Tracce di u disastru di l'inundazione, in quale 11 persone anu persu a so vita in Giresun, sò sguassate

e tracce di u disastru sò state sguassate in giresunda
e tracce di u disastru sò state sguassate in giresunda

Hè passatu 1 annu da u disastru in Giresun. U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture guarì e ferite in Giresun in pocu tempu dopu à u disastru di inundazioni in quale 11 persone anu persu a so vita. I ponti è e strade affettate da l'inundazione sò stati ricustruiti in pocu tempu è messi à a disposizione di i citadini. In particulare a faccia di Dereli hè stata completamente cambiata.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione annantu à l'anniversariu di u disastru di l'inundazione causatu da a più alta precipitazione di l'ultimi 22 anni u sabbatu 2020 d'Aostu 21 in u centru di a cità di Giresun è Dereli, Doğankent, Tirebolu, Espiye, Güce, Görele. è i distretti di Yağdere.

"Avemu pigliatu tutte e misure necessarie è cuntinuemu à piglià"

Dichjarà chì anu largamente sguassatu e tracce di l'inundazione, u ministru Karaismailoğlu hà ricurdatu chì e ferite sò state guarite è a vita hè tornata à a normale in u distrittu di Dereli, chì hè statu u più affettatu da u disastru, è hà dettu: "L'annu passatu, quandu avemu misu u pede per a prima volta. in a regione, ci era una stampa terribili. Da u primu mumentu, avemu travagliatu per sguassà e tracce di stu disastru cù u spiritu di mubilisazione. Rapidamente, dopu avè assicuratu u flussu di a vita di ogni ghjornu, avemu principiatu i travaglii di l'infrastruttura è a custruzzione di e nostre strutture permanenti, è in un annu, avemu eliminatu e lagnanza di tutti i nostri citadini. Avemu finitu a maiò parte di i nostri ponti è strade. L'annu passatu è questu annu, avemu persu a nostra vita per via di sti disastri. U nostru dulore hè frescu cum'è u primu ghjornu. Ricordo una volta di più i nostri cari martiri è citadini, morti in u disastru di l'inundazione, cù pietà. Chì Diu ùn ci lascia mai più soffre cusì. Avemu pigliatu è cuntinuemu à piglià tutte e misure necessarie per prevene queste soffrenze di novu ", disse.

"I prublemi in u trasportu sò stati risolti rapidamente"

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì da i primi mumenti di u disastru, l'intervenzioni sò state fatte in tutte e rotte affettate da l'inundazione in u modu più veloce è i flussi di trafficu sò stati assicurati. In u risultatu di u travagliu chì avemu fattu, avemu apertu tutte e 6 strade principali chì sò state chjuse à u trasportu immediatamente ", disse.

"Avemu furnitu accessu à tutti i paesi aprendu 527 chilometri di strade"

Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu furnitu trasportu ininterrottu nantu à l'autostrade Dereli, Doğankent, Soğukpınar, Çaldağ, Yağdere-Alucra. Strada Provinciale Kovanlık-Aydındere, Strada Provinciale Giresun-Çaldağ-İnişdibi, Strada Provinciale Giresun-Dereli-Şebinkarahisar (cumpresu 1 ponte), Strada Provinciale Espiye-Yağlıdere-Alucra, Strada Provinciale Espiye-Soğukpınar, Strada Statale Tirebolu-Doğankpınar (1 piece) Ponte inclusu), altri ponti danneggiati in a reta stradale KGM (4 Ponti), Espiye District Avluca-Ericek Road, Dereli District Akkaya Road, 15 ponti danneggiati chì culliganu e strade di u paese di u gruppu eccettu a rete stradale KGM, un totale di 34 ponti nantu à 108 Strade di gruppu. Avemu apertu a strada di u paese à l'usu di i nostri citadini in pocu tempu. Avemu furnitu accessu à tutti i paesi aprendu 2 chilometri di strade di paese cù una lunghezza di rete di 120 chilometri, chì sò stati affettati da u disastru ", disse.

 "I citadini sò felici cù u cambiamentu"

Enfatizendu chì i citadini di Dereli, u distrittu più affettatu da u disastru di l'inundazioni, eranu soddisfatti di u cambiamentu in u periodu di un annu, u Ministru Karaismailoğlu hà enfatizatu chì l'infrastruttura dannata hè stata rinnuvata è hà dettu:

"U nostru statu travaglia cun grande devozione. In ogni disastru, i migliori esempi di sulidarità cù tutti i nostri amichi è citadini sò esposti. In u disastru l'annu passatu, avemu cuntinuatu u nostru travagliu cù millaie di persone è veiculi, è avemu salvatu i nostri citadini in modu sicuru. Avemu demolitu è ​​ricustruitu i ponti chì sò stati distrutti da l'inundazione. À a fine di l'annu passatu, avemu prisentatu u nostru Ponte di i 6 Martiri à u serviziu di i nostri citadini. Avemu ancu cumpletu u Ponte Akkaya in u centru di u nostru distrittu Dereli. Puderemu dispunibule à i nostri citadini in un futuru assai vicinu. Ùn ci hè nunda chì ùn pudemu micca superà cù l'unità di u statu è a nazione. Custruiremu ghjorni megliu inseme cù u sustegnu di a nostra nazione è u sustegnu di u nostru statu cù i so citadini.

"Cum'è in Giresun, vultemu rapidamente altre zone di disastru à a normale"

Sottulineendu chì l'infrastrutture dannighjate sò state riparate è tutti i prublemi di i citadini sò stati eliminati, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Grazie à e misure chì avemu pigliatu contr'à i disastri, ùn avemu micca avutu prublemi in cumunicazione. U cattivu ritrattu quandu avemu vinutu prima in u distrittu di Dereli ùn esiste più. Ci hè un Dereli più bellu chè prima. Cù u putere è l'esperienza di u nostru statu, i prublemi in e nostre strade, ponti, elettricità è infrastruttura d'acqua di rete sò stati eliminati passu à passu da u principiu di u disastru. I nostri altri ministeri, istituzioni è urganisazioni non governamentali anu rializatu i so duveri travagliendu devotamente. Dereli hè statu assai dannatu da l'inundazione, ma tutte e ferite sò state guarite. Dimustremu u sforzu è u successu chì avemu dimustratu quì per sguassà e tracce di u disastru, in altri spazii di disastru induve avemu luttatu oghje nantu à una basa 7/24. Cum'è in Giresun, torneremu rapidamente altre zone di disastru à a normale ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*