjaratu chì u travagliu hè diventatu difficiule perchè u ventu era assai forte è l'umidità era bassa.

Pakdemirli hà dettu chì una investigazione multiforme hè stata realizata in quantu à a causa di u focu, "Di sicuru, a rilevazione di u focu hè estremamente impurtante, ma per u mumentu hè più impurtante di cuntrullà l'incendii è, se pussibule, impediscenu danni à a vita è a pruprietà, invece di a rilevazione. "I nostri amichi travaglianu". disse.

"PUSSIBILI PUSSIBILI PIU' MISURE SUPPLEMENTARI NELLE ORE FUTURE"

Pakdemirli hà dettu chì tutte l'istituzioni pubbliche sustenevanu u travagliu è hà nutatu chì travagliavanu diligentemente per portà u focu sottu u cuntrollu u più prestu pussibule.

Inviendu i citadini à risponde à e chjama di a polizia, a gendarmeria è l'AFAD, Pakdemirli hà dettu: "Evacuemu i lochi chì anu da esse evacuati. "Attualmente, ùn ci hè micca una minaccia significativa per l'insediamenti, ùn ci hè micca una minaccia per a vita, ma pudemu esse capace di piglià misure supplementari in u futuru cum'è u ventu cambia a direzzione". disse.

"A NOSTRA DESIDERIA È CHE I FOCCHI SIARANU SOTTU CONTROLLU"

U Ministru di l'Affari Esteri Çavuşoğlu hà dettu ancu chì una persona hà persu a vita in l'incendiu in Akseki è hà manifestatu e so condolenze.

Rimarchendu chì a lotta di u focu hà cuntinuatu tutta a notte, Çavuşoğlu hà dettu chì anu visitatu ancu i citadini trattati in l'uspidale. Dichjarà chì a so cundizione di salute hè bona, Çavuşoğlu hà dettu: "A nostra speranza hè chì l'incendii sia in Manavgat sia in diverse parti di Turchia saranu cuntrullati è spenti". disse.

Dichjarà chì tutte l'istituzioni, in particulare l'urganisazione forestale è e municipalità, travaglianu diligentemente, Çavuşoğlu hà dettu: "Spergu chì pudemu cuntrullà è spegne i fochi senza perdita di vita". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*