Apertura di a 26ª Fiera Internaziunale di Pietra Naturale è Tecnulugia di Marble İzmir

A fiera internaziunale di petra naturale è tecnulugia di marmura izmir hè aperta
A fiera internaziunale di petra naturale è tecnulugia di marmura izmir hè aperta

A fiera più impurtante di l'esportazioni di pietra naturale di Turchia hè stata aperta a 26th Marble İzmir - Fiera Internaziunale di Pietra Naturale è Tecnulugia. Sottolineendu i cuntributi di a Fiera di Marble İzmir, chì cuntinuerà finu à u 28 d'aostu, à u settore, u vice-sindacu di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Mustafa Özuslu, hà dettu: "A Fiera di Marble İzmir hè a vita di l'esportazioni di pietra naturale di Turchia".

A pausa di dui anni di Marble İzmir Fair, chì hà fattu cuntributi significativi à l'esportazioni di petra naturale, per via di a pandemia hè ghjunta à a fine. L'apertura di a 26th Marble İzmir - Fiera Internaziunale di Petra Naturale è Tecnulugia, urganizata da İZFAŞ è ospitata da a Municipalità Metropolitana di İzmir sottu l'auspici di u Ministeru di u Cummerciu; İzmir Municipalità Metropolitana Vice Sindaco Mustafa Özuslu, CHP İzmir Deputy Bedri Serter, CHP İzmir Vice Ministru Murat, AK Party Denizli Deputy Şahin Tin, İzmir Vice Governatore Hulusi Doğan, Assemblea Turchi di Esportatori (TİM) Presidente di l'Energia è Ministri Gülle İM Direttore Generale di MAPEG Cevat Genç, TR Ministeru di Cummerciu Direttore Generale di Esportazioni Özgür Volkan Ağar, Presidente di u Cunsigliu di u Settore Minerariu di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi Aydın Dinçer, Presidente di l'Associazione di Exportatori di Mine Egee Mevlüt Kaya, TÜMMER Presidente di u Cunsigliu İbrahim Alimoğlu, Segretariu Generale Metropolitanu di Dr. . Buğra Gökçe, sindaci di distrittu, rapprisentanti di u settore, capi è rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, rapprisentanti di partiti pulitichi, burocrati è accademichi anu participatu.

"Cù a cuntribuzione di a fiera, l'esportazioni di petra naturale anu aumentatu à 2 miliardi di dollari"

Esprimendu chì a Fiera di Marble İzmir hè in un puntu impurtante per a Turchia, u Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Mustafa Özuslu, hà dettu: "A nostra esportazione totale di pietra naturale era di 77 milioni di dollari in u primu annu di Marble İzmir. Cù a cuntribuzione di a fiera, chì hè stata tenuta per a 25a volta, l'espurtazioni di pietra naturale di Turchia anu aumentatu à 2 miliardi di dollari. Inoltre, in l'ultimi 10 anni, l'esportazioni di petra naturali anu cuntribuitu à circa 20 miliardi di dollari à l'economia turca. In u 2021, hè statu registratu chì avemu esportatu circa 4.5 milioni di tunnellate di esportazioni finu à avà ".

simu quì

Esprimendu chì Marble İzmir hè un centru chjaru di interazione sia per a cità sia per u paese, Özuslu hà dichjaratu chì İZFAŞ hè una fonte di orgogliu. Enfatizendu e misure epidemiche, Özuslu hà dettu: "Cum'è a Municipalità Metropolitana di İzmir, sustenemu tuttu u nostru sustegnu à a forte capacità istituzionale chì İZFAŞ hà presentatu cù u scopu di aumentà l'esportazione di u settore ascultendu tutte e aspettative è e dumande di u settore. rapprisentanti è scuntrà li in un ambiente chjamatu "Nisuna fiera pò esse tenuta in un tali prucessu". Semu cuscenti di u valore ecunomicu, culturale è diplomaticu di Marble İzmir. Stu valore ùn deve esse pregiudicatu in ogni circustanza; Vogliu spiegà cun sincerità chì ci mubilisciamu cù tutte e nostre forze per ùn fà male à a misura di a fiera è à l’acqua vitale ch’ella dà à l’ecunumia urbana. Semu quì, continueremu à esse quì ", disse. Enfatizendu chì u marmaru hè statu utilizatu in punti impurtanti in a storia, Özuslu hà dettu: "Sò felice di esse cun una cumunità chì valuta u valore di sta petra antica cù una vista chì ùn a misura micca solu cù u mercatu".

