Last minute ! Test PCR necessariu in cuncerti, cinema, teatri è trasportu publicu

A prova pcr hè diventata ubligatoria in cuncertu, cinema, teatru è trasportu publicu
A prova pcr hè diventata ubligatoria in cuncertu, cinema, teatru è trasportu publicu

U Ministeru di l'Interior hà mandatu una circular à 81 guvernatori pruvinciali nantu à "Obligazione di Test PCR per Alcune Attività".

In a circular, hè statu dichjaratu chì per minimizzà u risicu di l'epidemie di coronavirus (Covid-19) in quantu à a salute publica è l'ordine publicu, l'elementu più putente in a lotta contru l'epidemie hè l'attività di vaccinazione realizata annantu una basa vuluntaria, in più di i principii basi di a lotta contru l'epidemie, a pulizia, a maschera è e regule di distanza.

In a circular, hè statu enfatizatu chì un grande prugressu hè statu fattu in i studii di vaccinazione in u nostru paese, u livellu di 73% in a vaccinazione di a prima dosa è di 55,5% in a vaccinazione di a seconda dosa, è u numeru di casi epidemichi, pazienti è morti in u circondu. e persone chì anu cumpletu u prucessu di vaccinazione hè à livelli assai bassu.

Ancu in a circular, u nostru presidente, Mr. In u Gabinettu Presidenziale cunvucatu u 19 d'Agostu 2021 sottu a presidenza di Recep Tayyip Erdoğan, u cursu di l'epidemie in u nostru paese, a distanza coperta in l'attività di vaccinazione, studii nantu à u sviluppu di vaccini domestici è l'esitazione osservata in certi segmenti di a sucietà in quantu. L'attività di vaccinazione hè stata discussa in cunsiderà i cunsiglii di u Ministeru di a Salute è u Cunsigliu di Scienze Coronavirus. Hè statu dichjaratu chì hè statu decisu di implementà e misure. E misure pigliate sò listate cusì:

Ancu s'è i studii di vaccinazione cuntinueghjanu à esse realizatu nantu à una basa vuluntaria, l'infurmazioni è l'attività di guida destinate à eliminà l'ansietà è l'esitazioni di quelli chì anu esitatu nantu à a vaccinazione seranu enfatizzati sottu a coordinazione di i guvernatori è i guvernatori di u distrittu. Per questu scopu, studii di larga basa seranu realizati cù a participazione è u sustegnu di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche pertinenti, i guverni lucali, l'urganisazioni non governamentali, i capi è i capi d'opinioni.

Da u luni 6 settembre 2021, e persone chì ùn sò micca vaccinati; Un test PCR cù un risultatu negativu serà ubligatoriu per a participazione di i citadini in attività cum'è cuncerti, cinemas è teatri. In questu cuntestu, l'operatori / l'urganizatori seranu dumandati nantu à a malatia vaccinata / passata (secondu u periodu di immunità scientifica dopu a malatia Covid-19) o u test PCR negativu realizatu un massimu di 48 ore fà, via u codice HES, à u entrata à l'avvenimenti.

Se a persona ùn hà micca avutu a malatia o ùn hè micca vaccinata o hà un test PCR negativu, ùn serà micca permessu di participà à l'eventu.

Ci sarà ancu un test PCR negativu per viaghji interurbani in aereo, autobus, trenu o altri veiculi di trasportu publicu, eccettu i veiculi privati, da e persone chì ùn sò micca vaccinati o chì ùn anu micca avutu a malatia. In questu cuntestu, à partesi da u luni 6 settembre 2021, e cumpagnie di viaghju metteranu in discussione a malatia vaccinata/passata (secondu u tempu chì hè scientificamente cunsideratu immune dopu a malatia Covid-19) o a prova PCR negativa realizata un massimu di 48 ore. fà, via u codice HES, in u stadiu di l'admission à u veiculu. Se a persona ùn hà micca avutu a malatia o ùn hè micca vaccinata o hà un test PCR negativu, queste persone ùn anu micca permessu di viaghjà.

Da i guvernatori / i guvernatori di u distrittu, u cuntrollu di a prova PCR nantu à u codice HES pò esse dumandatu da e decisioni di u Cunsigliu di Igiene Provinciale / Distrettuale per e persone non vaccinate o micca vaccinate chì prufittàranu di altre attività o attività in quale e persone assistenu cullettivamente in e so pruvince. /distretti.

Hè vistu chì i cumpurtamenti cum'è l'abbracciamentu è a manu, chì sò evitati in cunfurmità cù a regula di distanza, sò diventati generalizati in a sucetà in particulare recentemente. I sforzi per ricurdà à i citadini l'impurtanza di alluntanassi da attività cum'è a striscia di mani / abbracci, chì sò una parte di a nostra cultura, ma aumentanu a diffusione di l'epidemie durante a lotta contru l'epidemie, cuntinueghjanu sottu a coordinazione di i guvernatori è di u distrittu. guvernatori.

In cunfurmità cù questi principii, in cunfurmità cù l'Articuli 27 è 72 di a Legge di Salute Pùbblica, e decisioni di i Cunsiglii di Salute Pùblicu Pruvinciale / Distrettuale seranu pigliate prontamente, è ùn saranu micca disrupzioni in a pratica è nisuna lagnanza serà causata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*