U software mobile 'Auto Train Brain' sviluppatu per i zitelli cù dislessia rinnuvatu

Auto train brain, u software mobile sviluppatu per i zitelli cun dislexia, hè statu rinnuvatu
Auto train brain, u software mobile sviluppatu per i zitelli cun dislexia, hè statu rinnuvatu

L'interfaccia di u software mobile Auto Train Brain sviluppatu per i zitelli cun dislexia hè stata rinnuvata da stagiari d'estate da l'Università Işık è l'Università Sabancı.

Dr. L'interfaccia di u software mobile chjamatu "Auto Train Brain" sviluppata da Günet Eroğlu per i zitelli dislessici chì anu difficultà in a vita di a scola è l'apprendimentu, hè stata aghjurnata da l'Università Işık è l'Università Sabancı di l'Ingegneria Informatica di l'estate in u quadru di a responsabilità suciale. Auto Train Brain riduce l'effetti di a dislexia, chì hè un subgruppu di disabilità d'apprendimentu specifichi è ùn pò micca esse trattatu cù medicazione, è aiuta i zitelli à aumentà u so successu scola.

Aghjunghjite parechje funziunalità novi à l'interfaccia utente di Auto Train Brain chì i zitelli è e famiglie amarà

In un studiu clinicu realizatu nantu à i zitelli di 7-10 anni cù dislexia in Turchia, hè statu osservatu chì u neurofeedback è l'apprendimentu multisensoriale pruducianu risultati statisticamente significativi in ​​l'ortografia è a comprensione di lettura. Günet Eroğlu hà cuncepitu è ​​​​sviluppatu l'applicazione, chì hè stata cuncepita è sviluppata sottu a cunsulenza di l'Università Sabancı Facultà di Ingegneria è Scienze Naturali Deputy Dean Selim Balcısoy è Müjdat Çetin Müjdat Çetin, durante u prugramma di Dutturatu in Ingegneria Informatica di l'Università Sabancı, è l'interfaccia utilizata durante a clinica. U travagliu hè una forma simplice è pocu cumplicata in cunfurmità cù l'essenza di u studiu scientificu.

Dopu chì u studiu clinicu hè statu finitu, assai famiglie è zitelli cun dislexia da casa è straneru cuminciaru à aduprà Auto Train Brain. Cum'è u tassu d'usu aumentava, ci era bisognu di sviluppà è diversificà l'interfaccia di u produttu in cunfurmità cù e richieste di e famiglie è di i zitelli. Cunsiderendu chì i migliori studienti universitari cunnosci i bisogni di i zitelli, postu chì sò cresciuti in u mondu digitale, un novu prughjettu hè statu creatu per i studienti di l'Ingenieria Informatica di l'Università di Işık è di l'Università Sabancı per cuncepisce è organizà schermi Auto Train Brain.

Dr. Trà e persone 4107 chì anu pigliatu u corsu di Programmazione Android COMP55 datu da Günet Eroğlu à l'Università di Işık, i primi 5 prughjetti chì anu sviluppatu l'interfaccia di più successu anu ghjuntu à a finale per via di a valutazione è questi prughjetti sò stati integrati l'un à l'altru in u scopu. di u stage d'estate. Studenti senior di Ingegneria Informatica di l'Università di Işık Beyza Feyzioğlu, Kıvanç Güngör, Seray Şimşek, Sezer Özaltun è Tunç Bora Tamsan anu travagliatu inseme nantu à stu prughjettu cum'è una squadra è cumminanu i prughjetti sviluppati individualmente in u stage d'estate.

Sabancı Üniversitesi’nden yaz stajı için HMS A.Ş.’de çalışmaya başlayan Sabancı Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği öğrencileri, Buse Sümer ve Nikan Lahut; Auto Train Brain’in yazılım düzenlemelerini yürüten ve yöneten, aynı zamanda Sabancı Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği mezunu Jak Kohen ve Zafer Çalık ile birlikte, hem mobil hem web arayüzünü yapılandırıp, yeni ekranlar eklediler; nörogeribildirim arayüzünün Spotify, Youtube ve top animasyonu ile çeşitlendirilmesine ve etkinliğinin artırılmasına, sistemden alınan raporların kalitesinin artırılmasına katkıda bulundular.

Cù l'interfaccia mobile recentemente creata è u situ web ricreatu, Auto Train Brain hè avà prontu à esse usatu da i zitelli cun dislexia in Turchia è in u mondu cun marketing digitale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*