U primu "Centru di cumunicazione per l'audizione" di Turchia serà apertu

U primu centru di cumunicazione per udienti di Turchia serà apertu
U primu centru di cumunicazione per udienti di Turchia serà apertu

Un "Centru di cumunicazione per i sorditi" serà apertu sottu à u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali per permette à i citadini sorditi di prufittà di servizii d'interpretazione in i lochi chì anu bisognu.

Sicondu i dati di u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali, u Centru per l'Accessu Unhindered, a Populazione è a Ricerca di l'Abitazione, ci sò 836 mila persone chì sò sordi è duri di sente, è u so rapportu à a pupulazione tutale hè dichjarata cum'è 1,1 per centu.

Sicondu u Sistema Naziunale di Dati di Disabilità, u numeru di persone sorditi registrate è vive in u sistema hè 228 mila 589.

U "Centru di cumunicazione per i sorditi (FAMIGLIA)", chì serà u primu in questu campu in Turchia, furnisce servizii in tuttu u paese è in a TRNC per chì tutti i citadini sorditi possanu prufittà di servizii di interpretazione in e zone. anu bisognu in e so interazzione cù l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, altre istituzioni è individui, è in a so vita di ogni ghjornu.

I citadini sorditi chì applicanu à u centru di tutte e pruvince, distretti, paesi è cità, preferanu a lingua di i segni turca cum'è lingua di cumunicazione, è quelli chì volenu cumunicà cù questi citadini puderanu riceve u serviziu da u centru di a cumunità.

Cù u call center chì deve esse stabilitu da u Ministeru, i bisogni di cumunicazione di tutti i citadini sorditi seranu soddisfatti indipindentamente di e so famiglie è chjusi circles in spazii fora di u scopu di altri call centers.

U call center chì deve esse stabilitu da u Ministeru copre i bisogni di cumunicazione chì ponu nasce in altri duminii di a vita, cum'è notariale, tribunale, sicurità, educazione, trasportu, beni è servizii.

In questu cuntestu, per esempiu, un genitore sordidu puderà uttene u sustegnu da u call center quandu volenu cumunicà cù u maestru di u so figliolu o quandu u maestru vole cumunicà cù un genitore sordidu.

Quandu i citadini cù l'audizione anu vulsutu urdinà l'alimentariu, puderanu riceve supportu da stu centru 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana.

"10 interpreti in lingua di i segni turca seranu impiegati"

Un traduttore in lingua di i segni turca serà ricrutatu per u Centru di Comunicazione per l'Audizione affiliata à u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Sociali.

10 interpreti in lingua di i segni turchi seranu impiegati per esse assignati à u Centru di Accessu Senza Barriere di u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali per esse apertu in Ankara sottu u Ministeru.

L'applicazioni continueranu finu à u 5 di lugliu. E persone chì compie u modulu necessariu ponu presentà e so candidature personalmente à u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Sociali o à l'indirizzu "engelliyasli.sehkd@ailevecalisma.gov.tr".

I candidati chì l'applicazioni sò appruvate seranu intervistati à l'edificiu di u Ministeru l'8 di lugliu.

"Essa un citatinu di a Republica di Turchia", "esse un citatinu di a Republica di Turchia", "ùn avè cumpiitu l'età di 18 anni", "ùn avè cumpiitu l'età di 45", "ùn avè nisun serviziu militare per l'omi candidati o avè rinviatu per almenu 2 anni", "657 di a Legge di i Servitori Civili N ° 48" "Avè cumpletu e cundizioni stabilite in l'Articulu .", "Per esse almenu un graduatu di u liceu", "Avè un U puntu minimu di 60 è sopra in l'Esame di Competenza in Lingua di i Signi Turchi (TİDYES)" serà cercatu. Per l'applicazione, u documentu di u risultatu TİDYES, l'uriginale o a fotocopia di u certificatu di graduazione, u curriculum vitae è u modulu di candidatura deve esse cumpletu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*