Faremu Più Di Una Vittura Cù TOGG

Faremu di più cà una vittura cù togg
Faremu di più cà una vittura cù togg

A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa hà riunitu u presidente Rifat Hisarcıklıoğlu di TOBB è u Gruppu d'Intraprese Automobilistiche di Turchia (TOGG) è u CEO di TOGG Gürcan Karakaş cù u mondu cummerciale di Bursa. Rifat Hisarcıklıoğlu, chì hà dichjaratu chì l'industria di Bursa avia grandi cose da fà in TOGG, hà dettu: "Custruemu più di una fabbrica in Bursa. Custruemu una basa di tecnulugia, micca solu una basa di produzzione ". disse. U CEO di TOGG, Gürcan Karakaş, hà dettu chì anu più di 30 partenarii cummerciale da Bursa.

BTSO hà firmatu una urganizazione impurtante per l'industria di l'automobile. L'invitatu di a riunione di u settore di u Cunsigliu di l'automobile, moderata da u presidente di BTSO İbrahim Burkay, era u presidente TOBB è TOGG Rifat Hisarcıklıoğlu è u CEO di TOGG Gürcan Karakaş. Cunsigliu di Amministrazione BTSO è Membri di l'Assemblea, Rettore di l'Università di Bursa Uludağ Prof. Dr. Guida Ahmet Saim, Rettore di l'Università Tecnica di Bursa Prof. Dr. Arif Karademir, membru di u Cunsigliu TOBB è u presidente di Bursa Commodity Exchange Özer Matlı, u presidente OİB Baran Çelik, i presidenti di a camera di distrittu è di a borsa di merci è rapprisentanti di u mondu cummerciale anu participatu ancu. Parlendu à l'apertura di u prugramma, Rifat Hisarcıklıoğlu hà ringraziatu u presidente di BTSO İbrahim Burkay è u cunsigliu di direzzione per l'urganizazione.

GRAZIE À BURSA BUSINESS WORLD

Nutendu chì BTSO realiza travaglii impurtanti in particulare in u campu di l'automobile, u presidente Hisarcıklıoğlu hà felicitatu BTSO per i so prughjetti per i settori. Hisarcıklıoğlu hà dettu chì l'industria di l'automobile hè u capu di l'esportazioni in Turchia, "L'articulu più impurtante d'esportazione di Turchia hè a subindustria di l'automobile è di l'automobile. Semu fieri ancu di questu. Oghje, Turchia hè diventata u più grande fornitore d'Europa. Unu di i centri più impurtanti di questu hè Bursa. Micca solu cù i so centri pruvinciali, ma ancu cù tutti i so distretti, a nostra Bursa hè diventata un gigante di l'industria. Vogliu ringrazià i scambii di e camere di a pruvincia è di u distrittu per stu successu. Fanu un bellu travagliu ". disse.

"Avemu un viaghju longu è difficiule"

Hisarcıklıoğlu hà dettu ch'elli anu fattu un viaghju in vittura domestica dopu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà chjamatu à l'Assemblea Generale di TOBB:

"Avemu dettu:" Se site daretu à noi, simu in. Tutti i capi di camere è scambii, a nazione turca hè daretu à noi. Avemu realizatu un primu mudellu in Turchia. 5 grandi holdings si riuniscenu in a produzzione. Per a prima volta in Turchia, avemu principiatu stu viaghju cù 5 grandi cumpagnie chì anu successu in u so propiu campu, induve ognunu dimustrà e so cumpetenze. E nostre cumpagnie credenu in a visione di u nostru presidente. Facemu un viaghju longu è difficiule cù i nostri babbi. C'eranu critichi, ma pochi. Ci era quelli chì dicianu chì ùn pudete micca, vi ingannate. Avemu cura di i nostri affari ".

"UNA GRAN OPPORTUNITÀ PER BURSA"

Dichjarà chì tutti i diritti di TOGG appartenenu à a Turchia, Hisarcıklıoğlu hà enfatizatu chì i travaglii di custruzzione in Gemlik cuntinueghjanu à piena velocità. Dichjarà chì Turkey's Car escerà da a banda à a fine di u 2022 è serà messu in vendita in u 2023, Hisarcıklıoğlu hà dettu: "Questa hè una impresa cumuna. Prima di tuttu, guardemu à vede s'ellu ci hè un fabricatore domesticu per ogni parte. I nostri prucessi di localizazione è di cuncepimentu di veiculi di seconda generazione cuntinueghjanu. L'industriali di Bursa anu un grande travagliu, ci hè una grande opportunità. Questa opportunità ùn deve esse mancata. Ci hè un novu affari. Questu hè veramente un prucessu di trasfurmazioni tecnologichi; tecnulugie di guida elettriche è autonome in l'industria di l'automobile. Nunda serà u listessu ". usatu a frasa.

"SARA UNA BASE TECNOLOGICA"

"Cumu TOGG, continueremu à tuttu u gasu." Rifat Hisarcıklıoğlu hà cuntinuatu: "Quelli chì l'accumpagneranu sò i nostri rapprisentanti di u mondu cummerciale. In a nova liga di l'automobile, realizaremu u sognu di a nazione turca inseme. Cume l'industria di l'automobile si trasforma, avemu da realizà ancu a trasfurmazioni. Avemu da fà più cà una vittura. Per fà questu, avemu bisognu di più di una fabbrica ordinaria. Per quessa, custruemu più di una fabbrica in Bursa. Custruemu una basa di tecnulugia, micca solu una basa di produzzione. Mostreremu i migliori esempi di a 4a rivoluzione industriale è a trasfurmazioni digitale in Bursa. hà fattu dichjarazioni.

