ASPİLSAN Producerà Batterie per Sistemi Ferroviari in Turchia

Aspilsan pruducerà e batterie di i sistemi ferroviari in Turchia
Aspilsan pruducerà e batterie di i sistemi ferroviari in Turchia

Ferhat Özsoy, Direttore Generale di ASPİLSAN Enerji AŞ, hà dettu chì a cumpagnia hà cuminciatu à pruduce batterie di u sistema ferroviariu in Turchia è hà dettu: "Videremu chì installeremu e nostre batterie di l'aeronave in tutte e compagnie aeree, in particulare Turkish Airlines, in u periodu à vene. "

In particulare in l'Industria di Difesa; ASPİLSAN Energy, chì cuntinueghja à sviluppà suluzioni di almacenamiento d'energia per parechji settori coperti da l'ecosistema di mobilità cum'è l'aviazione, u spaziu, i trasporti, l'automobile è a medicina, hà introduttu u so novu logu, chì hè u simbulu di a so nova visione focalizzata in "cambiamentu sustinibili è continuu". sviluppu', à a cirimonia celebrata à i 40 anni di a so creazione.

A cerimonia tenuta in Kayseri OSB Conference Hall hà assistitu da u Rettore di l'Università Erciyes Prof. Dr. Mustafa Çalış, Rettore di l'Università di Kayseri Prof. Dr. Kurtuluş Karamustafa, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Kayseri Hüseyin Beyhan, u presidente di u Cunsigliu di ASPİLSAN Necati Tekin, u direttore generale di l'ASPİLSAN Ferhat Özsoy è invitati anu assistitu.

Dopu un mumentu di silenziu è l'Innu Naziunale, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di ASPİLSAN, Necati Tekin, hà fattu un discorsu è hà dettu: "Mentre ASPİLSAN era una sucietà creata per pruduce batterie per i radii di u persunale di e Forze Armate Turche in l'anni quandu hà iniziatu. operante, u nostru scopu primariu oghje hè u core di u nostru paese è a so storia di u cummerciu arradicata.Lithiumion Technology Center hè statu stabilitu in Kayseri. Cù questi investimenti, serà stabilitu un centru di produzzione pioniere. Un grande sustegnu serà furnitu à a produzzione domestica è naziunale aumentendu a varietà di u produttu ghjornu per ghjornu cù l'aumentu di e risorse umane. À a prima tappa, seremu pronti per una capacità annuale di 21 milioni di batterie cù cunniscenze è infrastruttura tecnologica. Mentre u rolu di ASPİLSAN Energy hè statu in generale in a direzzione di l'imballu è a produzzione, hè avà ghjuntu à una pusizione chì cuncepisce, sviluppa è pruduce tecnulugia, riducendu cusì a dipendenza straniera in u so campu. Malgradu l'epidemie di covid19 chì hà affettatu u mondu, ASPİLSAN hà aumentatu u so impiegu, è hè cresciutu cumparatu cù l'annu precedente, à u cuntrariu di a diminuzione di fronte à i prublemi ecunomichi mundiali. Cù sta crescita, a nostra cumpagnia hà guadagnatu una identità più muderna è tecnologica in linea cù i sforzi di rinnuvamentu è di cambiamentu chì avemu principiatu in 2020 ".

"Semu diventati u pruduttore di a batteria di u sistema ferroviariu di Turchia"

Ferhat Özsoy, Direttore Generale di ASPİLSAN, hà dettu: "I nostri prucessi di certificazione, chì sò una di e cundizioni basi per chì i nostri prudutti sò cummercializati in diversi mercati, cuntinueghjanu. Dapoi u 2016, avemu alluntanatu a strada per e nostre batterie per esse aduprate in l'aeronautica civile, cum'è avemu fattu lotte seri soprattuttu in Europa, avè e nostre batterie testate prima in Europa è dopu in USA, ottenendu u certificatu di l'Agenzia di l'Aviazione Europea. cun grande cunsumu d'energia, è per i nostri aerei militari. . Questu Aostu hè statu un mesi assai auspicious per noi. Avemu fattu a certificazione. Speremu, in u periodu à vene, videremu chì stallà e nostre batterie di l'aviò in tutte e compagnie aeree, in particulare Turkish Airlines. Tuttavia, avemu ancu intrutu in u mercatu in sistemi ferroviari. Quì, vogliu ringrazià in particulare Kayseri Transportation. Supportenduci in questu sensu, avemu intrutu in u mercatu per pruvà è appruvà i nostri primi prudutti, è avà avemu diventatu u pruduttore di a batteria di u sistema ferroviariu di Turchia. Ricertamenti, avemu firmatu cuntratti per copre e batterie di TCDD è Istanbul Metro, è ancu Samsun, Kayseri è Adana. Continuemu a nostra attività in questu sensu ", disse.

U novu logu di Aspilsan

A creazione di u nostru novu logu hè stata cumpletata in un periudu di 2020 mesi, secondu a necessità vista in linea cù i sforzi di cambiamentu è rinnuvamentu di Aspilsan iniziati in 5. In questa direzzione, pruposte è studii preliminari da 3 diverse agenzie di publicità sò state prese è valutate è hè statu decisu di travaglià cù una sucietà di cunsultante in Kayseri. In a prima tappa, 16 differente Logos sò stati travagliati è u numeru hè statu ridutta à 6 cum'è u risultatu di un cumitatu custituitu di impiegati da ogni dipartimentu, sondaggi è attelli. In a siconda tappa, 3 loghi sò stati discututi in u votu di u cunsigliu esecutivu Aspilsan, è in l'ultima tappa, u nostru logu hè statu sceltu da u Cunsigliu di Amministrazione Aspilsan.

U nostru logu sprime basamente un ciculu custituitu da e lettere a è e di l'energia Aspilsan. Quandu e lettere si riuniscenu, formanu ancu un simbulu infinitu è ​​esprimenu chì l'energia esiste in tutti l'area di a nostra vita è chì ci hè un ciculu infinitu. I culori è i linii rounded utilizati rapprisentanu a produtividade di Aspilsan è u nostru culore naziunale, Turchese. E lettere minuscule enfatizzanu ancu a nostra modestia è e linee taglienti a nostra determinazione. Mentre u nostru logu mostra chì simu una sucietà d'alta tecnulugia cù u so aspettu mudernu, hè ancu cumpletu cù a definizione di "Era di l'Energia" datu à a nova era.

U novu logu di Aspilsa

B.C. A gradazione tonale di u nostru culore naziunale TURQUOISE, chì hè ghjuntu finu à l'oghje da u 8u seculu è intrutu in a literatura mundiale cum'è "Turkish Blue", esprime a trasfurmazioni è u cambiamentu di Aspilsan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*