Chjama di a Bicicletta per i Pedoni da Mersin Metropolitan

chjamà a via di bicicletta da a cità metropolitana di Mersin à i pedoni
chjamà a via di bicicletta da a cità metropolitana di Mersin à i pedoni

A Municipalità Metropolitana di Mersin cuntinueghja rapidamente i so travaglii in tutta a cità per popularizà l'usu di e biciclette, chì hè un mezzu di trasportu sanu. I travaglii di 18.2 chilometri di a 1ª tappa per a bicicletta iniziati da u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana in u centru di a cità anu ghjuntu à a tappa finale. A Municipalità Metropolitana hà fattu una chjama à i pedoni è i pruprietarii di i veiculi per e strade chì sò state finite è aperte à u serviziu di l'utilizatori di bicicletta. Hè statu dichjaratu chì l'usu di a strada di bicicletta da i pedoni è altri veiculi ùn hè micca currettu in quantu à a regulazione è a sicurità di i citadini.

U 18.2 per centu di a strada ciclistica di 90 chilometri hè stata finita

A tappa finale hè stata ghjunta in a custruzzione di a prima fase di u Prughjettu di Strada di Bicicletta, a prima fase di 18.2 chilometri da u District Mezitli Menderes à u District Akdeniz Nusratiye. U 1% di a parte cumpleta di u prugettu hè stata aperta à l'usu di i ciclisti. U travagliu di u 90 per centu restante cuntinueghja rapidamente.

"Pensemu chì ùn hè micca ghjustu in quantu à a regulazione è a sicurità di i nostri citadini"

L'ingegnere civile Oğuz Kaan Turgut, chì travaglia in u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Mersin, hà dumandatu à a ghjente di Mersin per riservà a strada di bicicletta, chì hè ghjunta à a tappa finale, solu per l'utilizatori di bicicletta. Turgut hà fattu e seguenti dichjarazioni in a so dichjarazione:

"Sotto a dirigenza di u nostru sindaco, avemu partitu nantu à sta strada per trasfurmà Mersin in un paradisu di u ciclistu è per incuragisce a ghjente à un trasportu sanu. Attualmente, u 90 per centu di a nostra strada di bicicletta cum'è un articulu di custruzzione hè finita. Ci hè pocu travagliu in u restu di e parti. A nostra dumanda da i nostri citadini nantu à sti camini di bicicletta, chì sò puramente per u trasportu, hè di lascià a strada di bicicletta à l'utilizatori di bicicletta. Aspittemu a dedicazione in questa direzzione. Sapemu chì a ghjente di Mersin hè ancu assai sensibile. Vulemu chì ci aiutanu cù questu. Avemu furnitu u travagliu chì avemu bisognu di fà quantu pudemu in i zoni cù u trafficu di veiculi necessariu. Ma in i zoni custieri, in u Parcu Culturale è u Parcu Atatürk, dumandemu à i nostri citadini di lascià a strada ciclabile à l'utilizatori di bicicletta. Hè ricumandemu di aduprà i chjassi pedonali riservati per elli. I camini di bicicletta ponu ancu esse utilizati da l'utilizatori di scooter. Pensemu chì ùn hè micca ghjustu per altri veiculi di pneumatici per aduprà sta banda, sia in quantu à a regulazione è a sicurità di i nostri citadini ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*