LİYAKAT 'Distanza' Incontru per u colazione

Meritu scontru à u colazione à distanza
Meritu scontru à u colazione à distanza

Leader Creative Participants Association (LIYAKAT) hà urganizatu un colazione per i so membri in Perispri Alaçatı dopu chì e restrizioni imposte per via di a pandemia sò state alzate. Ellu hà dettu chì i so membri ùn anu micca pigliatu una pausa per abituà durante u prucessu di pandemia, è chì l'associu cuntinueghja à pruduce prughjetti per sustene l'ecosistema di l'imprenditorialità.

Eskinazi hà dettu: "A pandemia hà causatu assai cambiamenti in u mondu. Ci sò stati cambiamenti radicali in ogni aspettu di a vita, da a salute à a tecnulugia, da a compra à a produzzione. Saria un sbagliu di pensà chì sti cambiamenti, chì sò assai impurtanti in a vita di l'affari è in u cambiamentu suciale, sò "tempuranee". E relazioni in a famiglia è trà i sposi anu cambiatu cù a pandemia. Questi cambiamenti continuanu à esse furmatu secondu u cursu di a pandemia ", disse.

Dicendu chì si sò riuniti per suddisfà a brama cù i membri dopu chì e restrizioni sò state alzate, Eskinazi hà dettu: "Malgradu u prucessu difficiule chì avemu passatu, avemu implementatu parechji prughjetti. Vulemu accelerà i nostri sforzi cù a rimuzione di e restrizioni. Cum'è LİYAKAT, ùn lasciaremu micca l'imprenditori solu in u mondu cambiante. Perchè a cura per u virus hè una vacuna, è a medicina per a vita hè l'imprenditorialità. Hè impussibile di scunfighja u virus senza una vacuna. Ùn hè micca pussibule di sustene a vita senza imprenditori. Hè per quessa chì ogni membru preziosu di LİYAKAT cuntinuerà à travaglià in tutti i settori di l'ecosistema di l'imprenditorialità è continuerà à sviluppà per stà cun questi cambiamenti ".

Aysu Aytekin, unu di i membri di LİYAKAT, hà fattu una presentazione di gustu di i cioccolatini chì hà pruduttu sottu a marca "Fine Chocolate Atalier" à a fine di u colazione. I membri dopu scontru cù u fundatore di Perispri Alaçatı, u famosu artista di vetru è ceramica Cahide Erel. Erel hà dettu chì preparava una mostra sorpresa per İzmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*