"TOGG FACCIARÀ I SETTORI"

U presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà enfatizatu chì u prughjettu di l'automobile domestica, chì purterà Turchia à a liga mundiale in a cumpetizione glubale, custituiscenu ancu u principiu di a trasfurmazioni radicali in l'ecunumia.

U presidente Burkay hà dichjaratu chì u mondu sanu scuntrà una marca turca cumpetitiva cù u veiculu chì i diritti intellettuale è industriale appartenenu à Turchia. Dichjarà chì l'intelligenza artificiale hè sempre più in prima linea in l'automobile cum'è in ogni campu, Burkay hà dettu: "E cumpagnie tecnologiche principali di u mondu cum'è Google, Amazon è Apple entranu avà in u settore di l'automobile. Unu di l'attori impurtanti in l'industria di l'automobile in a nova ecunumia serà start-ups. U nostru sapè fà tecnologicu in u prughjettu di l'Automobile di Turchia serà l'igniter di parechji altri settori. A nostra industria serà digià preparata per a prossima età cù tutti i so elementi ". disse.

"CIRCEmu à cuntribuisce di più à TOGG"

Ricordendu chì BTSO hè una di e prime urganisazioni à annunzià u so sustegnu à a produzzione di l'automobile domestica, u presidente Burkay hà dettu: "Cù a mossa di trasfurmazioni avemu principiatu 8 anni fà in nome di a trasfurmazioni di l'industria cunvinziunali in l'industria di l'alta tecnulugia media è alta, tecnulugia avanzata. cum'è TEKNOSAB, BUTEKOM, Model Factory, GUHEM, MESYEB sò stati purtati à Bursa, prughjetti focalizzati, investimenti in risorse umane è opportunità di logistica anu purtatu Bursa à u fronte di 26 cità chì sò candidati à esse u centru di produzzione di l'automobile domestica. Trasfurmendu a so infrastruttura di fabricazione avanzata è a subindustria in tecnulugia avanzata, Bursa farà sente u so putere in a produzzione naziunale di l'automobile di Turchia in u megliu modu pussibule. In questu sensu, u Centru di Ricerca è Eccellenza di Materiali Compositi Avanzati, chì avemu messu in opera sottu u paraplu di BUTEKOM, è i nostri centri di eccellenza in micromeccanica è microelettronica, u nostru ULUTEK Technopark, ghjucà un rolu assai impurtante in u sviluppu di equipamentu tecnologicu di a nostra automobile domestica è software di guida autonoma. Semu ancu pronti à urganizà tutte e furmazioni necessarie per TOGG in a Fundazione Educazione BTSO BUTGEM, chì realiza travaglii esemplarii cù u scopu di risponde à i bisogni di risorse umane qualificate di u mondu cummerciale. Vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru presidente, u nostru guvernu, u Gruppu di Iniziativa Automobile di Turchia è u presidente TOBB Rifat Hisarcıklıoğlu ". disse.

"A TURCHIA HA UN POTENTIAL IMPORTANTE"

U CEO di TOGG, Gürcan Karakaş, hà dichjaratu chì e vendite di vitture elettriche è a quota di mercatu anu aumentatu in u mondu è chì a parte di e vitture di combustione interna scenderà sottu à u 2033 per centu in 50. Nutendu chì l'aumentu di a diversità di i prudutti è l'espansione di l'infrastruttura di ricarica in u mondu aumenterà u voluminu è a parte di e vendite di vitture elettriche, Karakaş hà dettu: "U nostru paese hà una struttura chì hà un potenziale di mercatu crescente è pò risponde à a dumanda crescente. Quandu guardemu à i centri di l'automobile di Turchia, simu in quellu triangulu. Cridemu chì avemu principiatu l'affari in u locu ghjustu. U mercatu di l'automobile turcu hà un altu potenziale di crescita ". usatu e frasi.

"Avemu più di 30 PARTNERS COMMERCIALE DA BURSA IN TOGG"

Gürcan Karakaş hà dichjaratu chì anu u scopu di creà una marca globale chì a pruprietà intellettuale è industriale appartene à 100% à Turchia è di furmà u core di l'ecosistema di mobilità turca. Karakaş hà dettu: "À l'iniziu di a produzzione, avemu prumessu 51 per centu per a tarifa lucale. Avemu u scopu di ghjunghje à u 3 per centu in 68 anni. U prublema impurtante quì hè chì travagliammu inseme cù i nostri fornituri in certe trasfurmazioni. in TOGG; Avemu partenarii cummerciale in più di 30 regioni di Bursa. Vogliu enfatizà ancu questu. Continuemu à cultivà l'ecosistema trasfurmendu cù i nostri partenarii di cummerciale ". disse.

TOGG RIVE I CAMPIONATI

U presidente di l'Associazione di l'Esportatori di l'Industria Automobilistica Uludağ, Baran Çelik, hà ancu attiratu l'attenzione à l'impurtanza di novi passi chì feranu a diferenza in l'industria di l'automobile. Sottulineendu chì TOGG serà una parte di una trasfurmazione impurtante in questu prucessu, Çelik hà dettu: "TOGG hè u passu più impurtante fattu in questu sensu. In u 2023, u nostru veiculu domesticu è naziunale, chì serà pruduttu da TOGG, sbarcarà nantu à u campu. Semu cunfidenti chì TOGG hà da fà una grande cuntribuzione à e dati chì vinceranu l'ultimu campionatu di 2023 anni di esportazioni di l'industria automobilistica turca dopu à 15. Aspittemu l'apparizione di a Car di Turchia in i mercati d'esportazione ". hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*