Centinaie di telefunini sequestrati in compartimenti nascosti di dui veiculi in Habur

Centinaie di telefunini sò stati sequestrati in i compartimenti secreti di dui veiculi.
Centinaie di telefunini sò stati sequestrati in i compartimenti secreti di dui veiculi.

Duranti l'operazioni realizate à a Porta Doganale di Habur da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di u Cummerciu, un totale di 690 telefuni mobili sò stati sequestrati in u cisterna di carburante di un autobus cercatu è in i compartimenti sicreti creati à a junzione di e roti di un camion. .

In u risultatu di l'analisi di risichi realizatu da u persunale di a Direzzione di l'Intelligenza è l'Intelligenza Doganale di Habur, dui veiculi chì venenu da l'Iraq à Turchia sò stati valutati cum'è risicatu. L'autobus è i camioni chì arrivanu in Turchia à intervalli di pochi ghjorni sò stati seguiti in l'area doganale.

In a prima operazione, una cuncentrazione sospetta hè stata trovata in u tank di carburante di l'autobus, chì hè stata mandata per scanning di raghji x. Dopu, l'autobus hè statu purtatu à l'hangar di ricerca per un cuntrollu detallatu. In l'esaminazione fatta quì, hè statu capitu chì una parte di u tank di carburante di u veiculu hè stata tagliata, è dopu u pezzu tagliatu hè stata ri-saldata è muntata à u tank. Questa rùbbrica hè stata aperta da i guardiani è un totale di 517 telefunini mobili di diverse marche, imbulighjate in sacchetti neri è imballati in una manera impermeable, sò stati sequestrati in u compartment secretu creatu in u magazzinu di u veiculu.

In l'altra operazione, chì hè stata realizata uni pochi di ghjorni dopu à sta operazione, i squadre di l'Uffiziu Doganale suspettavanu un camion sta volta, è u camionu, chì era cunsideratu risicatu dopu l'analisi, hè statu mandatu à u dispusitivu di scanning x-ray.

Dopu à l'scan, a densità sospetta hè stata trovata à i punti di junction di e roti, chì sò chjamati camion è assi. Dopu, u veiculu hè statu purtatu à l'hangar di ricerca è i pneumatici di u camionu sò stati sguassati prima per ghjunghje à e zone induve a densità sospetta hè stata rilevata. Quandu i pneumatici sò stati sguassati, hè statu vistu chì i articuli di rota di i rimorchi di camioni sò stati chjusi cù saldatura. Un totale di 173 telefoni cellulari intelligenti sò stati sequestrati in un compartimentu secretu creatu apposta quandu e parti saldate à queste zone sò state tagliate è aperte.

In u risultatu di u travagliu dedicatu di e squadre di l'Assistenza Doganale, i telefunini mobili cù un valore di u mercatu di circa 2 milioni di lire, chì sò stati truvati in i compartimenti secreti di i veiculi, è i veiculi utilizati in u trasportu di sti telefoni sò stati sequestrati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*