Precauzioni malaria per a salute di viaghju! Cumu si trasmette a malaria, chì sò i so sintomi?

precautions malaria per a salute di viaghju cumu a malaria hè trasmessa chì sò i sintomi
precautions malaria per a salute di viaghju cumu a malaria hè trasmessa chì sò i sintomi

Hè una malatia causata da cinque diverse spezie di parasite Plasmodium (P.falciparum, P.vivax, P.ovale, P.malariae, P.knowlesi). P. falciparum è P. vivax ponenu a più grande minaccia. Ma tutte e spezie ponu causà malatie gravi è morte. Cumu si trasmette a malaria? Chì sò i sintomi di a malaria? Chì sò i metudi di diagnosi è trattamentu di a malaria? Chì sò i metudi di prevenzione di a malaria?

Cumu si trasmette a malaria?

A malatia hè trasmessa à l'omu da a muzzica di u mosquito anopheles femminile infettatu da u parasite. I mosquitos Anopheles mordanu soprattuttu trà u tramontu è l'alba. A volte, a trasmissione si faci per trasfusione di sangue, trasplante d'urganu, agulla (siringa) spartera, o mamma à u fetu.

Chì sò i sintomi di a malaria?

malaria; Hè una malatia febrile aguda cù un periodu mediu di incubazione di 7 ghjorni. Ancu s'è i sintomi sò veduti à u primu ghjornu di 7 (in solitu in 7-30 ghjorni) dopu à andà in l'area endemica di malaria, ponu ancu esse vistu uni pochi di mesi (raramente finu à 1 annu) dopu à abbandunà l'area endemica di malaria. Dunque, a malatia febrile in a prima settimana dopu à una pussibile muzzica di mosquito ùn hè micca prubabilmente malaria.

malaria;

  • U focu,
  • scuzzulate,
  • Sudatu
  • mal di testa,
  • nausea,
  • vomitu,
  • dolore musculaire,
  • Hè carattarizatu da sintomi simili à a gripe, cum'è malessere.
  • Questi sintomi ponu accade in modu intermittenti. Se ùn hè micca trattatu, ponu accade convulsioni, cunfusione, fallimentu renale, sindromu di distress respiratoriu agutu, epatosplenomegalia, coma è morte.

A malaria, in particulare u paludismo à P. falciparum, hè una cundizione medica chì richiede una attenzione immediata cù una deteriorazione rapida è inespettata di u statu clinicu. Hè stimatu chì circa 1% di i malati cù malaria P.falciparum morse da sta malatia.

E donne incinte è i zitelli sò più suscettibili à a malaria falciparum. malaria in e donne incinte; aumenta u risicu di malatie gravi, a morte materna, l'abortu, u pesu di nascita di u zitellu è a morte neonatale.

Chì sò i metudi di diagnosi è trattamentu di a malaria?

I viaghjatori cù segni di malaria deve esse sottumessi à una valutazione medica u più prestu pussibule. A malaria deve esse cunsiderata in i malati cù a frebba chì sò tornati recentemente da un paese endemicu di malaria.

U diagnosticu definitivu di malaria hè fatta da un esame microbiologicu. U metudu più utilizatu in u diagnosticu microbiologicu in u mondu sanu hè l'esaminazione di i preparati preparati sparghjendu è tinte u sangue pigliatu da u dito di u paci sottu u microscopiu luminoso. In questu esame, chì hè definitu cum'è una goccia grossa è una smear fina, u diagnosticu hè fattu per vede plasmodi. Mentre a prisenza di parassiti hè investigata cù una goccia grossa, l'spezie chì causanu l'infezzione hè determinata cù una smear fina. Se i parassiti ùn sò micca rilevati in a prima mostra di sangue è suspetti clinichi o sintomi persiste, l'esame deve esse ripetutu pigliendu 12-24 novi mostre di sangue à intervalli di 2-3 ore. Inoltre, ci sò diverse teste di sangue rapidu per detectà l'antigens ottenuti da i parassiti di malaria è mostranu u risultatu in pocu 2-15 minuti.

U diagnosticu precoce è u trattamentu adattatu pò salvà a vita. Falciparum malaria, in particulare, pò purtà à a morte se u trattamentu hè ritardatu per più di 24 ore.

In u trattamentu di i malati diagnosticati di malaria, diverse droghe di malaria sò applicate secondu a cundizione di a malatia.
I studii di vaccinazione di a malaria sò stati per un bellu pezzu, è una vacuna chì hè 2% efficace in i zitelli sottu à l'età di 40 hè stata sviluppata solu in certi rigioni finu à avà.