Apremu e nostre porte dopu à 2 anni

Esprimendu chì sò felici di esse di novu inseme, u direttore generale di İZFAŞ Canan Karaosmanoğlu Buyer hà dettu: "Dopu à 2 anni, apremu e porte di Marble İzmir. Tutti inseme, simu quì di novu in Fuar İzmir. Salutu tutte e cumpagnie, presidenti, architetti, ingegneri, impiegati è travagliadori di u nostru settore, chì anu cuntribuitu più di 26 miliardi di dollari à l'espurtazioni di Turchia in 20 anni. Hulusi Doğan, Vice-Guvernatore di İzmir, hà dettu: "A produzzione di marmura hè sudatu, a so vendita, u marketing è l'esportazione hè ancu sudatu di a mente. Sì i dui sò inseme, sò perfetti ".

Presidente di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM) İsmail Gülle, TR Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali MAPEG Direttore Generale Cevat Genç, TR Ministeru di Cummerciu Direttore Generale di Esportazioni Özgür Volkan Ağar, Assemblea di Esportatori Turchi Presidente di u Cunsigliu di Settore Minerariu Aydın Dinçer, Presidente di u Cunsigliu di l'Unione di Esportatori Minieri Egei Mevlüt Kaya è TÜMMER Presidente di u Cunsigliu İbrahim Alimoğlu hà fattu discorsi nantu à i cuntributi di Marble İzmir Fair à u settore, u so sustegnu à l'esportazioni è u futuru di l'urganizazione fiera.

Cuntribuzione fiera à l'ultimu trimestre di l'annu in figuri di l'esportazione

A fiera, chì hà fattu grandi cuntributi à l'esportazioni di petra naturale di Turchia, cuntinueghja à apre novi porte di u cummerciu per u settore cù u so cumitatu d'acquistu è l'attività di i visitori. L'Associazione di Esportatori di Minerali di l'Egeu (EMİB) è l'Associazione di Esportatori di Minerali d'Istanbul (İMİB) sustene u prugramma di Delegazione di i Cumpratori, chì hè urganizatu ogni annu in u scopu di a Fiera di Marble İzmir, cù i paesi chì portanu. L'Emirati Arabi Uniti, Bahrain, l'Italia, l'Oman, i Stati Uniti è a Russia sò trà i paesi purtati in u Programma di Missione di Cumpratore urganizatu da l'associazioni, rispettivamente. In u scopu di u prugramma di Delegazione di Cumpratore urganizatu da İZFAŞ, Germania, Albania, Azerbaijan, Bulgaria, Algeria, Francia, Palestina, Georgia, Paesi Bassi, Iran, Israele, Qatar, Kuwait, Kosovo, Libia, Libanu, Egittu, Pulonia, Romania, Ghjordanu è Grecia A participazione si faci da. Quandu entremu in l'ultimu trimestre di l'annu, i figuri di l'esportazione di u 2021 seranu rinfurzati cù a fiera è l'unione di u settore.

Ricevutu un certificatu di serviziu sicuru

Offrendu suluzioni alternative à e cundizioni di u mondu cambiante è in via di sviluppu, İZFAŞ hè diventata una di e prime istituzioni à riceve u Certificatu di Serviziu Sicuru TSE Covid-19 in marzu passatu. A più grande fiera specializata di Turchia, chì ùn pudia esse tenuta in 2020, a 26th Marble İzmir apre e so porte cum'è a prima fiera fisica organizata da İZFAŞ in Fuarizmir durante u periodu pandemicu. A fiera hè urganizata cù u scopu di u certificatu di serviziu sicuru TSE in cunfurmità cù i requisiti di e cundizioni pandemiche. L'ingressu di i visitori serà mascheratu per quattru ghjorni, ottenendu u codice HEPP è cuntrullatu secondu a densità di a zona. A fiera hè tenuta in cunfurmità cù e regule di l'Organizazione Mondiale di a Salute, u Ministeru di a Salute TR è TOBB.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*