11 THK Chjama da u presidente à u guvernu: "Semu pronti per attivà i piani"

thk chjamate da u presidente à u guvernu simu pronti per attivà l'aviò
thk chjamate da u presidente à u guvernu simu pronti per attivà l'aviò

50 Sindaci Metropolitani, chì guvernanu e cità induve vive circa u 11 per centu di a pupulazione di Turchia, si sò riuniti per a 12ª volta cù una "agenda di focu speciale". À a riunione tenuta in linea, hè statu decisu di stabilisce un Cunsigliu Scientificu custituitu da esperti in u campu. Enfatizendu chì cundannanu i tentativi degradanti versu l'Associazione Aeronautica Turca, chì hè guasi vechja cum'è a Republica, i Presidenti 11 anu sottolineatu chì sò pronti à copre tutte e spese di mantenimentu è di operazione di l'aeronautica d'extinzione di u focu in l'istituzione, chì furnisce grandi servizii. à u nostru paese. I presidenti anu dettu: "Dichjaremu ancu chì, se permessu da l'istituzioni autorizate, faremu l'aviò d'extinzione di u focu, chì serà attivatu novu da i 11 Municipalità Metropolitana, dispunibuli à u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta in coordinazione ogni volta chì hè necessariu".

Sindaci di 11 Cità metropolitane sottu a gestione di l'Alleanza Nazione anu tenutu una riunione in linea per discutiri l'incendii forestali, in particulare in e regioni di l'Egeu è u Mediterraniu di Turchia. À a riunione assistita da u Vicepresidentu CHP Seyit Torun; Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğlu, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara Mansur Yavaş, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, Sindaco di a municipalità metropolitana di Adana Zeydan Karalar, u sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir Yılmaz Büyükersen, u sindaco di a municipalità metropolitana di Aydın Özlem Çerçioğlu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya Muhittin Böcek, u sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla Osman Gürün, u sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin Vahap Seçer, u sindaco di a municipalità metropolitana di Tekirdağ Kadir Albayrak è u sindaco di a municipalità metropolitana di Hatay Lütfi Savaş eranu presenti.

8 PUNTI DI L'AGENDA SONU DETERMINATI

I presidenti firmavanu un comunicatu di stampa cumuna à a fine di a riunione. A dichjarazione cumuna di 11 Sindaci Metropolitani CHP in quantu à l'incendii in corso in u nostru paese era a siguenti:

"In a nostra 11a riunione cum'è sindaco di 12 municipalità metropolitane, a nostra agenda era, sicuru, l'incendi in corso in u nostru paese, per quale sentimu una grande tristezza. Vulemu sparte cù u publicu e seguenti decisioni da a nostra riunione in linea:

"Accusà e municipalità hè cuntrariu à a ragione è à a ragione"

1. Avemu dichjaratu chì simu assai tristi per tutti i tentativi di sminuisce a nostra antica istituzione, l'Associazione Aeronautica Turca, chì hè guasi vechja cum'è a Republica di Turchia, è chì cundannamu alcune di e dichjarazioni fatte contr'à l'istituzione. Vulemu subliminà chì, cum'è u sindaco di 11 municipalità metropolitane, simu pronti à copre tutte e spese di mantenimentu è di operazione di l'aviò d'estinzione di u focu in questa istituzione, chì hà furnitu grandi servizii à u nostru paese. Dichjaremu ancu chì renderemu l'aviò di spegnimentu d'incendiu, chì serà riattivatu da l'11 Municipalità Metropolitana, dispunibule à u Ministeru di l'Agricultura è di a Foresta in coordinazione ogni volta chì hè necessariu, se permessu da l'istituzioni autorizate. Cullaburendu cù THK, l'usu di u so inventariu da i nostri cumune serà permanente.

"RIFERIAmu E DICHIARAZIONI ACCUSANTE À A CUSCENZA DI A NAZIONE TURCA"

2. Mentri hè chjaru cum'è ghjornu chì i focu sò ghjunghje sin'à insediamenti da i zoni boscati, avemu riferitu à a cuscenza di a grande nazione turca i dichjarazioni accusatori fatte da u Ministru di l'Agricultura è Foreste, u Signore Bekir Pakdemirli, chì hè in a pusizione. di l'autorità è di a rispunsabilità, contr'à e municipalità, dicendu chì sò cusì chjamati "liberi da a pulitica". Culpà e municipalità per luttà contra l'incendii chì ghjunghjenu à e zone residenziali perchè ùn ponu micca esse cuntrullati in i zoni boscati hè contru à a raghjone è a raghjone, è ancu contru à a descrizzione di u travagliu. Vulemu ricurdà à u Ministru chì u duvere di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta hè chjaramente dichjaratu in u Decretu Presidenziale publicatu in a Gazzetta Ufficiale. In cunsiquenza, u duvere di "sviluppà e fureste, prutegge contra l'intervenzioni irregulari è illegali, disastri naturali, incendi, diverse pesti è assicurendu i cuntrolli necessarii" hè statu datu à u ministeru è à a Direzzione Generale di Silvicultura. Questu hè u casu, tali dichjarazioni accusatorie fatte per cambià l'agenda è mette e rispunsabilità nantu à l'altri in questi ghjorni sensibili anu feritu prufondamente i nostri pompieri, u persunale medico è noi stessi chì luttanu u focu cù tutta a so vita. Hè u nostru drittu naturali di aspittà chì quelli in pusizioni d'autorità è rispunsabilità pisanu è spressione tutte e so parolle è sentenzi cù sensibilità in tempi cusì sensibili.

