Probe Rocket System Lanciatu cù successu

sistema di razzo di sonda lanciatu cù successu
sistema di razzo di sonda lanciatu cù successu

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà participatu à a prova di lanciamentu di SORS in Sinop. Nutendu chì si avvicinanu à a missione Luna passu à passu, u Ministru Varank hà annunziatu ch'elli anu iniziatu u disignu di a nave spaziale senza pilotu.

sbarcu duru nantu à a luna

Studi nantu à i miri in u Programma Spaziale Naziunale, annunziatu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan u 9 di ferraghju, cuntinueghjanu senza interruzzione. L'obiettivu più impurtante à cortu termine di u prugramma hè di fà un sbarcu duru nantu à a Luna cù una nave spaziale cù tecnulugii naziunali è originali in 2023. L'ingegneri turchi travaglianu ghjornu è notte per questu scopu. Ogni dettagliu, cumpresi i mutori di i razzi per esse sparati in u spaziu, hè cunsideratu meticulosamente.

Delta V hà sviluppatu

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Varank hà tenutu discussioni in Sinop per vede u travagliu fattu cù tecnulugii di cohete hibridi in situ. U Ministru Varank hà visitatu u Sinop Test Center per i testi di lanciamentu di SORS, sviluppatu da Delta V Space Technologies Inc., una filiale di a Presidenza di l'Industria di Difesa.

Inspeccionatu a zona di prova

Durante a visita, u Vice Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır, u guvernatore Sinop Erol Karaömeroğlu, u deputatu Sinop di u Partitu AK Nazım Maviş, u presidente di l'Agenzia Spaziale Turca (TUA) Serdar Hüseyin Yıldırım, u presidente di KOSGEB Hasan Basri Kurt, u direttore generale di Delta V è Arif Karabeyoğlu. SSTEK Ahmet Çağrı Özer, Direttore Generale di Defense Industry Technologies Inc., hà accumpagnatu. Varank hà inspeccionatu u situ di prova prima di u lanciu. Hà ricivutu infurmazioni nantu à l'assemblea è e tappe di preparazione pre-vol di SORS.

U so disignu principia

Facendu dichjarazioni dopu, Varank hà ricurdatu chì unu di l'ugettivi di u Programma Spaziale Naziunale hè di fà un sbarcu duru nantu à a Luna in 2023, "Avemu avà principiatu u disignu di a nostra nave spaziale". disse.

Target 100 km limitu

Dà infurmazione nantu à i testi realizati da DeltaV in Sinop, Varank hà dettu: "L'ultimu scopu quì hè di pudè attraversà u limitu di u spaziu, chì chjamemu 100 km, cù razzi di mutore hibrido". disse.

dà a storia

Spieghendu chì una sucietà straniera (Virgin Galactic) hà viaghjatu pocu tempu in u spaziu utilizendu mutori hibridi, Varank hà dettu: "Se pudemu pruvà stu mutore, se pudemu fà una storia in u spaziu, avemu avutu una espansione impurtante in u campu di spaziu cù sti motori hibridi. Turchia serà un passu avanti in questu campu ". disse.

luna passu à passu

Varank hà dichjaratu chì u travagliu realizatu per a missione lunare avanza cù successu, "Ci avvicinemu più vicinu à a luna passu per passu. Ci avvicinemu più vicinu à i nostri scopi in a missione lunare ". hà parlatu

Varank hà dichjaratu ch'elli acceleranu u prucessu di mandà l'omu spaziale turcu in u spaziu, chì hè un altru scopu in u Programma Spaziale Naziunale, è hà dichjaratu chì sò cunuscenti di l'interessu datu à sta missione.

Tecnulugia avanzata di altu rendiment

U direttore generale di Delta V, Karabeyoğlu, hà nutatu chì u SORS, chì hè stata ignitu, hà una di e tecnulugia più avanzate aduprate in u mondu, è hà dettu: "Parlemu di un mutore chì brusgia assai rapidamente, usa ossigenu liquidu è carburante di paraffina, è offre. altu rendiment. " disse.

Ci sarà u putere spaziale

U presidente di TUA, Yıldırım, hà dichjaratu chì anu fattu un prugressu in tutti i 10 obiettivi in ​​u Programma Spaziale Naziunale è hà dettu: "Quandu ghjunghjemu à u 2030, Turchia pigliarà u so postu cum'è putenza spaziale è serà unu di i paesi 7-8 in u mondu. ." disse.

cuntatu da 10

Dopu à u cumpletu di u prucessu di riempimentu di pre-lanciamentu è altre preparazione di a sonda, chì usa l'ossigenu liquidu cum'è oxidante, u Ministru Varank è u so entourage si trasfirìu à l'edificiu di cuntrollu di lanciamentu. Dopu à i cuntrolli di sicurezza finali quì, cuntatu da 10 è a prova di lanciamentu di SORS. U cohettu sonda lanciatu cù u cumandamentu di u Ministru Varank hà passatu cù successu a prova in Sinop.

altitudine più altu

U travagliu di Delta V per aumentà l'altitudine di u cohete cuntinueghja. SORS avarà più capacità di oxidante cù u so tank allargatu. Cusì, u cohete lanciatu serà capaci di ghjunghje à altitudini assai più altu di 100 chilometri. Hè destinatu chì e teste in terra di u grande cisterna oxidante, chì a so pruduzzione hè stata finita, seranu realizati in l'agostu è utilizatu per i lanci in settembre.

I testi precedenti anu ancu successu.

A prova di tiru verticale di u sistema di propulsione di SORS, chì hè stata sviluppata da Delta V è attraversà u limitu spaziale, è u mutore di fucile ibridu previstu per esse usatu in a missione "Hard Landing on the Moon", hè statu realizatu in April, è u scontru. i testi sò stati cunclusi cù successu cumpletu.

Prova in l'ambiente spaziale

SORS serà un impurtante bloccu di custruzzione per a Missione Luna, in più di dimustrà u successu è a cumpetenza tecnologica di Turchia in i motori di mischia ibridi. I cumpunenti critichi di u mutore hibridu per esse usatu in a Missione di a Luna seranu purtati à l'ambienti spaziali è pruvati cù u sistema SORS, è a so adattazione per e missioni spaziali serà cunfirmata.

I razzi ibridi sò più verdi

I motori di cohete ibridi sò sistemi di cohete innovativi ottenuti cumminendu carburante solidu è oxidizer liquidu, è anu i vantaghji di a sicurità, u costu è di esse più ecologicu, chì ùn si trovanu micca in sistemi solidi o liquidi.

Sistema di lanciamentu di a prossima generazione

Questi sistemi sò diventati dumandati in l'attività spaziale cummerciale induve u costu hè diventatu una priorità, è in novi spazii d'applicazione cum'è u turismu spaziale induve a sicurità è a sensibilità ambientale sò in prima linea è u costu. Grazie à i razzi di carburanti ibridi, serà pussibule di sviluppà sistemi di lanciamentu di nova generazione, mutori di propellente di u stadiu superiore è sistemi sub-orbitali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*