TotalEnergies è Uber Unite Forces

totalenergies è uber aghjunghjenu e forze
totalenergies è uber aghjunghjenu e forze

TotalEnergies hè un partenariatu cù Uber per sustene a transizione à i veiculi elettrici è un accessu più faciule à e stazioni di ricarica. In principiu, a cullaburazione cù a Francia hè prevista per espansione in altri paesi europei.

TotalEnergies emetterà una carta TotalEnergies à i cunduttori chì utilizanu attualmente l'app Uber è dotati di veiculi elettrici o ibridi plug-in, chì permettenu l'accessu à i punti di ricarica situati in e so stazioni di serviziu è in e rete di stazioni di ricarica di i veiculi elettrici chì opera. I cunduttori anu dunque accessu à 2021 20 punti di ricarica in Francia à a fine di u 2025 è più di 75 XNUMX à u XNUMX. Inoltre, TotalEnergies è Uber cullaburaranu per identificà i lochi ottimali per futuri centri è e zone di carica basatu nantu à l'abitudini è i viaghji di i cunduttori.

I cunduttori puderanu ancu participà à u prugramma di fidelizazione TotalEnergies "Club". Cusì, puderanu prufittà di l'assistenza Club gratuitu per un annu, chì include una larga gamma di servizii, cumpresa l'assistenza stradale per i veiculi elettrichi o ibridi plug-in.

Infine, i cunduttori anu accessu esclusivu à una offerta di campagna per un serviziu in casa, cumpresu un supportu di gestione gratuitu, pensatu per incuragisce a stallazione di un puntu di ricarica elettrica in a so casa, ch'elli campanu in appartamenti o case unifamiliari.

Guillaume Larroque, Managing Director di TotalEnergies Marketing France, hà dettu : "Semu cuntenti di sta cullaburazione per sustene i cunduttori è, soprattuttu, i so clienti, in a so transizione versu una mobilità elettrica più accessibile, più sicura è più accessibile. U nostru impegnu hè di furnisce i servizii chì rispondenu à e so aspettative, cù una garanzia di rete di carica adattata. "Avemu u listessu impegnu per esse una sucietà neutrale in carbonu è per accumpagnà e cità in u so viaghju versu a trasfurmazioni di a mobilità è a riduzione di l'emissioni di carbonu".

Laureline Serieys, Managing Director di Uber France, hà dettu: "Questa cullaburazione cù TotalEnergies hè una basa di u nostru impegnu à ghjunghje à u 2025 per centu di i veiculi elettrici da u 50 è à sustene i cunduttori VTC in a so transizione à i veiculi elettrici. L'expertise di a cumpagnia è a copertura di a rete di carica aiuterà à eliminà alcune di e barriere chì i cunduttori ponu affruntà è li permettenu di fà a transizione à i veiculi elettrici più fluida ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*