Campagna di Ghjorni di Serviziu Otokar Prolungata Finu U 31 di Lugliu

I ghjorni di serviziu Otokar si stendenu finu à lugliu
I ghjorni di serviziu Otokar si stendenu finu à lugliu

A campagna "Giornate di serviziu" di Otokar, u primu fabricatore di l'automobile di Turchia, chì hè stata accolta da i pruprietarii di i veiculi cummerciale, hè stata allargata finu à u 31 di lugliu nantu à a dumanda populari. In u scopu di a campagna, chì hà iniziatu u 14 di ghjugnu, i pruprietarii di i veiculi cummirciali beneficianu di un scontu di 20 per centu nantu à u travagliu, i pezzi di ricambiu, u mantenimentu periodicu è e parti meccaniche.

Una di e cumpagnie di u Gruppu Koç, Otokar cuntinueghja à fà a diferenza in u settore cù i so servizii post-vendita. L'attesa campagna "Otokar Service Days" di u principale fabricatore di veiculi cummerciale in Turchia hè stata allargata finu à u 31 di lugliu nantu à a dumanda populari.

A campagna "Otokar Service Days" di Otokar, urganizata per i veiculi di u mutore cummerciale da Otokar, chì sempre porta benefici à i so utilizatori cù a so larga rete di serviziu in tutta a Turchia, cù costi di mantenimentu bassu è costi di pezzi assequibili dopu a vendita, cuntinuerà finu à u 31 di lugliu à l'autorisazione. centri di serviziu chì participanu à a campagna. In u scopu di a campagna, i pruprietarii di i veiculi prufittàranu di un scontu di 20 per centu nantu à u travagliu, i pezzi di ricambiu, u mantenimentu periodicu è e parti meccaniche. Per tutti i clienti Otokar chì participanu à a campagna, u serviziu di cuntrollu di i veiculi serà furnitu gratuitamente in 70 punti di serviziu autorizati per a sicurità di guida di altu livellu.

L'infurmazioni detallate nantu à a campagna ponu accede 444 ore à ghjornu, 6 ghjorni à settimana da a "Line di Clienti Otokar" à 857 7 24. À u listessu tempu, l'utilizatori puderanu accede à u serviziu Otokar più vicinu à otokar.com.tr è attraversu l'App Otokar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*