Raccomandazioni efficaci contr'à l'apnea di u sonnu

raccomandazioni efficaci contru l'apnea di u sonnu
raccomandazioni efficaci contru l'apnea di u sonnu

Acıbadem Kozyatağı Hospital Specialista in Malattie di Pettu è Sonnu Prof. Dr. Ceyda Erel Kırışoğlu enfatiza chì l'accidenti di trafficu aumentanu 2-6 volte, per quessa, quelli chì guidanu in vacanze devenu esse attenti.

L'apnea di u sonnu, chì hè una malatìa minacciata per a vita cù l'arrestu o a diminuzione di a respirazione decine o ancu centinaie di volte durante u sonnu, hè vistu in tutti i gruppi d'età, ma hè cumuni dopu à l'età di 40 in l'omi è dopu a menopause in e donne. Dichjarà chì l'apnea di u sonnu pò causà parechje malatie gravi da a fatigue à i disordini di cuncentrazione, da l'ictus à l'attaccu di cori è ancu u cancer, Acıbadem Kozyatağı Hospital Chest Diseases and Sleep Specialist Prof. Dr. Ceyda Erel Kırışoğlu enfatiza chì l'accidenti di trafficu aumentanu da 2-6 volte, per quessa, quelli chì guidanu in vacanze devenu esse attenti. prof. Dr. Ceyda Erel Kırışoğlu hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à i prublemi causati da sta malatia insidiosa è u so trattamentu; Hà sparte ancu una prova cunsistenti di 7 dumande chì mette in luce se avete l'apnea di u sonnu.

L'apnea di u sonnu, chì hè di solitu accumpagnata da snoring è respirazione pò principià per 10 seconde è si ferma per più di un minutu, hè una malatia chì hè diventata sempre più cumuna in u mondu è in u nostru paese in l'ultimi anni. U risicu di l'apnea di u sonnu hè sopratuttu più altu in e persone chì sò in sovrappeso, fume è beie alcolu, è anu un collu grossu è a circunferenza di a cintura. Acıbadem Kozyatağı Hospital Specialista in Malattie di Pettu è Sonnu Prof. Dr. Ceyda Erel Kırışoğlu dici: "Un aumentu di u pesu di 10 per centu aumenta u risicu di sviluppà apnea di u sonnu moderatu-severu per 6 volte, mentre chì una circunferenza di a cintura di più di 102 cm in l'omi è 89 cm in e donne aumenta u risicu". Mentre l'apnea di u sonnu affetta negativamente a vita di ogni ghjornu, causendu parechji prublemi, in particulare fatigue, irritabilità è mancanza di cuncentrazione, pò purtà à a morte súbita durante u sonnu. U prufessore hà dichjaratu chì soprattuttu quelli chì guidanu in vacanze deve esse assai attenti è s'ellu anu un tali prublema, anu da cunsultà un duttore u più prestu pussibule. Dr. Ceyda Erel Kırışoğlu "I studii realizati; "Dimustra chì l'apnea di u sonnu provoca una sonnolenza eccessiva in tuttu u ghjornu, a mancanza d'attenzione è di cuncentrazione, risultatu in un aumentu di 2-6 volte in l'accidenti di trafficu", dice, enfatizendu chì u trattamentu ùn deve esse postponatu.

Da l'ictus à l'attaccu di cori o ancu u cancer

Dichjarà chì l'apnea di u sonnu affetta tutti i sistemi di u corpu, hè una minaccia di vita s'ellu ùn hè micca trattatu. Dr. Ceyda Erel Kırışoğlu dice: "A diminuzione frequente ripetitiva è l'aumentu di l'ossigenu durante u sonnu pò purtà à u deterioramentu di u ritmu di u core, malatie cum'è l'ipertensione, l'attaccu di cori, l'ictus, a resistenza à l'insulina, è a diabetes di tippu 2. Provoca una palpebra bassa, aumentu di a pressione intraoculare, edema à u fondu di l'ochju, perdita di l'audizione, gengivite, reflux, fegato grassu senza alcolu, ipertensione resistente, tendenza à coagulà in arterie è vini, diminuzione di u desideriu sessuale, è deterioramentu qualità di sperma. Hè statu dimustratu chì u 80 per centu di i pazienti cù ipertensione resistente sò accumpagnati da l'apnea di u sonnu. Quandu l'apnea di u sonnu hè trattatu in questi pazienti, a pressione di u sangue diminuite è u numeru di medicazione di pressione di sangue utilizata diminuisce. Mentre pò causà travaglii prematuri è aborti in e donne incinte, i malati di fibromialia spessu si lamentanu di una mala qualità di u sonnu. Nta l'ultimi anni, hè statu dimustratu chì l'apnea di u sonnu ghjoca ancu un rolu in u sviluppu di u cancer. Hè stata assuciata cù u cancer di pulmone è di u colon.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*