U Prucessu di Normalizazione di i Ferrovii Dopu à a Pandemia hè statu Discuttu

U prucessu di nurmalizazione di e ferrovie dopu a pandemia hè statu discutitu
U prucessu di nurmalizazione di e ferrovie dopu a pandemia hè statu discutitu

U direttore generale di TCDD Ali İhsan Uygun, u direttore generale di l'UIC François Davenne, u presidente di u Cunsigliu Regionale Africanu di l'UIC è u direttore generale di i Ferroviari Marocchini Mohamed Rabie Khlie, invece di u presidente di u Cunsigliu Regionale Asia-Pacificu UIC Lu Dongfu è u vicepresidentu di China Railways Li Wenxin, u Cunsigliu Regionale Europeu UIC. Cardoso Dos Reis, presidente è membru di u Cunsigliu di Amministrazione di i Ferroviari Portoghesi, u presidente di u Cunsigliu Regionale UIC di l'America di u Nordu è u Dipartimentu di i Trasporti di i Stati Uniti, u Manager di Programmi Internaziunali Barbara Klein Barr, u presidente di u Cunsigliu Regionale di l'America Latina Guilherme Quintella, i dirigenti di u dipartimentu UIC è i funzionari IRRB.

I punti principali di l'agenda cum'è sviluppi nantu à u sviluppu di a cooperazione regiunale, a presentazione di u Rapportu Tecnicu UIC nantu à a ripresa di l'affari post-Covid-19, a presentazione di l'attività di u Cunsigliu Internaziunale di Ricerca Ferroviaria (IRRB) è u calendariu di a prossima riunione. sò stati discututi.

U sughjettu hè statu seguitu da a presentazione di l'attività realizate è previste per u sviluppu di a cuuperazione regiunale è interregionale. Nantu à u prucessu di nurmalizazione di e ferrovie dopu à a pandemia, hè statu presentatu u Libro biancu Post-Covid-19 "novu normale", chì cuntene raccomandazioni per l'operatori di treni ferroviari, i gestori di l'infrastruttura, stazioni, autorità di trasportu è catene di supply. Una presentazione hè stata fatta nantu à a struttura è l'attività di u Cunsigliu Internaziunale di Ricerca Ferroviaria.

Dichjarà chì u principiu di unità-solidarità-universalità hè sempre statu mantinutu in l'Unione Internaziunale di Ferroviari (UIC), u Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà dettu: "U mo duvere in UIC, induve sò u Vicepresidentu per un bellu pezzu, hè ghjuntu à a fine. Quì avemu fattu boni guadagni per e ferrovie. Continueremu sempre à fà u mo megliu per a nostra unione. Cunsiderendu i bisogni di tutte e regioni, faremu passi in questa direzzione è cuntinueremu à sustene ogni tipu d'iniziativi chì rinfurzà l'interazzione è a cuuperazione interregionale. Assistemu à una riunione assai impurtante oghje. Ascoltamu a nostra cooperazione, l'attività è e raccomandazioni di i nostri stakeholder per e ferrovie. Realizzeremu i prughjetti ottenendu un bon feedback.

À a fine di a riunione, l'infurmazioni nantu à e riunioni di i Presidenti di u Cunsigliu Regiunale per u prossimu mandatu sò state trasmesse à i participanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*