I logs chì ghjunghjenu à u mare dopu à u disastru di l'inundazione sò cullati

Bozkurt ayancik è turkeli scavengers sò sbulicati di logs
Bozkurt ayancik è turkeli scavengers sò sbulicati di logs

Dopu à u disastru di inundazioni in Sinop, Kastamonu è Bartın, a cullizzioni di tronchi chì ghjunghjenu à u mare è mette in periculu a sicurità di a navigazione marittima hà iniziatu da a Direzzione Generale di l'Affari Marittimi sottu u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture.

Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, per ordine di u Ministru Adil Karaismailoğlu, da a Direzzione Generale di l'Affari Marittimi, in i distretti di Bozkurt di Kastamonu, Ayancık è Türkeli di Sinop, per via di u disastru di l'inundazione, i tronchi in i segherie è i magazzini arrivanu. u mare per esse immersa in u mare è mette in periculu a sicurità di a navigazione.Annunziate chì l'operazione di pulizia hè principiata. In a dichjarazione fatta da u Ministeru, hè statu infurmatu chì da u primu ghjornu, circa 3 mila tronchi sò stati cullati da u mare in parte di i travaglii cuminciati eri.

I PROBLEMI sò liberati

In una dichjarazione scritta fatta da u ministeru nantu à u sughjettu, hè statu nutatu chì u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura hà emessu avvirtimenti à i navi chì naviganu in a regione per mezu di a radiu turca è emissioni NAVTEX, postu chì i logs anu affettatu negativamente a sicurità di a navigazione in i mari. dopu à u disastru di l'inundazione. In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì i prublemi in l'assi di trasportu, chì sò urgentemente necessarii, sò stati eliminati, è hè statu infurmatu chì a mobilità pre-disastru tornerà in gran parte à a normale una volta chì i mari sò stati cumpletamente sbulicati di logs.

I LEG SONO PULITI CU UN ATTREZZATURA SPECIALE COSTITUTA DI FILI D'ACCIAU

In a dichjarazione, i logs chì si trovanu nantu à a superficia di u mare sò cullati cù un tubu di cork è di polietilene di gabbia fatta di fili d'acciaio fabbricati da una sucietà privata in Istanbul, 120 metri di longu è 3.5 metri di prufundità, cù una apertura d'ochju di 40 centimetri, maglia cù un serratura terminale, à impedisce ch'ellu si affundà nantu à a superficia.Hè statu dichjaratu chì un tali studiu hè statu realizatu per a prima volta cù un sistema supportatu è utilizatu per a prima volta in u mondu.

PUBBLI ESSERE AUMENTA SE NECESSARI

In a dichjarazione, hè statu infurmatu chì 4 tugboats sò stati attribuiti per u dragage di a superficia di u mare di l'equipaggiu ditta, è hè statu dichjaratu chì i materiali di legnu è di legnu cullati sò stati purtati à i punti di cullizzioni chì appartenenu à l'Intraprisa Regionale Forestale è sbarcati. In a dichjarazione, hè statu infurmatu chì circa 3 mila tronchi sò stati raccolti da u primu ghjornu in u scopu di i travaglii cuminciati ieri matina, è hè statu sottumessu chì a produzzione di u sistema chì esegue u prucessu di cullizzioni cuntinua per aduprà. più secondu a necessità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*