3 Million Euro Grant à IMM per l'Energia Sostenibile

Ibby millioni d'euro di cuncessione per l'energia sustenibile
Ibby millioni d'euro di cuncessione per l'energia sustenibile

Un sviluppu pusitivu hè statu sperimentatu in l'applicazione di l'IMM per u "UE per a Trasformazione Energetica: Cuntrattu di Sindaci in i Balcani Occidentali è Prughjettu Turchia". In u scopu di u prugettu, l'UE furnisce servizii di cunsulenza à l'IMM nantu à u sviluppu di u "Planu per l'Energia Sostenibile è u Clima" (SECAP), è darà un sustegnu di 3 milioni d'euros.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) cuntinueghja à riceve risultati pusitivi da e so applicazioni per riunisce l'energia sustenibile è i prughjetti favurevuli di u clima cù a cità. In u risultatu di l'iniziativi di u Dipartimentu di Relazioni Estere, IMM hà u dirittu di riceve una cuncessione di 3 milioni d'euros da u prughjettu "UE per a Trasformazione Energetica: Cuntrattu di Sindaci in i Balcani Occidentali è Turchia". attività di prughjettu; Durà quattru anni in un totale di sette paesi, sei di i quali sò i paesi Balcani Occidentali (Albania, Bosnia-Erzegovina, Kosovo, Montenegro, a Republica di Macedònia di u Nordu è a Republica di Serbia) è Turchia.

COOPERAZIONE "SUSTAINABLE" Trà I BALKANI È TURCHIA

U prughjettu, chì a gamba turca serà realizatu cù a coordinazione di l'Agenzia Centrale di Gestione di u Prughjettu (CPMA) da Lituania, hà u scopu di furnisce a trasfurmazioni di l'energia è di cummattiri u cambiamentu climaticu in i Balcani Occidentali è Turchia in a so forma più generale. In questu cuntestu, u prugettu sustenerà e cità in i Balcani Occidentali è in Turchia chì sò parti di a Cunvenzione di i Sindaci in u rispettu di i so impegni in u scopu di l'obbiettivi energetichi è climatichi.

ALKANALKA: "GRANT PORTARÀ GRANDI VINCITÀ A ISTANBUL"

Spartendu i so punti di vista annantu à u prugettu, Alkanalka, Capu di u Dipartimentu di Relazioni Estere di l'IMM, hà dettu: "Cerchemu di ottene risultati in parallelu cù l'obiettivu accunsentutu da l'UE - per riduce l'emissioni di CO2030 da almenu 2 per centu per u 40 - è per include u mecanismu internaziunale in i passi cuncreti fatti per aumentà a resilienza di a cità contr'à l'effetti di u cambiamentu climaticu, sta cuncessione darà un grande prufittu à Istanbul è u nostru paese ".

U PRESIDENTE İMAMOĞLU hà parlatu di u pianu d'azione per u clima è di l'obiettivi per l'energia rinnuvevule.

Parlendu à u Summit di Adattamentu Climaticu 2021 (CAS 2021), tenutu in ghjennaghju 2021, u sindaco İmamoğlu hà dichjaratu chì per diventà una cità resistente, anu digià pruduciutu suluzioni inclusive è sustinibili à i prublemi di u futuru:

In questu cuntestu, cuntinuemu à travaglià nant'à u "Piano d'Azione Climatica" è cuncepemu Istanbul 2.0, chì hè basatu annantu à soluzioni di città intelligenti, hè amichevule à l'ambiente, dà priorità à e soluzioni sostenibili in i campi di l'infrastruttura di trasportu, e pulitiche alimentari è agricule. , è a gestione di i rifiuti è di l'acqua à longu andà. Facendu u discorsu d'apertura di a 2020a Conferenza Internaziunale di l'Energia Rinnovabile 10% IRENEC in ghjugnu 100, İmamoğlu hà dettu: "In quantu IMM, vulemu avanzà nantu à a strada di l'usu di l'energia 100% rinnuvevule cum'è una priorità assoluta".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*