A cuntrazione in u Mercatu di l'Automobile Usate Continua

Federazione di Cummercianti di Veiculi à Motore
Federazione di Cummercianti di Veiculi à Motore

U presidente di a Federazione di Commercianti di Veiculi Motori (MASFED) Aydın Erkoç hà valutatu a prima mità di u 2021 in l'industria di l'automobile di seconda mano. Dichjarà chì l'effetti negativi di a pandemia sò stati ancu sentiti seriamente in u settore di l'automobile di seconda mano, Erkoç hà dichjaratu chì u mercatu di l'automobile di seconda mano hà passatu 6 mesi di i primi 5 mesi di l'annu cun un calatu.

Ricordendu chì u mercatu hà sperimentatu un aumentu di 2020 per centu paragunatu à l'annu precedente malgradu l'epidemie di Covid-19 chì hà affettatu u mondu sanu in 18,9, Erkoç hà dichjaratu chì l'industria hè entrata in un prucessu stagnante da u primu mese di u 2021, è hà dettu:

"I prublemi sperimentati in u fornimentu di novi veiculi per via di l'epidemie in 2020 anu causatu un aumentu di a vendita è di i prezzi di i veiculi di seconda mano. Tuttavia, da u 2021, ci hè una calata sia in vendita sia in prezzi. U mercatu, chì era 2020 mila 773 unità in u ghjugnu di u 260, hè diminuitu da 25,60 per centu à 575 mila 335 unità in u ghjugnu di questu annu. U mercatu, chì era 3 milioni 128 mila 945 unità in a prima mità di l'annu passatu, chjusu u listessu periodu di questu annu cù 2 milioni 347 mila 440 unità. In i primi 6 mesi di l'annu, ci hè una diminuzione di 6 per centu cumparatu cù i primi 24,98 mesi di l'annu precedente.

Dichjarà chì u settore hè statu affettatu negativamente da e fluttuazioni ecunomiche è i curfews durante u prucessu pandemicu in tuttu l'annu, è chì l'aumentu previstu di u mercatu ùn hè micca accadutu malgradu u prucessu di normalizazione chì hà iniziatu in maghju, Erkoç hà dettu: "A causa di l'incertezze, i citadini avianu a posponà i so bisogni è e so dumande. U mercatu era previstu di rinvivisce cù l'iniziu di a normalizazione, u riscaldamentu di u clima, l'aumentu di a dumanda di viaghju è l'attività di vacanze. Tuttavia, a recessione in u mercatu cuntinueghja ", disse.

Espristendu chì i pussibuli prublemi chì ponu esse sperimentati in a produzzione è l'approvvigionamentu di novi veiculi per via di l'aumentu di i casi in u mondu pò causà l'aumentu di i prezzi di i veiculi di seconda mano, Erkoç hà dettu: "I nostri citadini ponu prufittà di sta opportunità. mentre chì i prezzi sò in u so cursu normale ".

Sottulineendu chì a diminuzione di i tassi d'interessu di i prestiti bancari hè di grande impurtanza per a rinascita di u mercatu, Erkoç hà dettu: "A causa di e difficultà ecunomiche sperimentate per via di a pandemia, u putere di compra di i nostri citadini hè diminuitu. Sfortunatamente, i costi di i veiculi cuntinueghjanu à cresce. Se i tassi d'interessu di prestitu cadenu, pensu chì u mercatu si moverà ", disse. Mencionendu i termini di pagamentu in a vendita di i veiculi, Erkoç hà ricurdatu chì in a vendita di i veiculi, 24 à 60 rate mensili sò fatte secondu u valore di a fattura, è hà dettu: "A riduzione di e maturità affetta negativamente u cummerciu di l'automobile. Mentre i tassi d'interessu aumentanu, a riduzione di e maturità impedisce u cummerciu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*