U numeru di i travagliadori sindicati supera i 2 milioni

U numaru di travagliadori sindicalizzati supirava un milione
U numaru di travagliadori sindicalizzati supirava un milione

U Ministru di u travagliu è a Seguretat Soziale Vedat Bilgin hà datu infurmazioni nantu à e statistiche di i sindicati publicati in a Gazzetta Ufficiale.

U Ministru Bilgin hà dettu chì secondu e statistiche di lugliu 2021, u tassu di sindacalizazione era di 14,13 per centu è u numeru di travagliadori chì sò membri di u sindicatu superava i 2 milioni. Dichjarà chì u numeru di i travagliadori membri di u sindicatu hè aumentatu di 2021 mila 54 persone paragunatu à ghjennaghju 209, Bilgin hà sparte l'infurmazioni chì u numeru tutale di sindicati di i travagliadori in u periodu di lugliu 2021 era 206, è tutti i sindicati chì anu passatu u sogliu in u ghjennaghju. U periodu 2021 hà passatu u limitu di u settore.

U Ministru Bilgin hà dichjaratu chì 2021 novi sindicati sò stati stabiliti in u periodu di ghjennaghju à lugliu 6, è u numeru di sindacati chì supera u sogliu di u settore 1% hà righjuntu 54.

Ricordendu chì i sindicati è e cunfederazioni di i travagliadori sò attori impurtanti di a vita di u travagliu, u Ministru Bilgin hà dettu: "Allemu impurtanza à assicurà u dialogu suciale in a vita di u travagliu è a sindacalizazione di i nostri travagliadori, chì facenu a più grande cuntribuzione à a crescita è u sviluppu di u nostru paese. "Spergu chì u tassu di sindacalizazione di i nostri travagliadori, chì custituiscenu i blocchi di custruzzione di l'ecunumia di u nostru paese, ghjunghjerà livelli più alti". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*