Rischiu per i passageri

A malaria si trova in grandi spazii in Africa, America Centrale è Sudamerica, parti di i Caraibi, l'Asia (cumprese l'Asia Meridionale, l'Asia Sudueste è u Mediu Oriente), l'Europa di l'Est è a regione Pacificu Meridionale è Occidentale. In 2017, 92% di i casi di malaria è 93% di i morti di malaria sò accaduti in a regione africana.

Ci sò 200-300 milioni di casi di malaria in u mondu annu, è più di 400 61 persone mori da a malaria. U 5% di sti morti accade in i zitelli sottu XNUMX anni.

Ogni annu, parechji viaghjatori internaziunali cuntranu a malaria in i paesi induve a malatia si trova è si ammalanu dopu à vultà in casa.

In e regioni induve a malaria hè cumuni, i viaghjatori esposti à i piccati di mosquito, soprattuttu di notte, durante a stagione di trasmissione sò in risicu di malaria. A malatia si trova soprattuttu in i viaghjatori per ùn esse micca cumpletu cù i regimi di droghe antimalarial, usendu droghe antimalarial inappropriate, micca utilizendu repellent repellent di mosche, reti impregnate d'insecticida di longa durata.

I zitelli, e donne incinte è i passageri anziani sò in più risicu. I viaghjatori in i paesi induve a prevalenza di malaria varieghja in e diverse regioni deve esse infurmatu nantu à u risicu specificu di malaria di a so destinazione. In i zoni rurali, u risicu hè assai altu per i viaghjatori chì dorme fora di notte.

Chì sò i metudi di prevenzione di a malaria?

Prevenzione da a malaria; Hè custituitu da a cumminazione di e misure da piglià contr'à i piccati di mosquito è l'usu di droghe anti-malaria. Siccomu i droghe cunsigliate contr'à a malaria ùn sò micca 100% protettivi, anu da esse aduprate in cunjunzione cù e misure di prutezzione di mosquito (cum'è repellenti d'insetti, vestiti à maniche lunghe, pantaloni longu, dorme in una zona senza mosquito, o utilizendu mosquito nets medicati). . L'amministrazione di a droga preventiva di a malaria deve esse cuminciata prima di viaghjà à l'area induve a malaria hè vista, è deve esse cuntinuata durante è dopu u viaghju. U scopu di inizià a medicazione prima di viaghjà hè di assicurà chì l'agenti antimalaria sò mischiati in u sangue prima chì i viaghjatori sò esposti à parassiti di malaria.

Una valutazione di risichi specifichi deve esse fatta per ogni individuu, tenendu in contu micca solu a destinazione di u viaghjatore, ma ancu l'itinerariu, e cità specifiche, u tipu d'alloghju, a stagione è u tipu di viaghju in dettaglio. Inoltre, e cundizioni cum'è a gravidanza è a resistenza à una droga antimalaria in u destinazione pò influenzà a valutazione di risicu.

Ancu s'è a malatia di malaria hè stata sperimentata prima, e misure preventive sò sempre appiicate sensibilmente da i viaghjatori, postu chì ci hè a pussibilità di reinfettà a malatia, postu chì l'immunità sana ùn hè micca formata.

U mosquito Anopheles si nutre di notte. Per quessa, a diffusione di a malaria hè soprattuttu trà u crepuscolo è l'alba. U cuntattu cù i mosquitoes pò esse minimizatu da stà in zoni ben prutetti, usendu mosquito nets (mosquito nets medicati sò ricumandati), applicà spruzzi d'insetti chì cuntenenu piretroidi in i zoni di sera è di notte, è purtendu vestiti chì cuntenenu u corpu. I mosquito repellents deve esse appiicati à e parti aperte di u corpu chì ponu esse esposti à i mosquitoes. Se u sunscreen hè da esse usatu, u sunscreen deve esse appiicatu prima à a pelle è dopu i mosquito repellents. A prutezzione supplementaria contra i mosquitoes pò esse furnita da l'applicazione di repellenti d'insetti chì cuntenenu permethrin à e mosquito nets è vestiti, evitendu u cuntattu direttu di a pelle.

Cunsiglii di viaghju di ritornu

A malaria hè sempre una malatia seria è potenzialmente fatale. Mentre viaghjanu in una zona cù risicu di malaria, o chì anu viaghjatu in una tale zona in l'ultimu annu 1, anu da circà l'aiutu medico immediatamente è informà u so duttore nantu à a so storia di viaghju quandu mostranu febbre o sintomi simili à a gripe.

A più diffusione di a malatia deve esse prevenuta assicurendu chì u paci di malaria hè prutetta da i piccati di mosquito.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*