Risposta da BTS à a Privatizazione di TCDD Akçay Facilities

reazione da bts à a privatizazione di e facilità tcdd akcay
reazione da bts à a privatizazione di e facilità tcdd akcay

Dichjarà chì e strutture di Akçay di TCDD sò trà e strutture da privatizà cù a decisione presidenziale, u Sicritariu Generale di BTS, İsmail Özdemir, hà dettu: "Piglià sta facilità da l'impiegati ùn hè micca umanu è legale. Continueremu ancu a nostra lotta legale è de facto per e strutture di Akçay ".

Mentre a critica cuntinueghja per u non-rispettu di a sabbia artificiale di a spiaggia è a circular di risparmiu di u campusu cunnisciutu cum'è "Palazzu d'estate", chì hè stata custruita da spende 640 milioni di lire da u budget di a Presidenza in Okluk Bay, distrettu di Marmaris di Muğla; Centinaie di ettari di terra è millaie di metri quadrati di spaziu chjusu di l'istituzioni pubbliche, cumpresu TCDD Akçay Training and Recreation Camp, a maiò parte di elli à u mare in i più belli anguli di Turchia, sò stati trasferiti à l'Amministrazione di Privatizazione per esse venduti. cù a decisione di u presidente n ° 4264.

I campi è e facilità inclusi in u scopu di a privatizazione ponu esse venduti o affittati da l'Amministrazione di Privatizazione, è a custruzzione pò esse fatta in cambiu di u trasferimentu di l'operazione o di u pianu / di a terra.

E seguenti dichjarazioni sò incluse in a Decisione Presidenziale N ° 4264, publicata cù a firma di u presidente è u presidente AKP Recep Tayyip Erdoğan.

L'immubiliarii in a lista annessa è e strutture (assi) nantu à elli; Per esse inclusu in u scopu di a privatizazione è u prugramma per esse evaluatu da l'Amministrazione di Privatizazione, Appliendu unu o più di i metudi di vendita, leasing, cuncede u dirittu di funziunamentu di l'attivu, stabilimentu di diritti di pruprietà immubiliare, mudellu di pruprietà di redditu è ​​altri legali. risparmiu adattatu à i bisogni di l'affari o di a custruzzione in cambiu di appartamentu / terra.Hè statu decisu chì u prucessu di privatizazione serà finitu da u 31 dicembre 2025.

A parte di u mare di u Campu di Educazione è Recreazione di TCDD in Edremit Akçay hè stata venduta in u risultatu di l'offerta tenuta da l'ÖİB u 05.10.2010. TCDD Training and Recreation Camp restava una facilità senza terra cù una piscina.

L'immubiliare TCDD Balıkesir Akçay, chì hè statu decisu di esse vendutu da a Decisione di a Presidenza N ° 4264, hè un stabilimentu induve i ferroviari campanu è vacanze in l'estiu è ricevenu furmazione in serviziu in l'invernu dopu un travagliu duru.

L'immubiliarii in u corpu di l'istituzioni pubbliche sò stati creati per esse utilizati in l'attività attuale di l'istituzione è in i bisogni educativi è suciali di l'impiegati di l'istituzione; L'inclusione di sti immubiliarii in u scopu di a privatizazione custituisce una violazione di e disposizioni obligatorii di a Custituzione turca in quantu à a prutezzione di i diritti suciali è ecunomichi di l'impiegati, in particulare u statu suciale di dirittu, in l'articuli 2 è 5 di a Custituzione. . Contra stu decretu di privatizazione, u nostru sindicatu purterà l’affare à a magistratura cù i so metudi di lotta.

A privatizazione di TCDD Fenerbahçe Education and Recreation Facilities hè stata fermata per via di a lotta di u nostru sindicatu è purtendu a materia à a magistratura.

Faremu ogni sforzu per assicurà chì u Campu di Akçay ùn hè micca cacciatu dopu à e strutture di furmazione è di recreazione chì i ferrovieri di i travagliadori TCDD persu in Samsun, Sapanca è Menekşe. U nostru sindicatu hà da principià a lotta legale necessaria contr'à u decretu presidenziale numeratu 4264 è credemu chì a magistratura dicerà stop à questa illegalità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*