A depressione di l'estiu deve esse cunsideratu

A depressione di l'estiu deve esse cunsideratu
A depressione di l'estiu deve esse cunsideratu

I sperti dichjaranu chì i diprissioni di l'inguernu sò più carattarizati da a malinconia, è indicanu chì a reazione eccessiva à stimuli miti hè più prevalenti in a depressione di l'estiu.

Üsküdar University NPİSTANBUL Brain Hospital Specialist Psychiatry Prof. Dr. Sermin Kesebir hà fattu valutazioni nantu à a relazione trà u ciculu di u sonnu è a depressione.

Ci hè una relazione trà u ciculu di u sonnu è a depressione

Dichjarà chì ci hè una relazione trà i ritmi ciclichi è a depressione, u Prof. Dr. Sermin Kesebir hà dettu: "Ci hè una relazione trà i ritmi cum'è e stagioni è u ciclu menstruali è a depressione. U ritmu cíclicu primariu hè u ciculu ghjornu-notte. "À questu puntu, u sonnu hè unu di i segni più forti di salute è di depressione". disse.

I prublemi di u sonnu pò esse un signu di depressione

Dichjarà chì u sonnu pò diminuite o aumentà secondu u sottutipu di depressione, u Prof. Dr. Sermin Kesebir hà dettu: "Pò esse difficiule di dorme, u sonnu pò esse interrottu, pudete svegliate in a mattina è ùn pò micca dorme di novu. In più di questi, u tempu di u sonnu pò cambià. Cum'è dorme prestu è svegliate prestu, dorme tardi è svegliate tardi. L'ultima cundizione hè un sintumu di a malatia è ancu un fattore di risicu per a depressione è ancu u disordine bipolari ". hà avvistatu.

U sonnu regulare hè una necessità per mantene a salute mentale

Prof. Dr. Sermin Kesebir hà dettu: "U sonnu regulare è adattatu per a fase hè unu di i requisiti principali per mantene a salute mentale. "In particulare in i mesi di l'estiu, a luce di u sole, a temperatura di l'aria è a differenza di temperatura trà u ghjornu è a notte sò ligati à l'energia è à un sensu di benessiri", disse.

Ci hè ancu a depressione di staggione di l'estiu

Dichjarà chì ci sò depressioni secondu e stagioni, u Prof. Dr. Sermin Kesebir hà dettu: "Ancu se i più cunnisciuti sò e depressioni invernali, ci sò ancu depressioni staghjunali di l'estiu. Mentre chì i diprissioni di l'inguernu sò più carattarizati da a malinconia, l'irritabilità, vale à dì, a reazione eccessiva à stimuli ligeri, hè più prevalenti in i diprissioni di l'estiu. "I dui tipi portanu risichi per i disordini di l'usu di l'alcoolu è di sustanzi". hà avvistatu.

Deve esse espunutu à u sole per almenu una meza ora

Nutendu chì a fototerapia hè una opzione di trattamentu impurtante per a depressione staghjunali di l'inguernu, u Prof. Dr. Sermin Kesebir hà dettu: "In un dispositivu sviluppatu per questu scopu, u paziente hè dumandatu à fighjà a fonte di luce à certi intervalli è per certi periodi di tempu. Questi periodi è u periodu di tempu in quale l'applicazione serà realizata sò determinate secondu a cundizione di u paziente. Comu precaution, ricumandemu chì ogni individuu sia espostu à u sole per almenu una meza ora ogni ghjornu. hà cunsigliatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*