"A PULITICA SUL CAMPO mette una ombra nantu à a lotta di u focu"

3. Sfurtunatamente, avemu osservatu cun disgrazia chì ancu in a lotta contru i focu chì si vedenu in parechje parte di u paese è chì ci facenu tutti tristi, a pulitica hè entrata in u campu è hà sbulicatu a lotta olistica. Mentre chì ancu i capi di pruvincia è di distrettu di u partitu di u partitu sò inclusi in i prucessi, i nostri cumune di distrittu à a scena di u focu, in particulare e municipalità metropolitane, sò vulsutu esse esclusi da i prucessi di gestione di crisa. Per d 'altra banda, ùn hè micca accettatu di cunfiscà l'aiuti furniti per via di a fiducia riposta in i nostri cumuni in certi lochi. Senza mette in a lotta di "Tu l'avete fattu, l'aghju fattu", a discriminazione motivata puliticamente deve esse eliminata u più prestu pussibule in a lotta contru l'incendii chì sbulicà prufondamente ogni membru di a nostra sucetà.

"STABILISCEremu UN COMITATU CONJUNTU È DETECTAREmu E ZONE BRUCIATE"

4. Vulemu annunzià à u publicu chì ; Cum'è u sindaco di 11 municipalità metropolitane, determineremu e zone brusgiate cun un cumitatu cumuna chì stabiliremu è seguiteremu ghjornu per ghjornu per assicurà chì queste zone ripiglià u statutu di furesta. Cum'è hè statu u casu cù l'esempii precedenti in quantu à i zoni brusgiati, informeremu u publicu di tutte l'iniziativi di sviluppu è cuntinueremu a nostra lotta per impedisce i passi da fà in questa direzzione per via di i mezi legali.

SERAI STABILITA UNA SCIENCE BOARD

5. Cum'è 11 Municipalità Metropolitana; Formeremu un Cunsigliu Scientificu custituitu da esperti in u campu. U Cunsigliu Scientificu hà da travaglià in parechji spazii, da e tecniche di foresta à i prucessi di monitoraghju di u focu. Micca solu incendi, ma ancu inundazioni, tornati, etc. Prepararà un parè scientificu nantu à tutti l'effetti di a crisa climatica. Riporteremu l'opinioni è i suggerimenti di u cunsigliu è li sparteremu cù e nostre istituzioni pertinenti è u publicu.

"Seguiremu quelli chì sò NEGLIGENTI"

6. Cum'è Sindaco di 11 Municipalità Metropolitana; Avemu un'altra aspettativa chì seguiteremu in nome di a nostra nazione. Hè necessariu di determinà accuratamente s'ellu ci hè una negligenza da i rispunsevuli è l'istituzioni in a lotta contru l'incendii, chì ci hà causatu pèrdite grandi quantità di spazii forestali. In questa occasione, dumandemu chì una inchiesta sia aperta in quantu à sti incendi, chì anu causatu un dulore prufondu in u nostru paese, è chì i risultati sianu annunziati in modu trasparente à u publicu.

"QUA SERA L'EFFETTU DI A NOVA LEGGE PER A DESCRIPTION FOREST?"

7. Mentre l'incendii forestali cuntinueghjanu rapidamente, a Legge di Incoraggiamentu Turisticu è a Legge nantu à l'Emendamenti di Certe Leggi, chì sò stati publicati in u Gazzetta Ufficiale u 28 di lugliu di u 2021 è cuncede assai novi puteri à u Ministeru di Cultura è Turismu nantu à l'usu di zoni forestali, riducerà a superficia di i nostri zoni forestali. Esigemu una dichjarazione ufficiale chì ùn si riduce micca

RINGRAZIAMENTE SPECIALE À QUELLI CHE LUTTI U FUCU

8. Vulemu sprimà a nostra gratitùdine à l'urganisazione forestale, l'elementi di l'aria è di a terra chì cumbattenu u focu, è i squadre di u focu, a salute è i veterinarii chì sò ghjunti à cumbatte u focu da tutta a Turchia senza discriminazione. Cum'è u sindaco di 11 municipalità metropolitane, simu grati à a nostra ghjente lucali è à i nostri citadini chì sò stati chjappi in un focu mentre eranu in vacanze, sia per a so lotta sia per i so cuntributi à e squadre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*