A Famiglia Viaghjà cù u Trenu Expressu Orientale hà avutu una scossa di mezzanotte

Lanciate un muzzicu à a famiglia chì viaghja cù u trenu express orientale à mezzanotte
Lanciate un muzzicu à a famiglia chì viaghja cù u trenu express orientale à mezzanotte

Una famiglia chì viaghjava in u trenu di l'Eastern Express hè stata scossa à mezanotte. Quandu hè statu determinatu chì eranu in cuntattu cù u virus Corona, sò stati scaricati in a stazione di Kırıkkale è in quarantena in u dormitoriu.

In u scopu di e misure Covid-19 sottu a coordinazione di l'Uffiziu di u Guvernatore di Kırıkkale, e squadre di u Centru Pruvinciale di Controlu di l'Epidemie realizanu inspezioni 24 ore. U numeru di persone in quarantena durante l'ispezioni è l'ispezioni per via di e notificazioni hè ancu in crescita.

Questa volta, una famiglia chì hè stata trovata in cuntattu cù Covid-19 mentre viaghjava da Ankara à Sivas in u trenu Eastern Express hà sperimentatu un scossa di mezzanotte. A famiglia, chì hè ghjunta da u trenu in a stazione di Kırıkkale, hà dumandatu aiutu à u Centru di Chiamata d'Emergenza 112 per ùn diventà un fuggitivu. Una squadra hè stata mandata da u Centru Pruvinciale di Controlu di l'Epidemie cù a notificazione.

In u cuntrollu di u codice HES fattu da e squadre di filiazione, era capitu chì a quarantena di a mamma CD (40), u babbu MD (46) è i so figlioli MD (18) cuntinuavanu. Una multa amministrativa di 4 mila 50 lire hè stata imposta à a famiglia chì hà violatu a quarantena.

Hè statu ancu in quarantena in un dormitoriu affiliatu à a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*