Bizİzmir Dressing Point in Üçyol hè statu messu in serviziu

U puntu di vestiti di bizizmir hè apertu per u serviziu
U puntu di vestiti di bizizmir hè apertu per u serviziu

A Municipalità Metropolitana di İzmir hà stabilitu Bizİzmir Clothing Point in u distrittu Üçyol di Karabağlar per sustene i citadini chì u so putere di compra hè diminuitu per via di l'approfondimentu di a crisa ecunomica per via di a pandemia. U presidente inaugurà u Clothes Point Tunç Soyer, hà appellu à quelli chì ponu permette di donà novi vestiti à Clothes Point.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a cunniscenza suciale di a municipalità di 's, Bizİzmir Clothing Point in Üçyol hè statu aghjuntu à i Punti di Solidarità Bizİzmir, unu in Buca è trè in Konak. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà apertu u Garment Point Tunç Soyer, chjamendu a ghjente di Izmir per donate novi vestiti, disse: "Credu chì a nostra cità, chì hà scrittu a storia di a sulidarità, ùn lasciarà micca sta chjama senza risposta. Invitu i nostri citadini, chì u so putere di compra hè diminuitu per via di l'approfondimentu di a crisa ecunomica per via di a pandemia, à piantà da u Dressing Point. "Ùn ci hè micca prublema chì ùn pudemu micca risolve cù sulidarità", disse.

U vestitu inutilizatu pò esse donatu

Ulaş Aydın, Capu di u Dipartimentu di i Servizii Sociali di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà datu infurmazioni nantu à u Garment Point, è hà dettu chì i citadini à pocu redditu ponu accede à novi vestiti attraversu stu centru. Dichjarà chì hè in un locu impurtante perchè si trova à l'intersezzione di i distretti di Karabağlar, Buca è Konak, Aydın hà dettu chì una solidarietà esemplare hè stata messa in carne è sangue durante u terrimotu di Izmir di u 30 d'ottobre è a pandemia, è hà dettu: pensate chì ci saranu un gran numaru di donazioni di vestiti novi è micca utilizati à u nostru puntu di vestiti. Cù a sulidarità di i nostri citadini è a cuntribuzione di a cumuna, istituziunaliserà u nostru puntu di vestiti à mezu è longu andà. Soddisfà i bisogni di vestiti di i nostri citadini in bisognu quant'è pudemu ".

À l'apertura, u sindaco Soyer, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe, İzmir Metropolitan Municipality Vice-Segretariu Generale Ertuğrul Tugay è İzmir Metropolitan Municipality Services Social Services Head Ulaş Aydın.

I citadini chì volenu fà donazioni di vestiti inutilizati à u Puntu di a Vestitura ponu ghjunghje à a filiera di l'Aiuti Suciali chjamendu u 444 40 35.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*