Tarhan, u trasportu ferroviariu deve esse discutitu

U trasportu ferroviariu di tarhan deve esse discutitu
U trasportu ferroviariu di tarhan deve esse discutitu

Tahsin Tarhan, Membru di l'Assemblea di u Partitu CHP è Diputatu di Kocaeli, hà sottolineatu chì TCDD deve diventà più forte è più efficace, in particulare in u trasportu internaziunale, è per questu scopu, hà presentatu una pruposta à a Presidenza di a Gran Assemblea Naziunale Turca nantu à a creazione di un Parlamentu. Cummissione di ricerca.

In a so valutazione di u sughjettu, Tarhan hà dettu: "Dicemu chì Turchia hè un ponte trà u livante è u punente, ma quantu pudemu aduprà u vantaghju di esse un ponte?" dumandò. Tarhan hà dettu: "Pulitiche spiciali deve esse sviluppate per chì Turchia, chì si trova in a linea media di i prughjetti di u corridore ecunomicu determinate cum'è e linee di u nordu, u mediu è u sudu, per piglià u pesu di a linea di u nordu in u trasportu è per esse vistu. cum'è l'unica opzione per l'Europa miridiunali è l'Africa. In questu sensu, Turchia deve aduprà tutti i vantaghji di u so locu per diventà una basa logistica ". disse.

U trasportu internaziunale hè monopolizatu?

Sottulineendu chì u nostru paese hà vantaghji impurtanti in u trasportu intermodale, chì hè diventatu sempre più impurtante in u cummerciu internaziunale, postu chì hè un puntu chì cunnetta e rotte terra-aria-mare, Tarhan hà dettu chì TCDD hà trattatu di pocu tempu i travaglii di trasportu è di mantenimentu-riparazione da e cumpagnie. .

Tarhan hà dettu: "TCDD hè una di e istituzioni più stabilite di u nostru paese. Tuttavia, eseguisce i so travaglii di trasportu è di mantenimentu è di riparazione per mezu di duie cumpagnie separate di quale hè un cumpagnu. Per d 'altra banda, ci sò duie cumpagnie separate chì sò designate cum'è agenzie in u trasportu internaziunale. Una di queste cumpagnie hè l'unica agenzia autorizata in a linea Chine è l'altra in a linea Iran. Tuttavia, anu dichjaratu ch'elli incuragiscenu a cumpetizione in u trasportu è aumentà a qualità di serviziu è u voluminu di u trasportu internaziunale assicurendu a cumpetitività di e cumpagnie private. À questu puntu, simu di fronte à a stampa opposta. Questi servizii, realizati da TCDD da cumpagnie, anu disattivatu u cuntrollu parlamentariu. L'imprese chì operanu in questu settore si lamentanu di monopoliu per l'obbligazione di travaglià cù sti dui agenzie. Tuttavia, u nostru paese hà vantaghji significativi sia in u trasportu sia in esse una basa logistica. Per questu mutivu, vulemu chì sta questione sia evaluata in dettagliu. " Ellu hà dumandatu chì u prublema sia discutitu in tutti i so aspetti in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia.

Tarhan hà prisentatu a so pruposta nantu à e cumpagnie à a presidenza di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia.

In più di a pruposta di ricerca nantu à TCDD, Tarhan hà sottumessu una dumanda nantu à TCDD à a Presidenza di a Gran Assemblea Naziunale, cù a dumanda di u Ministru di i Trasporti, Adil Karaismailoğlu, per risponde. Tarhan hà dumandatu infurmazioni detallate nantu à TCDD AŞ è duie agenzie in a so mozione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*