Vittoria di Russia è Slovenia in u Campionatu Europeu U20 di Beach Volley

a Russia è a slovenia vincenu u campionatu europeu di beach volley
a Russia è a slovenia vincenu u campionatu europeu di beach volley

In u Campionatu Europeu U20 Beach Volleyball, ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, a Russia hà righjuntu a fine felice in e donne è a Slovenia in l'omi.

In u Campionatu Europeu U20 Beach Volleyball, ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir è urganizata da a Federazione Turca di Volleyball, a Direzzione Provinciale di Ghjuventù è Sport di Izmir, SWS Sports è Beach-it cù u sponsorizazione di Axa Sigorta, Russia in donne è Slovenia in maschi. divintò i campioni.

In l'urganizazione chì cuntinuò quattru ghjorni à u Centru di Volleyball Beach İnciraltı, u duo russo Bocharova / Gubina hè diventatu u campionu d'Europa, scunfittu u duo spagnolu Moreno-Vergara cun un puntu di 2-0 in a partita finale di e donne. L'Olandese Piersma-Bisgaard hà vintu u terzu postu dopu avè battutu u Poiesz-Windeleff danese 2-0.

In a partita finale maschile, u duo Mozic-Bracko di Slovenia hà scunfittu u duo Norvegia Mol-Sunde 2-0 per ghjunghje à a cuppa. L'Italia, custituita da u duo Hanni-Fusco, hà scunfittu Mikulass Koch-Szabo da l'Ungheria 2-1 è hà vintu u terzu postu.

L'atleti anu ricevutu i so premii è medaglie da u Vicepresidente di TVF Alper Sedat Aslandaş, Ertuğrul Tugay, Vice-Segretario Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, u Capu di u Dipartimentu di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Hakan Orhunbilge, u Presidente di u Club di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Ersan Odaman, Senior Manager Tecnicu Felipe, CEV. Pascua, Rappresentante Pruvinciale TVF İzmir Hakan Gürsu è CEO di l'Organizazione di Eventi Beach It, Gürsel Yeşiltaş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*