A Countdown for Ankara Sivas High Speed ​​​​Train Expeditions hà iniziatu

A countdown hà iniziatu per i servizii di treni à alta velocità ankara sivas
A countdown hà iniziatu per i servizii di treni à alta velocità ankara sivas

U countdown hè cuminciatu per u Prughjettu Sivas High Speed ​​​​Train (YHT). YHT, chì i test drive cuntinueghjanu, hè previstu per esse messu in serviziu u 4 di settembre, l'anniversariu di u Cungressu di Sivas. Cù u principiu di i viaghji, u tempu di viaghju à Sivas-Ankara, chì dura una media di quattru ore per terra è 12 ore in trenu, serà ridutta à duie ore.

U sindaco di Sivas Hilmi Bilgin hà dichjaratu chì tutti i preparativi per u trenu d'alta velocità sò stati cumpletati è hà dettu: "U trenu d'alta velocità hè unu di i più grandi investimenti fatti in Sivas in a storia di a repubblica. Sivas senterà l'effettu di questu assai rapidamente dopu chì i voli cumincianu. YHT avarà un grande ritornu ecunomicu. Affettarà positivamente a vita culturale è suciale. Sivas serà ancu una cità preferibile in l'educazione ", disse. Dichjarà chì u numeru di visitatori in a cità aumenterà, Bilgin hà dettu: "Credu chì inseme cù u trenu d'alta velocità, u numeru di visitatori in Sivas aumenterà in modu esponenziale. Videremu questu da i mesi d'invernu di u 2022, è in l'estiu di u 2022, un numeru incomparabile di turisti vene à Sivas ", disse. Enfatizendu chì u tempu hè impurtante per l'investituri, Bilgin hà dettu: "A risoluzione di u prublema di u tempu farà Sivas più attraente trà e pruvince investibili. YHT farà una grande cuntribuzione à risolve u prublema di u travagliu. Avemu speranza è entusiasmu. Prima di tuttu, u vincitore serà da Sivas è Sivas ", disse.

Pò esse ancu usatu per u Trasportu Express Cargo

Kenan Çalışkan, presidente di l'Unione di l'Ufficiale di l'Impiegati di Trasportu (Ufficiale di Trasportu-Sen), hà dettu chì una pulitica strategica di trasportu di carichi pò esse aduttatu nantu à queste linee. Çalışkan hà dettu: Sivas hè stata una cità ferroviaria per un bellu pezzu. U fattu chì Sivas hà un trenu d'alta velocità hè di particulari impurtanza è significatu. Sta linea hè un locu nantu à a Strada di a Seta di Ferru, chì si estende à Kars nantu à e ferrovie. Cù sta linea, u trenu d'alta veloce ghjunghjerà da Istanbul à Sivas. Attualmente, porta solu i passageri, ma in u futuru, puderanu decide di trasportà merci, forse trasfurmà in un trasportu veloce di carica. Hè assai impurtante chì ci hè una linea di trenu d'alta veloce.

Viaghjà à 250 KM à l'ora

L'eccitazione hè à u so piccu per u prughjettu di u Trenu High Speed ​​​​, chì copre a distanza trà Ankara è Sivas è hà una lunghezza di 393 chilometri. 66 tunnel cù una lunghezza di 49 chilometri, 53 viadutti, 217 passaggi sotterranei è passaggi superiori, è 61 ponti è canali sò stati custruiti nantu à a linea YHT. U trenu serà operatu cum'è elettricu è signalatu à una vitezza di 250 chilometri à l'ora. Ci saranu 8 stazioni nantu à a strada di YHT, à dì Elmadağ, Kırıkkale, Yerköy, Yozgat, Sorgun, Akdağmağdeni, Yıldızeli è Sivas.

A linea YHT Ankara-Sivas apre u 4 di settembre

I testi di rendiment, chì anu cuminciatu cù a fine di a maiò parte di a linea YHT trà Ankara è Sivas, cuntinueghjanu. Hè previstu chì YHT purterà un ritornu ecunomicu significativu à a cità è cuntribuisce à a vita turistica è culturale di a cità.

A linea Sivas YHT hè prevista per esse aperta u 100 di settembre, in u 4 anniversariu di u Cungressu Sivas.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*